Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 Julai 2010

HARUS KE WAJIB ?





TAK HABIS HABIS TIPU MELAYU




HARUSSANI MAHU SATUKAN ORANG MELAYU - melayau

Harussani Zakaria mahu terus menyatupadukan orang Islam dan Melayu di negara ini walaupun terdapat pihak yang tidak menyenangi usaha murni beliau ini.

Namun beliau berkata beliau tidak pernah berputus asa demi mengekalkan kebaikan dan perpaduan umat Islam di negara ini, khususnya antara parti UMNO dan Pas.

"Masih ada harapan (ke arah perpaduan orang Melayu), jika kita bijak mengutamakan perkara yang lebih penting ke arah mencapai matlamat ini.

"Harapan itu ada kerana kedua-duanya (UMNO dan Pas) memang hendak bersatu. Itulah cita-cita saya,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Perhimpunan Melayu Perak anjuran Gagasan Melayu Perak di sini hari ini.

Harussani berkata terdapat pemimpin kedua-dua parti Melayu berkenaan yang datang berjumpa beliau baru-baru ini bagi membincang dan meminta pandangan beliau berhubung cara untuk menyatupadukan kedua-dua parti tersebut.

KAH KAH KAH

woit… BERSATU INI NAK BUAT APA?.... kah kah kah..

woit…. BERSATU INI NAK GOTONG ROYONG ANGKAT RUMAH KE?..... kah kah kah…

woit…BERSATU INI UNTUK SEMBAH RAJA GOPAL?….TAK PAYAH LAAA…. kah kah kah..

woit…BERSATU INI UNTUK UNDI GEROMBOLAN?…. TAK PAYAHLAAAA…. kah kah kah..

woit… DAH BANYAK MATI…. DAH BANYAK RUNTUH…TERIMA KASEHLAAA….. kah kah kah..

woit… KAMI ORANG ASLI … KAMI ORANG PENANG… KAMI SEMELAI… KAMI DAYAK… KAMI BUKAN MELAYU….. kah kah kah….

woit… DAH SERIK KENA TIPU…. TAK CAYA?.... kah kah kah..

kah kah kah.. TAK LAMA LAGI AKAN KELUAR BERITA TIPU BESAR....kah kah kah..

kah kah kah....31 OGOS HARI MALAYSIA…. kah kah kah..’

kah kah kah… INI TIPU…. HARI MALAYSIA 16 SEPTEMBER…. TAK CAYA TUNGGU…. kah kah kah..

kah kah kah... TIAP TIAP TAHUN MELAYU KENA TIPU....kah kah kah

nota:
ini mandi haruss ke
mandi wajib kah kah kah

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam TT,

Harussani mufti kepala lembu!

Nak ajak bersatu biarlah atas dasar

ISLAM!

Ni dok kira Melayu jugak.

Woi !!!!

Hang sedaq la sikit.....

HANG TU MENTEDARAH DUIT GAJI HARAM!

Nabi dah bersabda....

ULAMAK SUOQ..TEMPAT NYA..

NERAKA JAHANAM!

Tanpa Nama berkata...

Memang macam lembu sebab dia nak soro saja yang lebeh. Lain dia tak kira baik ke buruk ke. Janji soro. Dia buat andaian yang macam macam.

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) berkata...

tiap tiap tahun kena tipu.

mi-phg berkata...

sejak bila tok mufti ni jadi jurucakap umno bunyi senada dgn cucu ghafar baba

Tanpa Nama berkata...

Muka harussani macamlah ulamak akhir zaman..membantu org melayu konon-kononnya!!
Rupanye penipu nak mampus...sudah-sudah lar tu..orang dah tau..kucing kurap yang banyak dusta..janganle kawan dgn dia..bukan pasal dusta dia tu....kita tau dah..
TAPI pasal kurap tu..nanti menjangkit susah nak ubat...HAMPEH!!

Tanpa Nama berkata...

ni mana punya pukimak pemimpin pas yang memandai pegi jumpa mupetai gila nak bersatu dengan amanu ni ha??? belahla.... masa untuk wala' kepada pimpinan dah berlalu, kalau nak sangat bersatu dengan amanu, lu pegi la, kami takkan mau.......

Tanpa Nama berkata...

sejak bila UMNO nak kepada Islam? sejak bila pemimpin UMNO jadi alim ni? sejak bila pulak mufti perak ni jadi hero perpaduan....Pooraah

Bila tersepit ngaku nak Islam dan nak bersatu, bila dah senang dia ngap sama lu...ini buaya jaga2 ooooo

Tanpa Nama berkata...

bercakap pun dah macam orang politik saja..... apa hal

Tanpa Nama berkata...

hiss TT xbaik ckp mufti cmti tau,
hai datuk mufti sy ni ahli pas,kt mane kite bole jumpe utk bincang penyatuan melayu ye tuk,kt ipoh kopi tam ok x,sy cadng minngu ni ok kot,lepas mghrib ye tuk,,sy suka tgk org melayu bersatu,cina india lantak la dia kan tuk..kah kah kah,ok ke TT ayat sy ni nk bincang perpaduan ngn datuk mufti,,malu gk nk jumpe mufti ni,org kuat agama la kta kan