Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 Julai 2010

SATU LAGI PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU



WAJAH DUA PEMIMPIN MELAYU PULAU PINANG DAN SEORANG CHINA





PEJUANG MELAYU ANAK TOK AJI



ANAK LEBAI PEJUANG MELAYU


CHINA MAKAN BABI


ORANG MELAYU PERLU LEBIH LANTANG SUARAKAN HAK – ZAINUR - melayau

Orang Melayu perlu lantang menyuarakan hak istimewa mereka seperti yang termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan kerana pelbagai usaha sedang dilakukan untuk menghilangkan hak tersebut.

Zainur Zakaria berkata, oleh itu orang Melayu harus bertindak segera bagi mengelakkan wujud ruang yang lebih luas kepada kaum lain untuk mempertikaikan perkara tersebut.

''Saya khuatir 50 tahun akan datang, kalau kita diperintah oleh kaum bukan Melayu, segala hak yang kita ada sekarang akan hilang.

Contohnya sudah nampak di Pulau Pinang sekarang yang diperintah oleh kaum bukan Melayu," katanya.

KAH KAH KAH…

woit….BANGANG BETUL MALAOAN INI…. kah kah kah..

woit…. MINTA HARGA GULA MURAH ITU…. MENYUARAKAN HAK LAAA…. kah kah kah..

woit… TUNTUT GERAN TANAH FELDA ITU…. MENUNTUT HAK LAAA…. kah kah kah..

woit... MINTA TANAH NAK BUAT LADANG ITU... MENUNTUT HAK LAA...kah kah kah..

woit… TUNTUT HOSPITAL PERCUMA ITU…. MENUNTUT HAK LAAAA…. kah kah kah…

woit….. MELAWAN RASUAH ITU…. MENUNTUT HAK LAAA… kah kah kah..

kah kah kah…. PULAU PINANG DI PERENTAH OLEH CHINA?..... kah kah kah..

woit… KEPALA BANA PUNYA BUTA…. BANGANG PUNYA LOYAR BURUK…. kah kah ka..

woit… KETUA MENTERI LEPAS MERDEKA… LIM CHONG EU ITU MELAYU KE….. kah kah kah..

woit…. KOH TSU KOON INI ….. ANAK HAJI LEBAI MANA?.... kah kah kah..

woit… KOH TSU KOON INI BILA PULAK JADI MELAYU….. kah kah kah

woit…. KALAU BODOH JANGAN BERI TAHU ORANG RAMAI…. MALU KAUM KELURAGA…kah kah kah

woit... SEMUA NAK MEMBODOHKAN MELAYU... kah kah kah

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Bang-ang + beng-ong = bang-ong

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sape zainur zakaria ni?
skolah bertingkat-tingkat, tapi bodoh berlapis-lapis!!


-anti sembab-

Tanpa Nama berkata...

Biasak laa Pak Isham..

Bekas PKR mmg bebal sket..

Tanpa Nama berkata...

memang bodoh !! cakap pon tak erti !!

hak-hak rakyak semua dirampas UMNO/BN...rasuah,rasuah,rasuah, itulah kerja UMNO/BN !!

mai rakyat kasi kuburkan UMNO/BN !!

Tanpa Nama berkata...

First Chief Minister of Penang 1957-1969 - Tan Sri Wong Pow Nee. source: www.wongpownee.com.

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat yang lawyer peguam ini cerdik2 belaka! Kerjanya suci bersih macam breeze menolong orang ramai. Rupanya bodoh sombong tak boleh nak ditumpang APABILA / SETELAH DIBERI LESEN UNTUK MENGUGUT, MENIPU, MEMBOHONG orang ramai yang mempunyai masalah undang2.

Tu dia la, mula2 kerja menipu diri sendiri. Ini akan menambahkan sikap ego, menjadi angkuh dan sukar menerima teguran atas kesalahan sendiri.

Kemudian, next pula, mula menipu orang yang hampir dengan diri sendiri. Sikap ini akan menjadi semakin buruk apabila si empunya diri tersebut bula mengajar orang lain menipu pula.

Tahap paling kritikal menipu ini menjadi semakin dahsyat lagi apabila beliau mula mengajar orang lain menipu/membodohkan orang lain untuk kepentingan diri sendiri pula. Lebih teruk lagi, pakat2 menipu untuk kepentingan golongan penipu macam gerombolan.

Ini sudah menjadi darah daging 90% masyarakat kita sekarang.

Gerombolan ni memang banggang berkata...

wooii TT

cilako kau bagi dia banggang. Dia belajar tinggi-tinggi, anak-anak dia semua belajar tinggi.

dia bapa yang berjaya la bro aku tak setuju kau panggil dia banggang.

kalau nak maki dia pun panggil la PUKIMAK BANGSAT sebab tak melambangkan dia banggang sebab belajar tinggi berilmu.

pukimak bangsat ni sesuai sebab, bila dah dianugerah kepandaian dia jadi petualang orang melayu yang cuba menyosang orang melayu supaya berfikiran kebelakang.

PUKIMAK BANGSAT ni mesti keluarga dia tak malu kalau kita panggil macam ni...

kah kah kah pergi mamposss dengan gerombolan

Tanpa Nama berkata...

Tuntut Najib turun dari jadi PM!

Tanpa Nama berkata...

lebih baik diperintah oleh cina yang makan babi daripada diperintah oleh melayu islam(?)bibir merah yang siang berdoa baca kitab,malam beburit.....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT,

Alangkah bongoknya melaun ni...

Dapat ijazah palsu kot?

Meroyan tak tentuhala..

Tanpa Nama berkata...

Dah namanya UMNO memang BANGANG + BAHLOL + BODOH TAK MAKAN DIAJAR!!

Saiful berkata...

sapa ni mamat zainurrrr..mamak ka..mamak cam tu la ..mcm pondan ..tak tau yg mana satu....ygt tau..masyuk..tak sekolah ..pun leh masuk paper..poodah ..cakap kut hidung..kentut kut mulut...

Tanpa Nama berkata...

Inilah salah satu contoh
otak dah berkarat tapi
masih ada hati nak bercakap
jadi cakap pun main hantam saja
bodoh dah sampai kelutut.

....mat karat...

Tanpa Nama berkata...

Rela diperintah oleh Cina Makan Babi yang ikhlas jujur drpd diperintah Barua Melayu yang hisap darah bangsa sendiri... Pergi mampuss UMNO...

Tanpa Nama berkata...

GAN - Gerakan Anti Najib
GAM - Gerakan Anti Muhyiddin
GAS - Gerakan Anti Samy
GAB - Gerakan Anti Bik mama
GAU - Gerakan Anti UMNO
GAP - Gerakan Anti Perkasa

OrkEd Desa berkata...

hahaha..skolah bertingkat2 tp bodoh berlapis2..klaka..klaka...

alahai Malaysia tanah airku...makin lama makin ramai pelakon2 tambahan dlm drama "Ku Kipas Punggungmu, Kau Penuhkan Poketku..."

Tanpa Nama berkata...

Zainur Zakaria ni mmg bingai@tengin...

Tanpa Nama berkata...

Woi!woi!woi!
1.Dah tua pun !!otak lembab keee!!nyanyuk ke!!tak tau maksud yang tersirat!!
2.Tak tenguk statistik yang terbaru kee!!majoriti penduduk penang ialah melayu!!
3.Sekarang terpulanglah pada puak melayu nak diperintah cina atau melayu!!
4.Gunalah otak sikit macam puak kapiaq singapuratu!!anak tak ramai berbanding melayu tapi tetap jadi bangsa majoriti!!

Tanpa Nama berkata...

Baruah punya Zainur....

Tanpa Nama berkata...

GABAN - Gerakan Anti Barisan Nasional

sheikhalfarisi berkata...

salam utk semua,

kenapa cina yg sedikit boleh perintah p pinang berbanding melayu yg ramai tp x leh perintah?

jawapannya dr pemerhatian sy
apabila berlaku pilihanraya cina letak colon, melayu pun letak calon

calon cina menang sbb anak2 muda mereka pergi mengundi. calon melayu kalah sbb anak muda kurang yg pergi mengundi walaupun dah layak mengundi dan ada yg tak pernah daftar mengundi, berbanding cina mereka daftar mengundi apabila telah layak.

anak melayu( ada juga bapa melayu ) lebih suka berkeliaran dan bising2 termasuk yg ada kat blog ni. alasan bila d tanya kenapa x pergi mengundi, mereka berkata kita dah ramai. jawapan mcam ni tak betul.

jd mcamana nak menang. sedangkan hendak mencapai kemenangan mesti mengundi parti yg kita sokong apabila pilihanraya, bukan maki hamun org lain

WALLAHU A'LAM.

Tanpa Nama berkata...

balang naik! balang naik! balang naik! ini loyer ha mau kasi pusing celita maa...haiya wa kg punya olang mukan mau dingar ini loyer punya hat, itu balang naik kasi wa satu kg susah maa..kasi tolong tiaw sama lia olang...itu penang lu celita apa guna...kasi itu ahmad bendela celita plojek sulah talak, kira malayu sulah abihh..plojek ala lia sapu kasi sama wa maaa...haiya...malayu, malayu nang butinang kui butikui...

storm62 berkata...

aiksss Malaysia lagi ada melayu umno bodoh sebagini ke? Buta malu saje.

Hapuskanlah melayu umno bodoh dan bahalol mcm ini, demi maruah dan nama baik orang2 Melayu Malaysia.