Jumaat, 26 Julai 2019

SATU LAGI KEBERAHIAN









BRO

INI SATU LAGI

KEBERAHIAN 

Lelaki Myanmar ditahan intai, rakam gambar wanita di bilik air

SEORANG pekerja kilang warga Myanmar menerima padah apabila ditahan polis gara-gara mengintai dan merakam gambar kerani wanita membuang air dalam tandas di tempat kerjanya di Taman Perindustrian Berjaya, Kempas, di Johor Bahru, semalam.

Ketua Polis Johor Bahru Utara, ACP Mohd Taib Ahmad berkata mangsa berusia 23 tahun itu menyedari perbuatan lelaki berusia 20 tahun itu ketika sedang membuang air kecil di dalam tandas pejabatnya pada jam 10 pagi itu.

“Ketika kejadian, mangsa sedang berada di dalam tandas wanita di tingkat bawah dan ketika mahu membuang air kecil, dia menyedari ada seseorang sedang mengintai dengan menggunakan telefon bimbit.

“Mangsa kemudian bertindak keluar dari bilik air dan terus ke tandas sebelah dan mengetuk pintu bilik air berkenaan namun suspek tidak mahu membuka pintu tandas sebelum bertindak beredar dari situ dan meminta bantuan rakannya serta memaklumkannya kepada ketua jabatan,” katanya dalam satu kenyataan, di Johor Bahru hari ini.




MELIHAT

ORANG BERAK

PUN BOLEH

JADI BERAHI
KAH KAH KAH

-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aiyoo bolo pulnya bulma lhu scod luluq tiam tiam sulahla olang tatak mala luluk tiam liam sendiliy ngoncang sendiliy telase ine ngairah