Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 April 2009

SATU MALAYSIA BERDEBAR DEBAR !!!







GMI JEMPUR PEWARIS BERDEBAT
- mkini

Majlis Permuafakatan Ummah (PEWARIS) telah dijemput untuk mengambil bahagian dalam debat mengenai ISA anjuran Gerakan Mansuh ISA (GMI) pada 9 Mei depan.

Menurut GMI, debat bertajuk 'Debat ISA: Haram atau Halal?' akan diadakan di Auditorium Dewan Sivik MPPJ mulai jam 3 petang.

Katanya, PEWARIS dijemput untuk mempertahan ISA ekoran dakwaannya bahawa ISA diperlukan untuk mempertahankan Islam.

PEWARIS menyifatkan diri sebagai sebuah badan bukan kerajaan yang memperjuangkan Islam di negara ini dan berkecuali dari mana-mana fahaman politik.

"GMI telah menghantar jemputan kepada PEWARIS untuk menghantar wakil mereka bagi menyangkal pendirian anti-ISA GMI.

"Sehingga ini, kami belum menerima sebarang jawapan dari PEWARIS sama ada mereka akan hadir atau tidak untuk menyatakan pandangan mereka menyokong ISA," kata GMI.

Selaras dengan semangat kebebasan bersuara, GMI berhartap PEWARIS akan menerima jemputan tersebut.

"Kami menjemput orang ramai untuk menghadiri debat tersebut," tambahnya.


kah kah kah….. LARI …LARI… LARI…. CABUT…. kah kah kah…

kah kah kah……ISA INI KETUANAN MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah…. . CAKAP AJE POSMAN TAK JUMPA ALAMAT…kah kah kah…

kah kah kah……CAKAP AJE DAH PINDAH RUMAH…. kah kah kah…

woit…. NAK TANYA SIKIT ADA NAMPAK AZALINA TAK…. kah kah kah… BETUL BETUL KELUAR TOPIC…. kah kah kah



8 ulasan:

Nanda berkata...

Hahaha

Mantap GMI. Jemput, jangan tak jemput. Depa mesti tak mai.

Tanpa Nama berkata...

Jemput saja boleh la, aku grenti depa tak mai punya, geng haprak ni, kalaudepa mai aku nak potonag la##**&&cau!!!!! ha,ha,ha.....

Sudin berkata...

1 Malaysia amenda najib ooi !
reform amenda najib ooi !

Kalau ISA masih kekal sebagai senjata untuk tutup mulut.

Janganlah banyak sangat slogan !
Slogan yang ada pun tak pernah pakai.
Cakap lebih,habuk pun tarak.

1 Malaysia punai/kodek/pelior ada le.
Puki mana yang engkau nak lagi hah ?
Mangkuk ayun !
Woit....najib !..engkau ni macam perogol bersiri pulak nampak gayanya.
Alim-alim taik kucing !

AMMOSHAM berkata...

kak kah kah azalina jangan sebut kak kah kah kah

Khun Pana aka johanssm berkata...

Senang aje mau settle kes ni.

Kalau perwaris mau ISA dan NEP, jangan jadi orang Islam.
Kalau mau jadi orang Islam, kasi buang itu akta syaitan berjernama ISA dan NEP

Tapi, Hindu, kristian , taoist, confusis , buddha dan orang asli pon tak mau ISA dan NEP.
Kalau perwaris keluar dari Islam , ugama lain pon tak terima mereka tu.
Perwaris boleh jadi hantu ISA.
UiTM boleh jadi hantu NEP...hahaha
Jangan ganggu bapak 1Malaysia..isteri rosmah sudah ada hantu Altantuya.
Sultan perak sudah ada hantu zombie..hahaha

dragsuperstar berkata...

PEWARIS ni pertubuhan rombongan je..

esok kalau dia datang debat maunye dia bawak berbas - bas datang..pastu mula la buat kecoh...korang tgk la

ni pertubuhan memancing mana ntah

Tanpa Nama berkata...

posmen silap...
posmen gi antar surat tu kat umah isa pendek.
jonuh posmen tu bertokak ngan isa yg sughek tu dio punya..
isa cakap kek posmen tu, sughek ni utk isa haram,
ni den isa halal, dah halal dlm gerombolan...

posmen tu bengang, diludah nyo sughek tu, titampal kek dahi isa pendek tu.."notis debat!!!!"

tu yg tak sampei ke waghih (waris) tu.

kuang! kuang! kuang!

kage bunshin no jutsu berkata...

kalau x jumpa alamat,bleh la tanya POSMEN yg TERHEBAT kat malaysia ni...

dia lah satu2nya posmen yg mendapat pencapaian tertinggi dlm Malysia ni kalau dibandingkan dgn posmen2 lain...xde posmen lain yg setaraf dgn posmen ni...

satu2nya posmen yg berjaya jadi ADUN...tapi sayangnya,seorang PEMBELOT & GILA HARTA! kahkahkah...