Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mac 2011

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA !!!!! HOT HOT HOT




LAGI TERBARU
- jam 1.06 petang



DI MAHKAMAH PAGI INI



nota:
pagi ini dimahkamah jalan duta
anak anak muda kecewa
kerana tayangan filem porno datu t
dibenarkan walhal
filem cult klasik
deep throat masih belum diluluskan






TERBARU BARU MASUK
- jam 1.00 petang





INIKAH MUKA ITU ? KAH KAH KAH





kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah










SIAPA DATUK T



TOTA:
tatuk t
tatuk taki temberang tengok tilm tex
tengan tambi tik
tilako taki tipu
tah tah tah



PERTAMA MEMBOCORKAN SIAPA DATU T



KENYATAAN AKHBAR


Saya dihubungi oleh seorang kenalan yang sangat rapat bermula sejak 15 Mac 2011 untuk berjumpa dengannya mengenai sesuatu yang penting. Pada hari Isnin 21 Mac 2011 lebih kurang jam 12.20 tengahari, saya mengesahkan bahawa saya ada ruang untuk bertemu beliau.

Saya berjumpa dengannya di Hotel De Palma Ampang jam 4 petang hari itu, sebelum dibawa di dalam sebuah kereta yang lain. Kereta itu dipandu oleh dua orang yang saya tidak kenali.

Saya dibawa ke Hotel Flamingo Ampang, seterusnya dibawa ke sebuah bilik junior suite. Saya bertemu Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Dato’ Eskay Shazril Abdullah yang telah menunggu di dalam bilik tersebut. Saya turut disertai oleh kenalan saya tadi.

Saya duduk di depan Tan Sri Rahim Thamby Chik sementara Dato’ Eskay Shazril Abdullah duduk di sebelah saya. Kenalan saya tadi duduk di atas katil di belakang di dalam bilik tersebut.

Dato’ Eskay Shazril Abdullah mula bercakap dan mengatakan bahawa saya (“Johari Abdul”) adalah ahli Parlimen yang pertama akan menyaksikan tayangan video yang sedang mula dimainkan itu. Dia juga meminta pandangan saya mengenai Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Sepanjang tayangan video tersebut, Dato’ Eskay Shazril Abdullah menjadi suara latar menerangkan beberapa perkara. Contohnya, dia menyentuh bagaimana cara individu terbabit menanggalkan kondom selepas perlakuan berakhir mempunyai risiko air mani akan terpercik ke kawasan yang besar. Menurutnya, tabiat itulah yang menyebabkan Dato’ Seri Anwar Ibrahim sering meninggalkan bahan bukti seperti yang berlaku dalam kes liwat pertama tahun 1998 dulu.

Dia juga mendakwa bahawa dia selalu membawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim ke club house di mana berlakunya kejadian itu dan tempat-tempat lain di Thailand seolah-olah ini perkara yang kerapkali dibuat oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Menurutnya, setiap kali dia membawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim ke tempat itu, bilik itulah (yang dirakamkan) yang digunakan Dato’ Seri Anwar Ibrahim sementara dia (Dato’ Eskay) menggunakan bilik bersebelahan. Dalam percakapan seterusnya, dia menyatakan kebimbangan kononnya rakaman-rakaman video seperti itu telah dipunyai oleh pihak perisikan Thai.

Sepanjang penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik kerap mencelah dan membuat komen pendek yang memburukkan Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Saya percaya beliau cuba meyakinkan saya bahawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim adalah seorang yang tidak bermoral dan tidak layak menjadi seorang pemimpin.

Selepas penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik mula bercakap. Dia memujuk supaya saya meninggalkan KEADILAN dan Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Dia berjanji untuk bbawa saya berjumpa dengan Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Tun Razak. Tan Sri Rahim Thamby Chik juga menyebut bahawa dia akan uruskan segala keperluan kewangan dan keselamatan saya.

Tan Sri Rahim Thamby Chik juga cuba meyakinkan saya untuk membawa dan memujuk lebih ramai Ahli Parlimen KEADILAN berjumpanya, supaya dapat dipujuk keluar parti. Dia meminta saya mengepalai kumpulan Ahli-ahli Parlimen KEADILAN ini. Saya tidak memberikan komitmen, selain mendengar komen-komen yang dibuat.

Selepas itu, saya keluar dan diiringi oleh kenalan rapat saya itu. Di dalam lif, saya memeluknya dan memberitahu beliau, bahawa setelah menonton keseluruhan video tersebut, saya yakin bahawa orang di dalam video itu bukanlah Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Saya berkeyakinan bahawa pelakon itu bukan Dato’ Seri Anwar Ibrahim berlandaskan faktor berikut:

1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggong) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

Selepas itu, saya menyatakan kesediaan untuk membawa beberapa orang ahli Parlimen KEADILAN agar mereka juga dapat menonton video dan berjumpa dengan Tan Sri Rahim Thamby Chik. Saya dimaklumkan sessi tayangan seterusnya akan dibuat kepada ahli-ahli Parlimen KEADILAN pada jam 330 petang 22 Mac 2011. Kami hadir semalam di Hotel Flamingo Ampang dan menunggu hingga jam 530 petang, oleh kerana mereka telah sahkan bahawa perjumpaa akan berlaku. Walau bagaimana pun, perjumpaan itu dibatalkan oleh pihak mereka.

Saya mengambil risiko membuat kenyataan ini diluar Dewan Rakyat kerana saya yakin bahawa episod terbaru ini adalah satu lagi rencana jahat untuk memfitnah Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

DATO’ JOHARI ABDUL
AHLI PARLIMEN SG PETANI
AHLI MAJLIS PIMPINAN PUSAT KEADILAN
23 MAC 2011



KOMEN SELEPAS KENYATAAN AKHBAR DATO’ JOHARI ABDUL

Tan Sri Rahim Thamby Chik yang menjadi dalang kepada episod ini adalah orang yang sama yang mengatur penerbitan dan pengedaran buku “50 Dalil” dalam tahun 1998 dahulu. Modus operandi fitnah terbaru ini adalah 100% sama dengan modus operandi siri fitnah tahun 1998 dahulu. Beliau diberi mandat oleh Perdana Menteri sendiri untuk membeli ahli-ahli Parlimen KEADILAN dengan tawaran wang ringgit dan sebagainya. Tempahan dan pembayaran Carcosa Seri Negara dibuat oleh RISDA, sebuah jabatan kerajaan.

Saya juga percaya Dato’ Eskay Shazril Abdullah adalah “Dato’ T”. Dia adalah seorang yang berbangsa Siam dan mendapat banyak faedah dari Tun Mahathir Mohamad kerana berasal dari Kedah.

Seorang lagi individu yang hadir sama adalah bapa mertua kepada Dato’ Shafie Afdal, iaitu Naib Presiden UMNO. Banyak lagi nama-nama pimpinan UMNO yang terlibat secara langsung dengan konspirasi terbaru ini.

Saya mendedahkan semua ini agar rakyat Malaysia dapat menilai dengan sendiri politik jahat yang digunakan oleh musuh Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Pimpinan UMNO perlu berterus terang dengan rakyat dan membersihkan nama mereka secepat mungkin.


KOMEN TUKAR TIUB

jelas pelakon siam ini boroi
lecehlaaa

patutnya buat lah macam martin scorsese
masa membuat raging bull
dia mengarahkan robert de niro gemok macam badak
lepas tu slim macam ziana zain
baru dipanggil method acting

kah kah kah

tak kan tak dapat tahu
bentuk badan anwar ibrahim
mana ada boroi
kah kah kah
punggung oun tak tonggek
kah kah kah
tangan pun tak berbulu
kah kah kah


JANGAN LUPA MALAM INI



nota:
semua dijemput datang
hanya dua orang tidak
dibenarkan datang
dua dua datuk t
datuk tambi
datuk eskay
seorang perogol kanak kanak
seorang akan jadi perogol mat mongol
kah kah kah

61 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sambil mkn pisang tak ber'kabait',sambil pecah berita ka?kehkeh.cool lah Johari Abdul!

Tanpa Nama berkata...

ai prudential pun masuk iklan gak kat sini.kehkeh

Tanpa Nama berkata...

WOW! WOW! WOW!
Itu saja yg mampu saya komenkan.
Dasyat sungguh!
Moga Allah berikan hidayah utk mereka insaf, dan jika masih tidak bertaubat, maka biarlah Allah balakan mrk yg sengaja menfitnah nih!

Tanpa Nama berkata...

dhh tak lamaa dahh....pru..tukau jgn x tukau..hehehh..minyak turun..tol ilang..gaji naik..sapa nk bg oii...ler ni fulus ngam2 ja smpai ujung..tu x kira lagi..tukar tiub moto..heheh..lari budget beb..

Tanpa Nama berkata...

WOW ! Terbaik tukat tiub !
Gua Tabik !
Pantas !

Sialan punya Umno Damm !!

Tanpa Nama berkata...

Aku nak tgk muka Zul Bisul........

hahah berkata...

apa la bodoh sgt menteri yg plan konspirasi ni...dah mcm tahi dah aku tgk...klau nk jtuhkan org buat la btul2,plastic surgery,pkai video 3D ka,pling koman pun HD...ini apa video ita putih..bdak skolah yg lyan 3gp pun xnak tgk

Tanpa Nama berkata...

upload plsss...aku tau mn manikam mn maniam

Tanpa Nama berkata...

INIKAAAA MUKA DATUK T....Terkejuboq...

http://www.themalaysianinsider.com/print/malaysia/megat-junid-secured-crooked-bridge-deal-for-businessman-says-former-bodyguard/

hehehe berkata...

tah tah tah..

TeratoMan berkata...

Berita ini sangat best dan perlu di war-warkan hingga semua kampung-kampung dan felda-felda sebab kawan-kawan dan mak-mak kita kat kawasan macam tu hanya berjaya tengok berita TV3 dan RTM jer nanti!

JOM HEBOH!

siti harapan berkata...

sungguh memalukan dan memualkan

Tanpa Nama berkata...

Paste sekali muka Rahim Tamby Kecik.

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya bukan semua MP yang hanya gilakan wang ringgit. Masih Ada MP yang berhati perut untuk menegakkan keadilan. Selepas video ini gagal, kes sodomy 2 pulak mendapat U turn ruling hari ini. Ummi dakwa ada lagi 18 video! Haha...

Budak Baik berkata...

Bang Isham,
Potong Stim la ...
awal2 dah pecah lobang...
biar lama sikit at least 2 minggu...
baru byk para nasik tambah komen kat media...
leh tengok reaksi diorg bila tembelang dah pecah....

P/S saya tengok muka rocco mcm abg isham.. pasni abg isham lak la yang kena ...

Tanpa Nama berkata...

hakhakhak... berapa kru pictures dpt payment ni... jawab jgn tak jawab hakhakhak

hasilox berkata...

Perogol kanak-kanak bekeliaran. Jadi pengarah filem lucah pulak. Hebat hebat!

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah..lu punya temberang lagi dahsyat la TT..gua rasa bukan dato T kot tapi Dato TT..sebab gua tengok lu punya skrip memang cam tu..mula2 boleh percaya tapi lama2 rupanya gelembong je yang lebih..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Sebab itulah PAS menfatwakan HARAM mengundi UMNO...takan tak faham lagi?

Tok mufti nak bersesongkol jugak ke?

Tanpa Nama berkata...

Budak baik....tu hero filem Tarzan X ler, tak kan abg hisam kot..kahkahkah

orang lama berkata...

Mula2 baca kat ruang komen blog malaysianunplug ingatkan rumors shaja sebb anony yg tulis, mana tau ada malaon2 yg hutang keliing pinggang sanggup jadi kambing hitam nak selamatkan jerung2 besar.

so dato T tu gabungan dato eskay + tambi,oohh regim umnok yg produce rupanya!...musykil jugak kenapa dato johari tidak hubungi DSAI terlebih dahulu jadi boleh counter attack balik pada hari yg sama,..mungkin jugak strategi utk tengok sejauh permainan wayang b-end, jelaslah regim b-end dah kantoi! apa pun tahniah pada dato johari atas keberanian maklumlah malaysia nie b-end buat cam negara mafia...

look ppl inilah perangai b-end selama 54 tahun kita diperintah oleh regim porno,penyamun,pemeras ugut!

wake up ppl, lets stand up! together we fight and take down b-end dajal system!!

Qaseh Bonda berkata...

Pulak dah!! Thanx YB Jo..tak sia2 kita pangkah YB dulu.

Begitukah ceritanya...sekalung tahniah pada YB yang berani. Berjuang dari dulu sampai kini.

Kesiannya kat Tamby kicik...angan2 nak capai gunung...tersungkur di sungai petani.

Belajar dengan YB Johari cara berpoltik anak melayu jati. 3 anaknya dah jadi hafiz...

ko apa ade!!! muka dah keremotmot pun masih tak sedar2 ke lagi!

kambeng berkata...

tgk baju dato t dah mcm paderi..kapir ke dia?

Tanpa Nama berkata...

Muka si Datuk T macam muka Anwar Ibrahim. Mungkin Datuk T menyamar jadi Dato Anwar Ibrahim dalam video seks itu. Misteri sudah terbongkar. Orang didalam video itu bukan Anwar Ibrahim tetapi Datuk T. Lihat gambar yang telah disiarkan di Tukar Tiub. Setuju tak?

Dengan sedikit make up dan video black and white, orang yang tidak mengenali Datuk T akan menyangka bahawa lelaki didalm video itu adalah Anwar Ibrahim.

Datuk T
http://www.themalaysianinsider.com/images/uploads/mugshots/shazryleskay.jpg

Sila banding gambar Datuk T dengan gambar Anwar Ibrahim

http://1.bp.blogspot.com/_7dGEU06xS1A/TP-UD-x4ztI/AAAAAAAAADE/gpL9w54mux8/s800/anwar_ibrahim.jpg

Tanpa Nama berkata...

kalo orang UMNO yang kena.. bermati-matian korang ye kan.. kalo kena kat pemimpin korang.. bermati-matian korang pertahankan.. berita palsu pun percaya jugak..

Tanpa Nama berkata...

aahhh.................

terpancut sudah akhirnya....

Tanpa Nama berkata...

kalau betul si tamby di belakang tabir

dia kena buat kenyataan menafikan atau mengiyakan

sepantas kilat

Tanpa Nama berkata...

kalau tok mufti tgk video tu sama...mesti dia 120% pasti bahawa itu memang anwar ibrahim...wakakakaka

mata-lembu shah alam berkata...

poyo kau tt,
kenapa. mengapa & sebab apa kau tidak war-warkan pada seluruh rakyat untuk melaungkan FUCK, FUCK, FUCK dengan semangat 1 Malaysia kepada Rahim Tambi Chik Pariah @ Dato' T ???
kau ni memang poyo tt, aku dah cakap tapi kau ni memang pekak - bahawa Zul Norden Firaun besar Kulim sedang berkhalwat / print vcd Anwar di ofisnya jalan masjid India.

Zul firaun besar ini telah dikhalifahkan oleh Thambi Pariah sebagai authorised dealer untuk diedar dalam waktu yang terdekat...fuck

tt, kau sediakan C4 untuk dihadiahkan kepada Zul Firaun...Fuck

mj berkata...

tabik johari abdul.

jika ini benar, tidak mustahillah ramai mp pkr yang melompat sebelum ini turut dipujuk oleh beruk2 umno.

syukurlah masih ada mp berintegriti yang tidak termakan pujuk rayu beruk.

sekali lagi tabik.

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik jadi BERUK dari pangkah umno

Tanpa Nama berkata...

hadoi tak tkata letih,mUAK MEYAMPAH...pa siharam jadah perogol brsiri budak ni ingat rakyat msia ni semua tak lulus spm or bangang mcm dia ke?? menipu n megongkek pun tak reti....siap 2 kena langgar gajah..tp minta2 le kena langgar trailer or stimroll je ,biar semua rakyat nampak btapa hina jijik semua puak2 ni .bru aman dunia ni agaknye...terusan gini ntah bila Allah turunkan bala pd semua...

Tanpa Nama berkata...

HARUS SANA SINI...X DAK CERITA KAAAA..KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

tak sabar aku nak tgk apa reaksi berita tv3 suku malam nih

Tanpa Nama berkata...

La...!!Macam ni ke rupa Datok 'T' yg dia orang heboh-hebohkan tu...?
Aku ingat saudara Pak Chu Kang...silap haribulan tafsiran aku...
Tapi tak mengapa....
Kalau inlah muka Datok'T' rupa muka pun macam muka Blukang Kayu..muka kaki Jilat....
Die...Samdol Thamby...engkau tak habis=habis buat kerenah dari dulu sampai skrang...Makam Aulia Pulau Besar pun engkau suruh runtuhkan kemudian buat Projek Tapai Nyai..Supaya boleh buat kerja macam kat HATYAI...Lepas tu Engkau lanyak Anak Grago..Besar sangat ke Pistol Air Engkau tu...?
Tak pasal-pasal engkau aniaya Lim Guan Eng masuk Penjara...
Muka engkau Thamby memang muka kaki Jubo orang..kalau engkau tak dapat engkau kenakan orang lain...Banyak Sejarah Pemimpin Melaka ini Buat Onar Lonar...Puiii...Lahabau punya Melaka...!!!Sultan Melaka dah Hancur engkau kat sini sambong sejarah wayang kat Ketua Menteri Melaka pulak sampailah kepasa pemimpin Melaka sekarang ni...Apa tak betul Aku cakap...?
Apa engakau ni dah kemarok nak main Jubo ke...?
Engkau ni dah tak dapat jalan lain engkau ajak Kuncu-kuncu engkau yg Bahalol ni ( Datok 'T'- muka sempudal...orang Siam pun tak mahu teriam lah...?
Kemudian engkau pengaruh Lancau kau tu...engkau jadikan anjing Kerajaan Buat kerja jadi pengawal kejar orang..Kemudian Luak pencacai
pendakwa Negara tukang buat kandang supaya senang di kenakan Hukuman Oleh Luak Penentu Hukum yg boleh di Gertak supaya mengikut Skrip engkau...Habis engkau ambik Upah supaya senang boleh sambong activity main Jubo engkau...Puiii cilaka punya Samdol...macam ni Negeri Melaka hancurlah....? Itu Kuncu engkau tengah merancang nak Jual laut jadikan kan Projek ansuk Duit sebab tanah Melaka dah habis..yg ada hanya Buah Melaka saja yg tinggal...Sial punya manusia...pegi mampuslah engkau semua.....

Tanpa Nama berkata...

Bila la Malaysia nak amal politik bersih

BerPolitik macam anjing...

Buat malu dengan negara kafir..diorang lagi integriti

Kita ahli politik macam beruk..fitnah sana sini

Tanpa Nama berkata...

Salam TT. Cubalah fikir bagaimana kalau Rahim Tamby Chek (perogol budak) tu, memberi tawaran tersebut kepada Zahrain Gila Projek, Zul Lebai Hutang, Gobala Kurang Ajar atau MP PKR yang hampir muflis? Nasib baiklah Johari Abdul ini tinggi prinsip dan kacak juga orangnya. Jika dibandingkan dengan Zahreen macam mana? Gabai, hodoh, muka macam pantat lembu Afrika... masih tak mengaku lagi, atau tak pernah tengok cermin yang muka macam haram jadah. Satu lagi syarat untuk melantik MP di PRU 13 nanti ialah, muka kena bersih dan tidak macam malaon yang disebutkan.

Tanpa Nama berkata...

Alamak.... muka macam Anwar Ibrahim la...Kalau dia menyamar jadi Anwar pun ada yang percaya nih...

Cuba tengok perut dia buncit ke tak? Tangan dia berbulu ke tak?

Punggung berisi ke tak?

Sorry datuk T, joke only. Jgn marah aa..

Tanpa Nama berkata...

Meloya tul....
Kalau beginilah cara UMNOBNAPCO, untuk tukar pemerintah melalui pilihanraya adalah amat sukar sekali. Peluang untuk tukar pemerintah melalui pilihanraya ada sekiranya semua rakyat bangun menentang mereka. Itu juga akan ada berbagai cara yang digunakan oleh gerombolan ini untuk terus mengekalkan kuasa. Semua Jabatan dan Badan Kerajaan akan digunakan sepenuhnya oleh gerombolan ini demi untuk mempertahankan kuasa mereka. Berbagai spisis katak(Ezam,Zaharin,Zul nordin dll) akan digunakan semaksimum yang mungkin, ini termasuk juga ciff katak(brahim ali). Sekarang gerombolan ini sedang mencari ahli untuk di rekruit menjadi katak. Tapi Abang Jo hebatlah...jiwa kental...syabas...

ps - pilihan jalanraya adalah terbaik, kalau tak memang dah lama UMNOBNAPCO haramkan pilihanraya.

Tanpa Nama berkata...

Tu dia..... muka2 konspirator pemfitnah dah terpampang.

Orang lama (perogol) Rahim Tamby Chik pun ada....

Pegawai polispun ada juga yang terlibat siap menjemput AP PKR tengok.

Nama IGP pun ada...


Masya-Allah....patutpun dalam TV aku tengok muka IGP tu toya ja...macam tak bersungguh2 utk menyiasat. Rupanya memang benar bersekongkol jugak.

Si perogol Rahim Tamby Chik tak payah hampa habaq la...dia ni memang dari dulu lagi cukup anti kat DSAI. Jenis busuk hati.

Cuba hampa check lagi....Datuk Ezryl ni kawan baik dgn Megat Junit.....Megat Junit ni kawan baik dgn si Mamak Kutty...Si Mamak Kutty ni pulak dah berkawan baik dgn si Najib. Woiiii....ada manasabah ni.!!

Akupun dah kata.....sekarang ni buat lapuran kat polis tak ubah macam buat lapuran samun dan buat report balik kat penyamun.

James Iha berkata...

Cayalah Datuk Johari.Lu memang berani.tak sia-sia aku pangkah hang PRU yg lepas. Jgn jd mcm Zul bacul dan Gobala pundek. Bole beli teloq depa dgn mudah.Tp aku yakin la datuk, selagi kawasan Merbok takdak Felda, selagi tu datuk boleh pegang kerusi MP. Sbb geng makcik felda ni la yg dok pelingkup strategi Pro-Rakyat selama ni.Selama ni dok dpt input dr stesen tv penipu, so otak pon jd biol 24jam...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Apa hal ni beb????

liwat 1 - terbarai
liwat 2 - hampir nak terbarai
lucah 3 - terbarai awal2

kalau nak buat pun, plan ler elok2 jangan sampai terbarai

buat malu orang melaka jer!
cibai betul laa

Tanpa Nama berkata...

TT tolong semak penghantar mesej ke phone saya ini, yg mengatakan sah org dalam video itu Annuar, saya call balik z x angkat no dia
0193940340 (KL)

Tanpa Nama berkata...

3 tambi, tambicik, tambi eskay,tambi perkasa..lancau 3 tambi

Tanpa Nama berkata...

adoi la. kat the star cuma cakap 'sg petani mp identifies two men behind sex vidoe' apahal plak tak berani sebut nama anak tambi dgn siam tu.
pergi mampos la BN.

Tanpa Nama berkata...

la rupa ni ke datuk T.Ingat kan Datuk Taik terjulur-julur tu...datuk T ni taik terbelit2 pulak kut..tu yg otak weng semacam jer...video pun hitam putih..mana ada org tgk citer baru dlm hitam putih..bodoh siut...

EnChe' Guevara berkata...

Kah kah kah kah!!!
tahniah ameno! skrg dah berjaya menggantikan kumpulam lawak yg sudah lama merudum - senario.
kah kah kah..
best lu isham! cool 4ever!

EnChe' Guevara berkata...

Kah kah kah kah!!!
tahniah ameno! skrg dah berjaya menggantikan kumpulam lawak yg sudah lama merudum - senario.
kah kah kah..
best lu isham! cool 4ever!

Orang Miskin Mersing berkata...

YB Johari - MP Kedah
Rahim Tamby Chik - Kes rogol bawah umur
Datuk Eskay - Crooked bridge project
Mohideen - TPM
Mukhriz - Anak Mahathir
Shuib Lazim - Perkasa
Ahmad Bashah - UMNO Kedah
Umi - 18?

Semua akan link ke
Mahathir. Nak rampas Kedah kena tarik Mp dari Kedah dulu.
So Rahim ngaku..kiranya nak jatuh bawa Najib & Hishamuddin sekali.
Mohideen bawa Mukhriz naik pulak..
Siapa untung? Mahathir jugak!

Tanpa Nama berkata...

pengakuan paling lawak abad ini
lawak mengalahkan loji nuklear fukushima meletop

tapi aku respek kat 3 mangkok ni
mereka memang coooool!!!

*cooool kepala butoh!!

Tanpa Nama berkata...

tanya sama pak polisi:

bila 3 ekor arnab ni nak kena tangkap?

bila filem tu nak lepas lembaga penapisan filem?
Mau box opis punya lah!

yes berkata...

18 video? Terror tu Umi!

oleh sebab Umi Hafilda dah jadi public figure sekarang, Hisham, tolong tulis satu rencana mengenai beliau. Tentu banyak yang mahu tahu, misalnya apa bisness dia, dia jual apa, bagaimana dia menyara kehidupan nya. Tinggal di mana.
Sebagai public figure dia tak dapat mengelak dari di ketahui umum. Lagi pun aku rasa dia tentu rasa megah kalau orang tahu dia pakai kereta mewah jenis apa, tinggal kat tempat yang exclusive.
Tahniah Umi sekarang dah pakai selendang, tak lama lagi bolehlah pakai tudung. Anda adalah anak guru agama pasti ayahnda dah beri ilmu ugama. Kenangi ajaran bapa anda.

Tanpa Nama berkata...

TT,

Datuk Shuib bukan sekadar pak mentua kepada shafie apdal tapi ada hubungan kekeluargaan dgn Datuk Johari gak.

Shuib Lazim juga adalah orang kepercayaan Tun Daim.

Saya tak yakin dalang dalam kes ini adalah Datuk bertiga itu. Mereka hanya makan upah dari dalang sebenar yg amat berdendam dgn DSAI.

Saya yakin dalangnya adalah Mahathir a/l Mohamad Sikandar dan mendapat lampu hijau dari najib..

anti-dalang

Tanpa Nama berkata...

tah tah tah.... tambi tatang ticik.. tah tah tah

moggs berkata...

brudder TT, may i spik inglis di sini - Bahasa belum lancar lagi. Harap brudder TT dan brudder yang lain disini masuk kawasan felda dan hebohkan cerita betul dan me-warakkan fikiran orang kampung. Jangan di biarkan minda mereka di hijack oleh gerombolan sahaja. Masuk kampung, masuk estet, masuk new village, masuk rumah panjang - bongkarkan cerita betul. Marilah gabung tangan - jangan asyik duduk kat kedai mamak. Lepas PRU13 nanti, lepas kejatuhan geng penyangak gerombolan masih ada masa minum teh o manis. Sambut la pelan ini Jom heboh jangan tak heboh.

Tanpa Nama berkata...

yang tak tahan ..RISDA tukang sponsor...sapa takde keje boleh masuk RISDA.....belajar jadi pelakon lucah...venue boleh cari...hidup RISDA...

Tanpa Nama berkata...

itulah penagan org2 tua,bangang.memang diketahuan org2 tua buta bab IT.inikan pulak nak cakap pasal CGI.jauh dari langitlah jawabnya.lain kali minta bantuan org2 muda bab IT/CGI ni.(tak percaya tanya T.T tahap penguasaan org tua pada ilmu IT keh keh keh)

Tanpa Nama berkata...

La.. T tu untuk Tambi rupanya......
Hidup kalau nak menyusahkan hidup orang lain je...lebih baik mati je la.....

Tanpa Nama berkata...

La.. T tu untuk Tambi rupanya......
Hidup kalau nak menyusahkan hidup orang lain je...lebih baik mati je la.....

Tanpa Nama berkata...

go to hell rahim tamby sex

Tanpa Nama berkata...

jumpa ular kalu kasi bunuh itu tamby dulu!