Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Julai 2011

KELUAR MASIH MENUNGGU




GUGUR SHAHEED DALAM BERJUANG



nota:
semakin ramai yang mati
ketika rosmah dan najib memerintah
ramai mati dalam tahanan
rami mati di tembak polis

ramai mati dalam siasatan

kita tidak ada pilihan
kita wajib humbankan gerombolan
secepat mungkin - jika tidak
makin ramai yang akn menjadi mangsa rosmah dan najib
kah kah kah


BERSIH 2.0 : POLIS MASIH PERTAHAN BAHARUDDIN MATI KERANA SAKIT JANTUNG - minsider

Polis menegaskan kematian Allahyarham Baharuddin Ahmad, seorang peserta Himpunan Bersih 2.0 tiada kaitan dengan gas pemedih mata atau meriam air seperti mana yang didakwa.

Pengarah Jabatan. Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam Datuk Salleh Mat Rashid berkata, lokasi di mana Baharuddin berada iaitu di kawasan berhampiran Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) langsung tidak ditembak dengan gas pemedih mata.

“Kematian Baharuddin Ahmad dikatakan mati kerana ditinggal pasukan polis, Baharuddin, 56, dikatakan mengalami kesesakan nafas akibat terhidu gas pemedih mata.

“Hasil siasatan mendapati tiada gas pemedih mata dilepaskan di KLCC dan ia disahkan dengan rakaman litar tertutup di KLCC,” katanya pada sidang media di Bukit Aman.
Jelas Salleh, berdasarkan rakaman CCTV Baharuddin melarikan diri ke arah Avenue K yang terletak berhampiran KLCC kerana cuba mengelak daripada semburan meriam air.

Berdasarkan rakaman CCTV di dalam Avenue K, Baharuddin memasuki premis itu pada pukul 4.29 petang secara tergesa-gesa dipercayai melarikan diri daripada semburan meriam air yang turut diikuti peserta Himpunan Bersih 2.0 yang lain.

Rakaman juga mendapati Baharuddin memegang dada semasa melarikan diri.

“Di sana (Avenue K) pintu boleh ditutup (secara automatik) dan Baharuddin didapati rebah di bahagian dalam, dia terpisah daripada orang lain kerana pintu lain sudah ditutup.

NOTA:
sila baca berulang ulang berita ini
baca sekali lagi
baca lagi

dapat faham?
dapat yang maknanya?


BACA INI:
….. kematian ahli PAS itu disebabkan serangan jantung.

jelas kematin ini menurut polis akibat serangan jantung
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

mana polis tahu?

mati sakit jantung
atau mati sakit gigi
hanya boleh disahlan oleh doktor
melalui post mortem

mana dia kenyataan doktor?
mana dia laporan post mortem?

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

sudah hampir dua minggu tidak ada laporan post mortem?
kenapa?


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

ini kerna laporan post mortem sedang direka
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah keh keh kuh kuh........

wa sulah tau apa dia mau kasi jawab........

kah kah kah.........

Tanpa Nama berkata...

Apa laporan yang keluar satu pun tak boleh percaya dan tak masuk akai.
Laporan TBH kantoi,Anwar Ibrahim kantoi,Kugan kantoi, lepas ni Sarbini pun kantoi dan dah terkira banyak nya sebelum ni.
Kerajaan UMNO,SPRM,PDRM dan apa jadah lagi semua nya tak bersalah...maksum
Ini lah kerajaan puki mak nama nya....

mistik vs sains berkata...

TT cpt la ulas video dri polis ''x sabar rase...ni mesti edit kt korea ..tu yg lambat di tontonkn kt umun....klau bkn kencing berdiri x basoh bkn gerombolan namenya...

Lang berkata...

kah..kah..kah..

doktor pon tak leh cayo lae dah...
arwah meninggal sobab jantung dio dah maleh nak ngopam darah... takdo kono mengono gas dapor, gasolin, gas..tapo.. tak do...

arwah jugo larik bukan dek semburan air fru, atau semburan ubek denggi mau pon semburan minyak wangi... arwah sajo jo jogging kek dalam klcc... pihak mato2 takdo terlibek walau pon soinci...

Deadpool berkata...

TT ko xnak siasat ke sape beli 100,000kg gold Yacht USD3billion daripada UK? Orang paling kaya official kat Malaysia pon Robert Kuok harta die USD12 billion. Takkan mamat tu bodoh sgt nak buang 1/3 harta die kat kapal. Aku suspect ni mesti milik salah seko pemimpin umnoporno yang korup... Ce cite sket
p/s: ni sumber http://www.dailymail.co.uk/news/article-2016839/Luxury-yacht-make-Roman-Abramovich-jealous-sells-3bn.html

koloGnyer berkata...

kah kah kah..kasi tukar tiub dlu la..baru jalan balik...kikikikiki

Tanpa Nama berkata...

takebeer!

ScaniaZ berkata...

uhhh..panas nie....
Al-Fatihah utk Allahyarham...
Al-Fatihah...
Scaniaz Hot Post...
Koleksi Gambar Signboard Tandas Yang Lawak
Kad Kredit?!!! Ahhh..Tidakkk!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Petugas petugas dalam bangunan SPRM patut malu dengan diri mereka sendiri.

heroickick berkata...

gerombolan amnguk ni memang suke putar belit..

alonso berkata...

bro TT, bleh tak hang wat satu rencana panjang pasai politik malaysia yg dibelah belah mengikut garis kaum.. sebab, aku tengok rata2 orang melayu masih lagi menaruh syak pada orang cina dan begitu juga sebaliknya.. sedangkan bagi aku, orang jahat ni datang dari semua bangsa.. bukan dari sesetengah bangsa ja..

serenity9260 berkata...

hahahhaa,kekantoian yang melampau di situ.sekompleks mana pun kematian yang berlaku,tempoh maksimum nak buat post mortem ialah 3 hari atau bahasa doktornya 72 jam.da 2 minggu da ni,bodonya doktor2 yang wat post mortem ni!!!!berapa le pointer korang dapat nk jadi doktor ni??2.0 pon x lepas agaknya

1.Jika Perang DSLR Antara Canon Dan Nikon Benar2 Terjadi
2.Gitar Laser(Video)
3.Gelanggang Untuk Gusti Jari