Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mac 2011

LAKONAN AIR MATA TERBAIK




SAMPAI TUA TAK SELESAI KES




PEGAWAI SPRM MENANGIS PADA PROSIDING SURUHANJAYA - meloya

KUALA LUMPUR 22 Mac - Seorang Pegawai Penyiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini menitiskan air mata dalam perbicaraan Suruhanjaya untuk menyiasat kematian Teoh Beng Hock.

Prosiding diberhentikan kira-kira 15 minit bagi memberi peluang Mohd. Anuar Ismail menenangkan diri sebelum menyambung semula keterangannya.

Mohd. Anuar beremosi sedemikian selepas ditanya berkali-kali berkaitan tindakannya selepas melihat mayat Beng Hock dan perasaannya selepas itu.

Beliau yang ditanya anggota Suruhanjaya iaitu Pakar Perunding Psikiatri Forensik Prof. Dr. Mohamed Hatta Shaharom mengapa beliau menangis memberitahu, ia disebabkan tekanan yang diterimanya termasuk SPRM hingga memberi impak yang besar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Woit… BETUL KE MENANGIS INI ?.... kah kah kah…

Kah kah kah…. ATAU HANYA SANDIWARA…. kah kah kah..

Kah kah kah…. MACAM MANA AGAKNYA PANDANGAN DARI DATUK NORZA… kah kah kah…

Kah kah kah… DATUK NORZA HAMPIR KENA SOAL SIASAT SAMPAI MATI…. kah kah kah…

Woit… ATAU MENANGIS … KERANA TAHU APA SEBENARNYA BERLAKU… kah kah kah





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam mamak tua... dulu pun menangis jugak... Kah Kah Kah

Tanpa Nama berkata...

Ingat! lakonan itu kadang2 memberi kesan dan mempengaruhi kpd suasana dan sekitar,bergantung kpd sipemenggang watak...contoh mudah jika anda peminat tegar bolasepak,bgmana anda lihat aksi seorang pemain utk mempengaruhi pengadil dlm sesuatu perlawanan,kena tidak seberapa tetapi lihat aksinya kekadang mengelupur hingga meraung setelah dijatuhkan oleh pihak lawan terutama dlm kotak penalti,kerana apa? tidak lain hanya utk mencuri perhatian pengadil,sasarannya apa? utk mendapatkan penalti cara mudah menghasilkan gol..atau sekurangnya pihak lawan akan mendpt kad kuning atau paling baik mendpt kad merah..kesannya utk apa?jika gol dapat dihasilkan bermakna daya usaha dlm helahnya terhasil atau jika kad kuning dikeluarkan pihak lawan kena berhati2 dan kad merah bererti pihak lawan sudah tempang dari segi kekuatan...pemain bolasepak Pro biasanya mrk juga dilatih menggunakan cara provo dan psikolongi matlamatnya hanya utk kemenangan....SPRM itu siapa? x kan cara berfikir levelnya sama mcm pak guard kilang !,saya amat bersetuju pendpt Bro TT "LAKONAN AIR MATA TERBAIK" kerana apa? mcm2 ada..

Tanpa Nama berkata...

tu la pasal, dulu aku ajak ko bukak kedai atau buat bisnes sendiri, ko juga yang tak nak! kata kerje kerajaan bagus, ada pencen..

ha..kalo tak ada apa2 masalah, buleh tidur lena san makan pencen la.. nah, sikalang lu sendiri cari nahas kerje ngan SPRM... gaji dahla ciput jer, nak tanggung tanggungjawab, tak padan dengan gaji.. silap haribulan, nyawa pun boleh melayang... nampak gaya, masyarakat dah rasa macam ko jer yang ehem2 ni.. betul tak?

berita sengsasi berkata...

emosi jgn smpai tahap gila sudahlah ek!!

Tanpa Nama berkata...

ini sekor lagi mamat gila zulnordin!