Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mac 2011

ADA 18 LAGI PITA RAKAMAN!!!




THERE ARE 18 VIDEOS INVOLVING POLITICIAN
- star

(The Star) Businesswoman Umi Hafilda Ali claims there are 18 sex videos involving an opposition politician.

She claimed that the videos show the politician having sex with different partners including prostitutes and men.

“I knew about these videos 13 years ago. I know of an individual having all the videos and I hope that the person will expose them all to show the true colours of the politician,” she said

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...ADA 18 LAGI... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TENGOK SATU SATU...BOLEH LAYAN DARI ANAK DARA SAMPAI JADI JANDA..kah kah kah..

kah kah kah... BOLEH LAYAN BUAT TEMAN PA CHU CHENG... kah kah kah

kah kah kah...KALAU DAPAT SEMUA TAPE...JADI TOWKAY BESAR... kah kah kah

adalah ini yang dimaksudkan?


INI VIDEO 18



nota:
18 keping pita rakaman ini:
sama seperti choo choo train
geng bang anwar azizan dan sukama
sama seperti 7 buah kotak mat ezam
sama seperti mendakwa kasditah gaddam
sama seperti mendakwa erik chia
sama seperti mendakwa pelabuhan klang

semua akan hilang entah ke mana
kah kah kah


36 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro..tlgla pa chu ping dia cpt2...ini kes KKS la bro...kahkahkah...anak dare kahkahkah

Keladi berkata...

si ummi ni buat bisnes apa ye? bisnes saman menyaman?

Tanpa Nama berkata...

pukimak btl betina ni,elok partnerkan dia dgn zulkifli nordin cilaka tu utk posisi 69

Tanpa Nama berkata...

Bro TT tiga ekor celaka tu dah mengaku dia orang dalang video tu.

Tanpa Nama berkata...

bro..

ada 19 video..yang terbaru ummi dengan najibtuya...hehehe

mata-lembu shah alammatalembu@gmail.com berkata...

fuck u..

Umi Pukida ada simpan 18 video selama 13 tahun.. fuck!
anak dara suntik tak kawen2 asyik tengok video.. fuck

poyo kau tt, kau pernah dengar ke pompuan melayu belum kawen tapi simpan video belas2 keping & belas2 tahun?.. fuck

the best video yang disimpan adalah umi vs baginda kat london.

hoi tt, kau pergi jumpa Zul Norden firaun besar Kulim minta patwa, apa hukum kalu kau 'selaras/rogol' dengan umi pukida..rogol cara tradisi melayu..fuck

pakwe berkata...

ummi suka pa chiu cheng lepas tu pa siao banyak2....

mesti dia teringin nk kum lan ke??

gen3 berkata...

18 video bermaksud video utk tontonan 18 thn ke atas..haha

Tanpa Nama berkata...

Correct, correct, correct...........

Tanpa Nama berkata...

Bro, celaka Trio tu minta suruhanjaya di raja. Dah berapa banyak suruhanjaya diraja yg takdak feed back apa2.

Kali ni bagi rakyat yang jadi ahli suruhanjaya. Biar rakyat jadi hakim.

Biar rakyat jatuhkan BN !!

kafirda sundal tahap gaban berkata...

umi kafirda adalah sundal tahap gaban.....cipap sebesar mangkuk air meleleh leleh kena tutuh dgn baginda. lepas tu jumpa doktor utk jahit cipap supaya mcm dara.tapi sayang seribu kali sayang cipap dia dah longgar. kalau beri bangla mungkin dia org nak RM5 sekali air.lebih drp tu tak laku.

azmie berkata...

video tu baru buat je, malaon ni dah tau 13 thn dulu. angkat papan iklan salah, jd jom kita jd vandals. itu mcm punya logic pun ada. kalu mcm tu ameno mencuri, jom kita mencurik sama.

Qaseh Bonda berkata...

Hati kalau dah busuk, dengan isi2 pun kalau dicampak kat anjing...
anjing pun tak sudi nak jamah.

Inspirationalefeks berkata...

hilang kena mkn cacing... kiakiakia , gelak tawa moria *one piece

mistik vs sains berkata...

pg manpus lu orang umnogok..
Gua tak kire..jgn sampai manber indon hack talian dato t.....
Kepakaran mamat2 idon ini tak di sangkal lgi...bdk sekolah dia pun dh otai tahap dewa...

yes berkata...

Umi Hafilda ni business woman, dia jual apa?

bm berkata...

kah kah kah kah

bm berkata...

kah kah kah kah fak

Tanpa Nama berkata...

hah? ada 18 lg? hulamak.....anak dara tu simpan ker? wahhhhhh x yah kawen pong x per..hari2 ulang tengok sampai berair syok sendiri....

Tanpa Nama berkata...

Bang.....

ada tempat ke nak buang taik lalat kat peha aku?
ada 7 bijik bang!

Tanpa Nama berkata...

perkosa pun ada
patut laa....
nama pun perkosa
tak makan, hidu pun jadi laa

risdaa pun join sekali
nak bukak bisnes baru kot
maklom laa harga sekerap tak menentu sejak tsunami ni
bole buat pendapatan sampingan

siam buncit
alaaaaaa......
nak kembangkan bisnes kat KL pulak
ikut suka hang la mat buncit

awas perogol kanak-kanak
sedang berkeliaran merata-rata
jaga2 anak korang
kang kena rogol kang..

3 stooges.. Datuk T
lucu dan bangang
orang siam suka- tengok filem nih
sambil pak chu cheng

Tanpa Nama berkata...

Apa jenis 3 manusia macam ni
Lebih buruk perangai daripada haiwan
Tak dapat cara baik, cara haram pun jadi
Spesis syaitan yang tak beriman
Fitnah dan zina jadi mainan
Cuma untuk satu tujuan, pangkat, amno dan harta dunia
Agama dan Tuhan entah ke mana
Macam hidup menjunjung dunia selama-lama
Binatang buas pun tak kan sanggup buat begini
Kecuali iblis dan syaitan
Macam kafirun tak berpegangan
Dulu kita ada juga sikit-sikit mula nak percaya
Tapi sekarang tau dah mana kaca mana permata
Tau dah mana emas mana tembaga
Mana gading mana arang
Mana yang benar mana yang batil

Syukurlah
Allah membukakan mata kita
Membukakan hati kita
Mengajar memandu kita memilih mana yang benar mana yang dusta

Kita ni cuma sementara
Umur yang pendek ni biarlah jadi ibadat yang memakmurkan kita hidup di kemudian hari
Salah pilih salah pangkah, ke neraka jahanam jadinya

Betullah kata Yusuf Al-Qardhawi
Hati-hati syaitan bertopeng manusia

Tanpa Nama berkata...

Apa la Ko orang ni..
Jangan marah-marah..
Lain kali dia buat ceramah pasal Video tunnggu dia sampai habis ceramah kemudian kita tangkap dia kemudia kita kenduri ramai-ramai buat Video denga dia ikut Style masing-masing lah....
Aku dulu.... suruh dia Kulum puas-puas....bila dah siap semua apa dia nak Buat...?
Bukan lapan belas Video...?
Apa mcam setuju...????
Puuiii...!!! Cilaka punya Betina.
Pegi main Dgn Malikul Sembab lah...
Nanti dia bayar duit kat Ko...
Dia Kaya banyak Duit... ( Perampok Negara Bertauliahh..Kah..Kah..Kah
Siuul punye Betiana....!!!!!!

zul kulum berkata...

yb zul kulum bandar baru kata dia pasti 110% lelaki dlm video tu anwar ibrahim...kuikui

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH .. BILA KENA KAT NUAR SEME TIPU.. WHAT THE SHIT OF BLOGGER UR?.. BUTUH LA... DATUK T = TUKAR TIUB SEBENARNYA.. KAH KAH HAK TUIHHHH..

Tanpa Nama berkata...

kenapa polis tak ambik tindakan sebab depa memiliki video lucah..

sekali imbas Dato Eskay tuh ada iras2 anwar ibrahim adakah semua video tu video Dato eskay yang dihitamputihkan supaya sukar untuk dikenalpasti

Tanpa Nama berkata...

lor umi dara pon ada simpan video lucah huh..

ini suatu yang bakal jadi budaya kalau dato pon ada simpan video lucah leh tayang kat wartawan tak kena tindakan, umi ada video lucah tentu karang semua orang kat malaysia nih akan simpan video tot tot tot.. mungkin ada juga yang akan wat tayangan perdana.. sebab dato2 leh buat..

adakah industri video lucah akan terus berkembang rosak betul

adeh rosak rosak..

Tanpa Nama berkata...

chop....

bukan ke angka 18 ini brkaitn kes rasuah yg kununnya dlm smpanan pak rais...

skang nih 18 lg....
pg jahanam sama lu...
18 tape anwar sama dgn 180juta tape rakyat yg menyumpah seranah lu betina hampas...

haramjadah...celakalh lu dunia akhirat!!!

Sepukal berkata...

mende video sonia plak tu? hahaha

Tanpa Nama berkata...

aku : umi.. umi, nak tgk 18 video tu!

umi hafilda : ade, tggula dekat nk kiamat besok baru dapat. (sambil kencing)

Tanpa Nama berkata...

umi kau mmg pokimak kau btolh babi bangsat
org crita blue kao pun ada ...apa kau punye cippaap x nak tunjuk kat umum ke?
tak abis2 crita org kena suntut, kena buntut, kena put ..
seingat2 aku, anak aku msuk sekolah drjah 1 sapai form 5 skrg criyta konkekk, SODOREMI, x abis2...
babi nye bangkai yg x btangjawab bynk kau bole buat lh xkn skrip sama je..nilh dia tunjuk org politik ni memng bangsat semua bukan nye wakil rakyat tapi cekik darh rakyat..
tunggu di srawak, pastu tangkap mereka penjarakn dlam neraka.....

Tanpa Nama berkata...

umi kau mmg pokimak kau btolh babi bangsat
org crita blue kao pun ada ...apa kau punye cippaap x nak tunjuk kat umum ke? tak abis2 crita org kena suntut, kena buntut, kena put ..
seingat2 aku, anak aku msuk sekolah drjah 1 sapai form 5 skrg criyta konkekk, SODOREMI, x abis2...
babi nye bangkai yg x btangjawab bynk kau bole buat lh xkn skrip sama je..nilh dia tunjuk org politik ni memng bangsat sebangsatnye semua bukan nye wakil rakyat tapi cekik darh rakyat..
tunggu di srawak, pastu tangkap mereka penjarakn dlam neraka.....

KEMBALINYA MUSUH LAMA DLM EPISOD BARU... berkata...

MAKNANYA KITA AKAN KEMBALI MENONTON PERTARUNGAN YG KLASIK, IAITU MUSUH LAMA 1994 ( RAHIM AKU IGT ADA KEBENCIAN PERIBADI KT DSAI) HINGGA 1998 DAHULU. INI SEMUA ANAK BUAH MAHATHIR NI...

TT, TOLONG CARI DAN LETAK GAMBAR NELSON AMNDELA....DAN CARI GAMBAR DIA DLM PENJARA...

DULU, NELSON MANDELA MASUK PENJARA, LEPAS TU...JD PRESIDEN AFRIKA SELATAN PERTAMA KULIT HITAM...

LEPAS TU CARI GAMBAR LIM GUAN ENG... JUGA PERNAH DI PERNJARA...

LEPAS TU JADI KETUA MENTERI PULAU PINANG...

DULU ANWAR IBRAHIM MASUK PENJARA...

AKAN DATANG INSYA'ALLAH AKAN JADI PERDANA MENTERI PERTAMA DARI PAKATAN UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT MALAYSIA...

KESEMUA MEREKA ADA PERSAMAAAN, IAITU MASUK PENJARA...LEPAS TU JADI PRESIDEN, JADI KETUA MENTERI DAN BAKAL PERDANA MENTERI...

MEREKA SEMUA BERJUANG TANPA PUTUS ASA MELAWAN "KUASA KEJAHATAN", EVIL POWER...WARISAN PENJAJAH..

JADIKAN GAMBAR NELSON MANDELA, LIM GUAN ENG, DAN ANWAR IBRAHIM SEBELOM (IAITU MASA MASUK PENJARA) DAN SELEPAS, (MASA JD PRESIDEN, KETAU MENTERI DAN BAKAL PM) SEBAGAI BAHAN KEMPEN PRU-13 NANTI...

zainal abidin berkata...

Ezam ada kotak, Ummi ada VDO. 18 lagi. Macam Mona Fendi plak.. ye tak ye, mungkin sekarang dah boleh ngaku ada simpan VDO Lucah, tengok dan sewaktu ngan nya.. Apa punya samdol larrr...

Stupid University berkata...

18 lagi? Kah! Kah! Kah! Mengapa tidak 3000 lagi sebab dia memang ganas atas ranjang? Kah! Kah! Kah! Kesian Ummi! Tak dapat merasa sebab masih anak dara! Telan air liur basilah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Mestilah frust macam bik mama tak merasa batang bangla! Kah! Kah! Kah! kah!

Salam Erwinjoko Anwar berkata...

heeeii..semangat tanah,api,air,calsium, megnesium, potasium..bersatulah engkau melumpuh setengah badan pompuan sial ni..