Jumaat, 22 Julai 2011

PERJUANGAN KITA BERSAMA




BEBASKAN TAHANAN POLITIK



SYRAT DARI PEMBACA

aku cuba cari budak konstabel ni sampai lubang cacing. gambar kau dah tersebar seluruh internet.kau nak tunjuk kuasa?baik.aku tunjuk dekat kau apa itu kuasa! kau akan tengok budak-budak batch kau naik, kau masih kekal sebagai konstabel faham.

Oleh supt zul pada LAWAK BODOH DARI POLIS PENCEN pada 11/07/21

Tuan, Saya merupakan salah seorang dari peserta BERSIH pada 9 Julai yang lalu.

2. Untuk makluman semua, seorang polis yang menutup mukanya dengan sapu tangan ini telah bertindak kejam terhadap para peserta perhimpunan aman tersebut.

3. Polis tersebut juga telah bertindak kasar dengan menyepak, menumbuk dan mencaci-caci peserta perhimpunan aman walaupun peserta perhimpunan aman tidak melakukan apa-apa bentuk keganasan kepada pihak polis. Selain rakaman beliau yang telah menumbuk mangsa dengan menggunakan gari, beliau juga telah dilihat menyepak dan menumbuk peserta perhimpunan aman yang lain.



4. Sehubungan itu, kami memohon supaya pihak polis dapat mengambil tindakan disiplin terhadap polis berkenaan di atas beberapa faktor seperti berikut: i. Polis berkenaan telah mencalar imej PDRM kerana wajah beliau telah dirakamkan ketika melakukan kekasaran terhadap peserta perhimpunan aman; ii. Polis berkenaan patut dikenakan tindakan disiplin yang berat bagi memberikan pengajaran kepada pihak polis yang lain supaya lebih profesional ketika menjalankan tugas; iii. Polis berkenaan telah melanggar undang-undang dan prosedur operasi standard (SOP)ketika menjalankan tugas di mana polis berkenaan tidak ada hak untuk menutup muka beliau, menumbuk perut peserta perhimpunan dengan senjata (gari) dan mengeluarkan kata-kata kesat kepada peserta. Sehubungan itu, sukacita pihak kami ingin mengesyorkan perkara seperti di perenggan empat (4) di atas untuk perhatian dan tindakan pihak polis sewajarnya. Sekian, terima kasih.

Oleh Rakyat pada LAWAK BODOH DARI POLIS PENCEN pada 11/07/21

eleh polis level konstabel..nak jadi polis level konstabel ni ada spm pun dah cukup.spm hancur pun leh jadi polis konstabel.. depan budak2 boleh la nk buat muka ketat..depan profesional lain terus terkedu..nak speaking english tak tahu.. gaji dorang pulak rendah je pun..nama pun lepasan spm..setakat duduk kuarters polis, rumah flat, toksah nak berlagak.. nak tumbuk2 orang pulak..dia nak orang takut dengan dia..padahal depan inspektor terus kecut telo.. takper..aku ingat muka budak ni..sampai mampos la ko jadi konstabel.. baru ko tau langit tinggi ke rendah..

Oleh Tanpa Nama pada LAWAK BODOH DARI POLIS PENCEN pada 11/07/21


http://www.facebook.com/weareallteohbenghock?sk=wall tolong promosikan page ini ... kita semua adalah Teoh Beng Hock ...

Oleh Tanpa Nama pada LAWAK BODOH DARI POLIS PENCEN pada 11/07/21

UMporNO pakai katak macam polis pakai samseng perkasa yang ini? https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgX47dUU8hqLVzdVqNUbuZkTerBMjDxeHBJ08jGhOzYCl7nkFRiwRSlUK4Ci5IKkDPRszcfm6DHJQocx5Ir9MMXJIg5URVUl9C9u_ouQI1Nnw1d9-GTdEN81G0tX-jCg_gQVy_LQ5STk80/s640/anjing+umno.jpg

Oleh Tanpa Nama pada SATU PENGHINAAN TERHADAP MELAYU pada 11/07/21

TERUSKAN PERJUANGAN KITA


8 ulasan:

ku_seman berkata...

KAH....KAH...KAH....pembangkang yang bangang sudah kena tipu dengan Mat Sabu. kah...kah...kah... ini sudah baik punya peluang untuk dedah si mamat ini.

Kah...kah...kah... Mat Sabu sudah kantoi. Polis sudah dedahkan apa yang sebenarnya berlaku pada 9 Julai. Kah...kah...kah...Tukar Tiub pun sama-sama telah dibangangkan oleh Mat Sabu. Tak apalah, pilihkan pemimpin macam Mat Sabu, julanglah dia, sanjunglah dia kerana penyokong pembangkang dan pemimpim pembangkang sama-sama kaki bohong.
KAH...KAH...KAH...

serenity9260 berkata...

ada katak jugak ke dalam polis??parah ni

1.Jika Perang DSLR Antara Canon Dan Nikon Benar2 Terjadi
2.Gitar Laser(Video)
3.Gelanggang Untuk Gusti Jari

Silap Kona berkata...

Kah kah kah... nampak muka jer hensem tapi kerja pencacai.

Mereng Mahabangsa berkata...

Kita semua perlu khabarkan ttg apa jua sejarah yg berlaku pada 9/7/11 ni dan selepasnya pada anak cucu....jgn dia org buta sejarah & dpt jadikannya panduan masa akan datang...kalau dulu kita ada cerita Pak Pandir(yg rekaan aje), tp kini kita ada cerita benar yg kita boleh panggil, cerita PAK PANDI(Kutty?)...ceritalah lagi..ceritalah lagi wahai Hishamuddin Rais yg budiman..ha ha ha ha..

Ku Semak Samun berkata...

Kah... kah... kah... Sama mcm kes video tipu Datuk Three Stooges, pencacai stupid mcm Ku Seman dah kena tipu lagi. melayu bangang mcm Ku Seman makan umpan BeereNd lagi...

Video kabur, no plet tak nampak, tak sapa atas motor pun tak pasti...

Tapi Melayu bangan mcm Ku Seman terus percaya... kah... kah... kah...

Tanpa Nama berkata...

Kesimpulannya:
Jangan Pangkah Gambagr Dacing.


-MatCermin-

KU SAMEON berkata...

KU SEMAN, seorang editor dari Utusan Malaysia telah mengunjungi Tukar Tiub. Kemudian KU SEMAN telah mencaci-caci pembangkang di ruangan Tukar Tiub.

Ini adalah suatu perkara yang amat memalukan apabila seorang editor segah-gah akhbar terpaksa menyerbu masuk ke blog Tukar Tiub ini demi menyebarkan hasutan dan fitnah seperti akhbar majikannya.

Ini disebabkan kerana akhbar Utusan Malaysia tidak laku jualannya akibat tulisan-tulisan fitnah yang dihasilkan oleh editor sebegini. Lalu editor ini terpaksa menghasut orang ramai melalui blog-blog di internet termasuk ruangan-ruangan komen.

Perbuatan sebegini amatlah memalukan. Tidak pernah kita dengar bahawa pengarang-pengarang berita pembangkang yang popular seperti Ahmad Lutfi Osman, Sayuti Omar, Subky Latiff, menyerbu ke ruangan-ruangan komen blog pro-Kerajaan demi menegakkan perjuangan partinya. Semuanya diluahkan di dalam akhbar masing-masing.

Tetapi KU SEMAN tanpa menilai maruahnya dan maruah majikannya terpaksa masuk ke ruangan Tukar Tiub untuk menyebarkan fitnahnya seperti kebiasaan. Kalau dilihat dari blognya pun sudah tidak popular, hanya 86 pengikut sahaja. Atas sebab itu beliau tidak meletakkan jumlah trafik pengunjung kerana entah siapa yang akan mengunjungi beliau. Berbanding Tukar Tiub sudah mencecah 16 juta pengunjung.

Apabila KU SEMAN menunjukkan kebodohan dirinya sendiri, maka 16 juta pengunjung tadi akan menggelakkan beliau..kah kah kah

padan muka KU SEMAN..

Tanpa Nama berkata...

ku semang x malu. pergilah komen dlm blog pro umno. tpt ni utk pbangkang je.