Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 Julai 2010

MACAM MACAM DI BUAT UNTUK TIPU MELAYU




SELARAS GULA SELARAS MINYAK DAN SELARAS GAS






PENGURANGAN SUBSIDI PENTING UNTUK EKONOMI NEGARA – AHMAD HUSNI
- melayau

Pelarasan subsidi merupakan langkah yang terpaksa diambil kerajaan bagi menjayakan penstrukturan semula ekonomi negara dalam usaha menjadikan Malaysia negara berpendapatan tinggi, kata Menteri Kewangan Kedua Ahmad Husni Handzlah.

Beliau berkata, pada masa yang sama kerajaan tetap menjaga kepentingan rakyat dengan memastikan pelarasan itu tidak keterlaluan.

"Walaupun pada awalnya sasaran potongan subsidi ini jauh lebih besar tetapi memikirkan kesejahteraan rakyat dan sasaran mengutamakan rakyat, Kabinet membuat keputusan untuk mengurangkan pada kadar paling minima,” katanya.

Ahmad Husni diminta mengulas mengenai pengurangan subsidi ke atas bahan api dan gula yang berkuat kuasa semalam.

Mengulas lanjut, Ahmad Husni berkata, beliau yakin rakyat dapat menerima dan memahami keputusan kerajaan itu kerana hasil penjimatan tersebut akan diguna untuk melaksanakan enam Bidang Keberhasilan Utama Negara dan 12 Bidang Ekonomi Utama Negara.

KAH KAH KAH…

woit… MALAON INI TUGASNYA MENIPU ORANG RAMAI… kah kah kah..

kah kah kah... ITU PASAL GUNA PENYELARASAN... kah kah kah..

woit… HARGA MAKANAN MAHAL .. MACAM MANA ORANG RAMAI SUKA HATI… kah kah kah…

woit… HARGA MAHAL… MESTIKAN LAH ORANG MARAH… BODOH PUNYA MUNKEEE…kah kah kah…

woit… KENAPA BELI KAPAL SELAM…KALAU TAHU DUIT TAK ADA… kah kah kah..

woit…. NAK MAINTAIN KAPAL SELAM ITU…. BERAPA RATUS JUTA SETAHUN….kah kah kah..

woit… MACAM MANA KOMPENI RAZAK BAGINDA DAPAT KONTREK INI?.... kah kah kah..

woit… KENAPA TAK BATAL KAN SAJA KONTREK INI… UNTUK SELAMAT BELANJA… kah kah kah…

woit... CAKAP JAGA KEWANGAN... TAPI BODOH MACAM TELOO..kah kah kah

8 ulasan:

umno kojo eh nak menipu rakyat berkata...

woit… MALAON INI TUGASNYA MENIPU ORANG RAMAI… kah kah kah..

setuju tu woreih...natang bewok ni memang kojo eh menipu rakyat.

Babi bangsat ni dia ingat rakyat banggang macam dia.

PRU 13 ni den harap ado izin dari ALLAH BN bangsat ni kalah...lopeh kalah korek rahsia kemana duit yang dah habis ni.

biar deh azab macam mano rakyat tanggung azab.

merbok berkata...

halo.. apa pulak bodoh mcm telo?? telo mana ada bodoh!! yang bodoh tu umno.. lain kali guna laa bodoh mcm umno!

Tanpa Nama berkata...

woit…. NAK MAINTAIN KAPAL SELAM ITU…. BERAPA RATUS JUTA SETAHUN….kah kah kah..

terimaksih tt, akhirnya ada gak orang lain yg nampak perkara sama yg aku telah nampak iaitu satu lagi PERKARA CILAKO AMAT BESAR bahana KERA BoNgok-UMNgOk yg durjana!
selama ni orgramai cuma nampak perkara cilako hanya pada:
1)harga belian kapalselam
2)jumlah 'komisen' pada a/l baginda
3)kematian tun tuya
dan terbaru no.4)kebangangan kapal tak boleh menyelam

akhirnya orgramai jugak akan mula sedar isu no.5)JUMLAH BELANJA NAK KENA KELUAR TIAP BULAN TIAP TAHUN NAK MAINTAIN KAPAL BANGANG TU!

mampus!!!
biar mampus KERA BoNgok-UMNgOk daripada mampus negara/rakyat!


-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Tanpa Nama berkata...

selaras kepala bana jibtuya,selaras kepala bana al sembab,selaras kepala bana auww,selaras kepala bana berahim katak,macam2 stail mangkuk2 ni nak menipu.kalau tak menipu agaknya muka sembab je,tu yang cakap macam gampang.orang felda bolehlah ditipu pasal bodoh macam telo,BATANG MASUK TELO JADI JAGA.kan bodoh tak leh diajar pandai tak leh diikut jadi lah lembu dulu kini dan selamanya.AMIN

Tanpa Nama berkata...

Sekiranya "Pelarasan subsidi merupakan langkah yang terpaksa diambil kerajaan bagi menjayakan penstrukturan semula ekonomi negara dalam usaha menjadikan Malaysia negara berpendapatan tinggi, kata Menteri Kewangan Kedua Ahmad Husni Handzlah."

Maka, sekiranya lagi besar pelarasan subsidi (yaitu lagi tinggi sudsidi dipotong) lagi tinggilah warga berpendapatan tinggi....

Ni pakai teori bengong mana ni? Aku dah agak dah. Majority puak2 PTD ginilah mikirnya. Ranap negara.

Tanpa Nama berkata...

dulu dah elok2 banyak bela babi, diharamkan, kan elok untuk meningkatkan ekonomi amno.... apa yang perlu cuma minta jakim keluarkan cop logo halal je. x yah tarik subsidi yang menyusahkan rakyat miskin!!!

Tanpa Nama berkata...

dia org sume memang bangang, semua nak tipu rakyat, ko org tgu lah PRU13, insyaAllah kita tumbangkan org2 zalim ni.

Tanpa Nama berkata...

hoi letak jawatan je la klu bodoh sgt,krjn dpt utng msuk poket kroni,rakyat ikat perut,ingt kita ni kuli korg ke..sial punya org