Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 April 2009

MU LAWAN PEKAN UNITED



PONDOK PANAS TIDAK DIBENARKAN LAGI :SPR –
berita hairan

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memutuskan untuk tidak lagi membenarkan parti politik mendirikan pondok panas bagi merayu undi saat akhir pada hari pengundian.

Pengerusinya, Abdul Aziz Mohd Yusof, berkata peraturan itu akan berkuat kuasa mulai pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti di Pulau Pinang pada 31 Mei ini.

Beliau mengumumkan demikian pada sidang media di Ibu Pejabat SPR di sini, sebentar tadi
.


KAH KAH KAH… kah kah kah… KAH KAH KAH

woit… ALIH LAGI PINTU GOL…. kah kah kah..

kah kah kah… TUKAR LAGI PERATURAN…. Kah kah kah…

woit… ADA SATU CADANGAN…INI BEST PUNYA PERATURAN….kah kah kah..

kah kah kah… UNTUK PAKATAN KIRA BAGI KALAH…. kah kah kah…

kah kah kah….UNTUK GEROMBOLAN KIRA SAMPAI MENANG…. kah kah kah...



16 ulasan:

Jarri berkata...

gila ke bodoh

Tanpa Nama berkata...

Tak de pondok panas kita buka tempat jual goreng pisang panas.
Harga nya murah sahaja tentukan UMNO/BN lingkup di penanti yang menanti Mat Sembab dan jahid Midi hahahahahahahha mereka berdua akan kalah lagi hahahahahahahaaha bila mereka nak tikam belakang Mat Monggol,,,,, tapi jangan tertikam Bik Mama uwekkkkkk nak muntah tengok macam muka hantu Bik Mama tak berak pagi....uwekkkkkk
Woit......Aminah akan dilarang bertanding kerana tak bolih sebut nama dia masa kempen hahahahahaaa.........Brader jangan lupa buat persiapan goreng pisang panas bernama "Pituya" modal gua tanggung.

Tanpa Nama berkata...

SPR selalu buat peraturan baru apabila ada PR kecil. umno, yang gengkeras Spr, akan gunakan pondok Spr supaya dapatberteduh dan tidak bisa kena hujan dan panas terik matahari. PR akan bertahan dengan hentaman hujan puting beliung dan panasterik sang suria!

Buat sja peraturan baru Spr; rakyat akan tentukan hasil PR kecil untuk PR.

Hamba berkata...

Kalau macamni asyik2 tukar peraturan bila UMNO kalah baik SPR buat peraturan kat kertas undi tu ada logo BN aje...Kalu pengundi nak undi parti lain, kena lukis simbol parti tu kat kertas undi...Tapi mesti ada syarat...lukisan simbol parti tu mesti nampak macam simbol yg dicetak..kalau herot berot ke, tak cun, nampak tak original..undi tak diterima...baru le macamtu BN mesti menang semua pilihanraya...Betul tak Suruhanjaya Penipuan Rakyat???

orang AMNO berkata...

dei spr,
kalau penamaan calon tak bole ada penyokong,pondok panas pun tak bole,pilihanraya taik minyak apa macam ni?dakwat tahun lepas mana?dah jual kat papua new guinea ke?sengal...!!!

Tanpa Nama berkata...

apa susah sgt ni..buat je peraturan baru..mana2 parti yg menang, automatik jadik parti BN...gerenti BN menang punya...kah kah kah..

nan

Baginda Reformasi berkata...

hahah peraturan tu lagi sakit nnt
di minta jemput membincangkan konsep 1MALAYSIA gagasan Najib... link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/konsep-1malaysia-gagasan-boneka-mader.html

Khun Pana aka johanssm berkata...

Lebeh baik dan lebeh best kalau SPR istiharkan bahawa PR mesti beri "handicap" sebanyak 5000 undi kepada bn.
macham main bola golf.

Cakap terang-terang bahawa Bn perlu kan handicap.

Tapi, tak ada pondok panas pon tak apa.
Kita sedia kan payung panas , van panas ,milo panas dan pentas panas.
Bn boleh sediakan polis ganas,fru ganas dan amoi-amoi berpakaian stim panas buat gelek-gelek pancing undi

Pondok Panas tak boleh , Amoi stim panas boleh )

Tanpa Nama berkata...

ada ke tak de ke...panas ke suam ke...pondok ke banglow ker...

boloskan saja BN itu...

lagi byk praturan,lagi byk undang2 pelik2 lagi bagus...lagi cepat ameno bn menemui ajalnyer...

tolak...tolak...tolak beransur2....

:: berkata...

oiii orang-orang SPR... kau buatlah 1001 undang-undang pun kalau orang dah benci kat UMNO/BN... apa yang kau boleh buat...

RAKYAT DAH BENCI DAN MENYAMPAH NGAN UMNO/BN... KAU PAHAM TAK ORANG2 SPR... ke aku nak suruh eja perkataan di atas ni

Master Yoda berkata...

Kah kah kah

Cadangan Tok yg last pling klaka skali...

Sempoi la Tok

Kira berulang kali smpi PR kalah w'pon PR yg lead smpi 5000 majoriti

Kah kah kah

Berderai satu ofis baca entri Tok

Lawak Nabil pon takleh lawan lawak Tok

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

oohhh pengerusi spr oiii.....
hang dok bawa perangai cm jd ksn dulu ka.....kakitangan kerajaan dulu boleh la ikut depa(depa?) terikat ngan akujanji la apala...ini parti politik la buat peraturan mcm org bengong

Tanpa Nama berkata...

"SPR selalu buat peraturan baru apabila ada PR kecil. umno, yang gengkeras Spr, akan gunakan pondok Spr supaya dapatberteduh dan tidak bisa kena hujan dan panas terik matahari. PR akan bertahan dengan hentaman hujan puting beliung dan panasterik sang suria!"When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song of a lark

Walk on through the wind
Walk on through the rain
Tho' your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone

:-)
reformasi!

SL Chan berkata...

memang pundek betul...

Tanpa Nama berkata...

haha.. ko tau nape dia buat camtu? sbb xnak bagi makcik2 petugas pakatan yang happening semak nama pengundi kat luar biar xnampak hantu2 sampai.. firaun baru sampai kan... jom ramai2 pg tgv ade movie baru THE FIRAUN RETURN.. SELAMAT BERJUANG SEMUA...HAHAH PANGGIL UNCLE SEEKERS DATANG TANGKAP HANTU AMINAH NGAN TANGKAP MUMIA FIRAUN IDUP BALIK NI... HUA HUA HUA.. NASIHAT PADA ORANG2 PENANTI TABUR LADA HITAM DEPAN UMAH.. HUA HUA HUA

Tanpa Nama berkata...

SPR patut buat satu lagi peraturan iaitu hanya penyokong-penyokong BN sahaja yang layak mengundi. Penyokong-penyokong parti lain bukan sahaja tidak dibenarkan mengundi malah mendaftar untuk menjadi pengundi pun tak boleh. Kah! Kah! Kah! SPR = Suruhanjaya P***mak Malaysia.