Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Julai 2011

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - PEGUAM PERANCHIS DI TAHAN






TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - PERTAMA DI DUNIA



berita baru masuk jam 12.51

monsieur william
telah meminta seorang peguam
beberapa minit tadi






PEGUAM PERANCHIS -DI TAHAN
















TER NOW TER KINI TER BARU TER TER TER


berita jam 12.31:

pegawai kastam dan imigresen
masuk ke dalam pesawat kapal terbang
untuk mengambil peguam peranchis ini

TER NOW

william telah dipisahkan dari isterinya
oleh pegaswai imigrisen
dan telah dibawa ke bilik sosl siasat

isterinay masih menunggu


PEGUAM PERANCHIS KES BUNUH ALTANTUYA

siapa lelaki jantan ketiga?

william bourdon yang menjadi
peguam untuk SUARAM
kini sedang di tahan di klia

peguam peranchis ini akan
memberitahu rakyat malaysia
siapa dia jantan ke tiga
bersama altantuya di paris
ketika jual beli kapal selam

malam ini monsieur bourdin akan bersama
dengan warga kota kota kuala lumpur untuk satu
jamuan maklam malam di dewan sivik petaling jaya

jamuan makan malam ini
untuk mengutip dana
untuk membuka kes kapal selam
di peranchis!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

“All that is necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.”
Edmund Burke quote


Lawan tetap lawan !!!

melatahcocktails berkata...

Mengapa harus menrendahkan mertabat bangsa Malaysia ketahap ini? menjadi pengecut?
lemahlah Malaysia di mata orang Perancis.Mereka akan keji kesucian undang2 kita.Mereka datang menjalankan tanggungjawab.Mereka tidak mencaci sesiapa.Tidak juga memaki hamun.Apalagi hendak memuki anak bangsa Malaysia.Beliau menjalankan sumpah peguam.
Jaga baik-baik peguam tu.Nanti apa2 berlaku padanya Maruah malaysia menjadi lebih punah.

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

I don't think they will let him talk.

I wonder if truth will prevail.

amir abu bakar julaihi berkata...

Pak tt,
jangan samapai terjun tingkap..tingkap dan jendela mesti di tutup..nanti si mamat france ni main tangkap cicak kat tepi tingkap!

Tanpa Nama berkata...

kalau berlaku apa apa terhadap peguam ni, aku tak tau lah Ku seman nanti akan buat alasan apa lagi la pula dalam paper dia. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

mamat peranchis itu telah di perkudakan oleh PR hehehe

Pemantau berkata...

dengar cerita semasa Najib dan Rosmah ke Turkmenistan, si menantu pun ikut sekali. dah ada menantu, anak perempuannya mestilah ada. anak lelaki pun ikut sama.

Haiyyyaaaa...ini berancuk-ancuk guna duit kelajaan woo.duit hotel, makan, transport sapa bayar ma..kelajaan maa..