.

Jumaat, 6 Julai 2018

ANAK SUKA BURET CHINA








TOK SUKA

BURET 

SARIMAH
AYAH SUKA

BURET 

MONGOLIA

ANAK SUKA

BURET CHINA





10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini yg buat geng lobai nak sedondon. sedap minum wine, petite Chablis...

duit dapat, sedap pun dapat.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini orang tala lespek sama teknologi.. Tala lespek lonald leagen.. Tiew ma ka hai. .celita papa mama beri lobing ichi ater..gomen hurt papa feling.. Kaki motol kulang kasih sayang tipu semya malayu...wheys yor papa men.. Ini mcm kah maalayu. .Lakon2 sakit ati o... Ni chi seilah ni.. Makahai. ...kakakakaka... Tala jujur.. Beri hater icgi aterlah.. Puik.. Ciu cibai makahai hamkahchan...

Nazrio Dond DoLLa berkata...

daLam keLuarga godfather Kira macam santonny cucu Vita corLeone...Sonny hak MATi d rumah had house dengan ratusan peLuruuu .. na'uzu billah min zaa Likh

Tanpa Nama berkata...

Habis tu burit ZZ nk letak mana?

Tanpa Nama berkata...

Anak Babi Najib...Muka Anak Dia memang cam babi

Tanpa Nama berkata...

Tt. Lu jgn suka hina buret. Dari buret kita kita mari. Bilo matang, buret juga kita mencari. Buret tempat mulia lahirnya anak. Hanya tt tak suka buret. Boleh caya ke ni? Kikiki

Tanpa Nama berkata...

Huntong la boleh memantat dgn awek cina kat taiwan. Kat sana takde mat skodeng dari jakim, jais, mais bagai. Gua salute anak najib, terbukti dia bukan gagalis. Yg gagal dlm hal ni cuma amoi tu sebab dapat entot balak boroi.

Tanpa Nama berkata...

Bapak borek, anak rintik, cucu belang belang Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

TT....mak cik kat sini bole donate gelang emas kesayangan. Ko bole ker cari buriet sampai ke china nun. Ko tak tau ker kat sini bole pom bole dapat buriet ketat 11 tahun?

Tanpa Nama berkata...

anak najib ini terlibat ponzi skim di thailand..maka ramai la sang kafir harbi benci dan mengekori anak org kuat agama yg islam sunni lagi mdpt derma dari arab..najib jantan suwey..suwey itu dipusakan kpd anak2nya..