Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Julai 2011

TERNOW DARI KLIA - WORLD BREAKING NEWS





TUKAR TIUB MEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS



peguam peranchis monsieur william bourdon
akan dihalau keluar dari malaysia

dalam masa yang sama peguam lathefa dan fadiah
masih lagi berurusan di klia

nota:
hanya tukar tiub
pembawa berita saheh!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tekan lah lagi wahai kerajaan. tekan lah lagi sampai ke tahap paling teruk. nanti bila kami dah tak tahan, kami pula akan bangun melawan.

Ibnu Ishaq berkata...

hahaha lagi gelabah lagi banyak buat silap... Tuhan nak tunjuk ler tue....

Tanpa Nama berkata...

Embasi/Duta Perancis kena bertindaklah kerana rakyatnya di'halau', agak amat menghinakan jika gitu alasan kerajaan BN.Taklimat Williams Bourdon hanya membicarakan proses berbelit-belit nak menghuraikan satu skandal, ada sebut yang akhirnya 'kebenaran' akan muncul. Ini yang menggerunkan BN atau Mr. Najib. hai nak tutup kebenaran dari diterbitkan?. Massyallah!Masyarakat!

Tanpa Nama berkata...

Ini berita menarik. Nampaknya loyar itu telah dapat apa yang mereka mahu.
Action come reaction.

mek berkata...

nota:
hanya tukar tiub
pembawa berita saheh!

yup. saya percaya kat tt.
cepat2 update ye.

Tanpa Nama berkata...

baru sebentar tadi nampak lawyer tersebut pejabat immegresen dlm bangunan AMC KLIA.

ingat kan depa nak ajak dia pi makan2.

momotarosan berkata...

xpa duit koleksyen dah 250k.
depa halau dia lg la meletop kes nih.. hahaha
nanti takubin p perancis pun kena halau laa..

mujuq aku p yg kt penang

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

100% true.