Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 16 Oktober 2009

PELAJARI RUKUM MATI



CHIEF DANG DUT




NAJIB BIDAS PIHAK TIDAK SABAR TALKINKAN UMNO
– berita hairan

Najib Razak membidas pihak yang tidak sabar "mentalkinkan" Umno sedangkan parti itu akan bangkit kembali sebagai organisasi yang lebih kuat dan berpadu selepas menghadapi cabaran.

INI BATU NISAN



Najib berkata, sejak selepas pilihan raya umum ke-12 lalu, musuh politik Umno telah mula meramalkan kejatuhan parti berkenaan tetapi perkara itu bukan pertama kali berlaku.

"Kata mereka, Umno sudah nazak dan hanya menanti waktu.”


INI BELUM DI KEBUMIKAN

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

woit… APA LAH KAU ORANG INI…. KENAPA BUAT SIBUK NAK TALKINKAN GEROMBOLAN…kah kah kah…

woit… SILAP WOI… SILAP…. BUKAN TALKIN TETAPI KENDURI ARWAH…kah kah kah…

woit… KENAPA NAK TALKINKAN..... GEROMBOLAN NI DAH MATI TAHUN 1987 DULU…. kah kah kah…

kah kah kah… YANG ADA INI BUKAN GEROMBOLAN…. TAPI GEROMBOLAN EEE MENYAMAR SEBAGAI MELAYU…. kah kah kah…



10 ulasan:

SyawaL berkata...

Kesian Najib...masih tak sedar-sedar lagi...

terompahkayu berkata...

umno dah mati da. skan ni ulat dia yang hidup. btol tak bro! haha!

Tanpa Nama berkata...

Najib seperti mantan Presiden UMNO sebelum ini, setiap adanya Mesyuarat Agungnya kemain lagi dentam dentumnya atau berkobar-kobar nada dan laungannya tanpa disedari gaya atau cara yang disampaikan tidak menampakkan sesesuatu yang asli, ori, tulen yang datang dari seorang pemimpin yang sungguh-sungguh komited, ikhlas, berideologi atau mempunyai falsafah dan bersih dari tahi RASUAH! Dia bergemuruh TAPI TAHI berlonggok di EKORNYA dong! Ahli UMNO melopong kena pukau temberang retorik Najib

Sukj berkata...

Woii TADARUS QURAN 1 TAHUN TAK HABIS LAGI...MACAM MANA NAK TALKIN...kah kah kah kah

KALAU TAK SEMPAT TADARUS 1 TAHUN, BACA SURAH LUKMAN AYAT 18 PUN DAH CUKUP...kah kah kah kah kah

'PEJUANG BANGSA'...kah kah kah kah...'PELINGKUP BANGSA' LA Woii...kah kah kah kah

Tok Uban berkata...

Memang umno dah mati...tapi nampak macam hidup...sebab...ada hantu raya dalam badan....
aku tak tahulah macam mana otak orang umno ni berfikir....nak tanya sikit kat orang umno...masa PRU10...mamak madey perentah....umno/BN kalah sikit...naik Dollah Badawi...Mr. Clean kononnya....PRU11 2004...sebab Dollah Mr. Clean...rakyat bagi umno/BN menang besar...tapi apa yang berlaku?...Dollah memang Mr. Clean....tapi..anak menantu dia...Mr. apa pulak?....PRU12 2008...rakyat ajar BN...kalah teruk...naik najib...tahu tak apa yang digelar pada najib sekarang ni?...macam-macam gelaran...gelaran baik tak apalah...ini gelaran yang teruk...jadi bayangkan apa akan jadi pada PRU13 nanti...jadi...cepat-cepatlah tanamkan umno tu...ganti yang baru....kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Biar dia mampusssssss.... Bik mama pun mammpussssss.
Kelab Karoeke di Kuala Lumpur penuh dengan ketuanan melayu....
Semua nak jadi raja dangdut bolih nyanyi dengan Bik Mama.....
UMNO penipu Melayu......

Lembu Tadak Susu berkata...

Tengku Razaleigh cakap perlembagaan Malaysia sekular! Baca kat sini wei...

am apopo berkata...

tapi masih ada melayu yang suka di tipu oleh umno...kesian.

zeqzeq berkata...

sampai hati kesian terkedu..

semangat berkobar2..

"bumi terbelah 4..(bini 4)"

Sudin berkata...

......organisasi yang lebih kuat dan berpadu selepas menghadapi cabaran........???????

memanglah lebih kuat organisasi ni......kuat apa ?.....kuat penipu !

woit....mat monggol entot!..isyarat yang lu bagi ialah agar gerombolan kuatkan tenaga perah otak bagaimana untuk terus-terusan menipu melayu....
kah,kah,kah......

lu sudah silaplah mat monggol entot.....!!!
melayu ka,cina ka,india ka....yang ada motor,kereta,lori cabuk tahu bagaimana gerombolan Umno/Bn sudah hisap darah rakyat dengan peraturan baru untuk memperbaharui cukai jalan......
mahu pegi kerja pun sekarang susah beb.....!!!!
sapa menteri pengangkutan ?
jawapannya ialah cukong gangster MCA.....Taukey insuran sapa ?.....gangster gerombolan lanun Umno/Bn......!!!
lagi mahu tipu ka mat monggol entot ?

Janganlah cuba mengalihkan isu.....tak ada siapa nak dengar gulung-gulung hujah.....kah,kah,kah...lepas ni lu boleh gulung tikar....

nantikan episod bajet pukimak yang akan menaikkan cukai yang biasa kita dengar untuk ganti rugi pada cukong-cukong dan lanun Umno/Bn.....kah,kah,kah......gula-gula bonus untuk k/tangan kerajaan biasa akan kita dengar....kah,kah,kah.....kerana gerombolan prihatin nasib rakyat.....kah,kah,kah......
sampai tahun bila nak terus menipu ni......????????