Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Julai 2011

TER KINI TER NOW DARI KLIA - WORLD NEWS!



PERMINTAAN TERKINI


semua ngo dan orang ramai
sila datang bawa bantal dan
tilam dunlopilo ke klia

letak kan tilam dan bantal dunlopilo
ini di bawah semua tingkap dibangunan di klia

besar kemungkinian peguam peranchia monsieur bourdon
akan terjun mengikut tingkap
seperti yang telah dilakukan oleh teoh dan sarbaini
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

KAH KAH KAH
kah kah kah
kah kah kah



TAKUT KERANA TERLIBAT

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

serius ke ni TT. kalau movement yg serius saya join ni TT. Jangan la memain. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

U make me laugh.

What a true statement.

Keep it up, man.

Tanpa Nama berkata...

mesti peguam tu tekanan bila di soal siasat pastu terus terjun tingkap hhuhuhu

golok perak berkata...

tapi apa nak kesahkan ...nanti diorang boleh hilangkan semua bukti yang Peguam dari Perancis tu telah memasuki Malaysia ... maka takde sape boleh kata Peguam tu di bunuh di Malaysia ... skrip diorang tak pernah berubah ... Mak Cik Felda ngan Mak Cik Felcra dan juga Mak Cik Risda dah boleh 'predict' skrip yang akan dikeluarkan oleh pihak yang menahan peguam tu ... kah kah kah.. sama-sama kita tunggu masterpiece dari " Enam Jahanam Production " ni ... kah kah kah ... tapi jangan terkejut kalau nanti peguam tu dikatakan dibunuh dinegeri yang diperintah oleh Pakatan Rakyat ... ".. desperate people will do anything ..." cepat komer isytihar awal-awal yang komer tak pernah berjumpa ngan si peguam tu ... kalau tidak senang-senang je boleh kena tuduh ngan si Enam Jahanam & Gang tu ... kah kah kah ... you guys ... we got to words for you .... BAJANG BERANYUT

anak seluang menongkah arus berkata...

... kah kah kah ... ado sekor anak tupa ujung jula mokte ... korang tengok tengok ada sesiapa tak yang terkencing dalam seluar ... kah kah kah ...tak payah cakap pun semua rakyat Malaysia dah tahu ... agaknya apa yang diorang nak 'charge' kat peguam tu hah ...? cubaan untuk memfitnah ? siapa yang difitnah ? pengent*t amah ?, perog*l budak sekolah ? cubaan untuk menjatuhkan Lembaga Makan Free ..? kah kah kah ... dan siapa lagi yang nak disabitkan untuk mengukuhkan dakwaan diorang ... mungkin diorang boleh kata Pakatan Rakyat yang taja peguam tu datang ke Malaysia ... macam macam bukti akan di tunjukkan ... kita ramai-ramai tunggu ... pastu kita Boo diorang ramai ramai pulak .... kah kah kah ... dah tak sabar nak mengundi untuk tumbangkan BN....

Tanpa Nama berkata...

wartawan dunia luar tidak boleh dirasuah tetapi wartawan pro UMNOAPCO-YAHUDI mudah dirasuah,janganlah tipu diri sendiri wartawan pro umnoapco-yahudi rakyat semua dan tahu pembohongan anda..

ANAK JAWA berkata...

TT, peguam perancis tu peguam haram, pasal tu najib tak bg masuk,nanti dia sebarkan idealogi kominis. wak agak la.