Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mac 2011

BERITA PELIK BIN HAIRAN




MANJA RASA NAK CIUM




nota:
walau pun umur beratus tahun
tapi dinasours ini
masih anak dara
kah kah kah








AHMAD BASHAH TERLONDEH DI KUBU SENDIRI – harakah daily

Imej Ahmad Bashah Md Hanipah sebagai Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Kedah tidak mungkin dapat dipulihkan lagi apabila dilondehkan di kubu kuatnya sendiri.

Hasrat pemimpin nombor satu Umno Kedah menampilkan watak utama konspirasi 1998, Umi Hafilda Ali dalam program 'merungkai segala rahsia Anwar Ibrahim' yang dijadual malam tadi terpaksa dibatalkan ekoran desakan kuat mereka yang muak dengan fitnah dan pembohongan wanita itu.

Lebih 300 anak-anak muda dan masyarakat sekitar berkumpul di hadapan Dewan Orang Ramai Taman Wira B, Mergong menyatakan bantahan terhadap penyalahgunaan premis berstatus premis milik kerajaan negeri oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Mereka yang berkumpul kebanyakannya menyuarakan ketidakpuasan hati apabila Umno memperlakukan sewenangnya dewan orang ramai seperti harta mereka sendiri.

"Ini dewan orang ramai milik kerajaan negeri bukannya hak Umno, selama lebih 50 tahun Umno dah buat harta kerajaan macam harta dia, dewan orang ramai bukan untuk dijadikan markas Umno atau pejabat mana-mana parti politik.

"Umno harus kosongkan mana-mana dewan milik kerajaan di negeri ini yang selama ini dijadikan markas mereka, termasuk juga Datuk Bashah yang tak malu menumpang di pejabat penghulu dan menjadikan premis itu pejabat operasinya sebagai wakil rakyat Bakar Bata," kata salah seorang dari peserta bantahan pada malam itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… APALAH ORANG MERGONG INI…. kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH BUAT SILAP BESAR …. kah kah kah..

kah kah kah…. MANA ADA LAGI PELUANG LAGI NAK TENGOK DINASOUR…. kah kah kah…

kah kah kah…INI BUKAN DINASOUR BIASA…. kah kah kah..

kah kah kah…INI DINASOUR DARA…. kah kah kah…

woit… DI KL … ORANG BERPUSU PUSU BELI TIKET NAK TENGOK DINASOUR INI…. kah kah kah..

kah kah kah… MALANG LAAA… PELUANG INI TAK AKAN DATANG LAGI…. kah kah kah

kah kah kah... KESIAN ORANG MERGONG.... kah kah kah

11 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

nice pic bro.lu mmg pandai pilih.boleh ajar ilmu semiotik? keh keh keh!

PAPA GOMO berkata...

la..ni rupanya blogg copy paste...ha ha ha.....Kah Kah Kah pun dapat duit..hebat

Tanpa Nama berkata...

Janganlah dok mengata pada Bik Mamalah TT....dia sekarang Dr! Humongous conceited Dr in the Loo!

Non-Governmental Individual berkata...

blok gomo dan para pencacai umno dah tak laku pasal duk sebar fitnah.

dah takda org nak percaya dah..

rakyat kedah berkata...

Syabas kepada warga Mergong. Sepatutnya semua rakyat bangkit dan menentang penzalim. Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

semalam aku tengok tv3 suku dia ckp pas yang mengarahkan polis utk menarik semula permit yng telah diluluskan...heheh..btul ke nak cover line..betul2 tiga suku le

Tanpa Nama berkata...

Oii orang Mergong...

Apsal bengap sangat ?

Sekarang baru nak sedar? Lembap !!

Tanpa Nama berkata...

Bila UMNO gunakan harta benda kerajaan lalu berkata...1 utk kau 2 utk aku,eh ini tidak adil!?,eh ini tidak adil utk kau, eh ini tidak adil utk aku. Kepala hotak kau!,kepala hotak kau utk aku,kepala aku utk kau.
Eh pigi mampoos da..pigi mampoos da utk kau,pgi mampoos da utk aku..2 kali banggang..

James Iha berkata...

Kahkahkah..org Kedah dah lama sedaq la. Mai pi la sapa pon, beyonce ka,preity zinta ka, mak dara ka..kami tau yg mana intan yg mana kaca, yg mana jantan yg mana pondan, yg mana dara yg mana janda.. Org Kedah makan beras siam pasal tu depa cerdik. Org felda ja makan beras hancur sbb tu depa bangang..kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

eh! papa gomo pun masuk sini, papa terus terang aku cakap muka kau memang hodoh, padanlah dengan perangai kau!

Tanpa Nama berkata...

Aikkkkk...
Papa Gomo dah masuk sini dah.apasal blog sendiri tak laku ke?
ehhhh.... lu bla la jauh2.dengar nama pon gua dah GELI