Rabu, 7 November 2012

JENG JENG JENG - AKAN MELETUP TAK LAMA LAGI




KOMENTAR TUKAR TIUB


yakinlah bahawa agenda pembunuhan
altantuya ini akan meletuo sekali lagi

najib razak yang terlibat dalam kes bunuh




ini aikan digemparkan tak lama lagi

sabar dan tunggu
nanti dan lihat




APA DIA YANG DI TUNGGU?

untuk ketika ini
itu saja yang dapat diheboh heboh kan
tapi yakinlaaa
agenda altantuya ini akan meletup


TAKLIMAT SCORPENE : PEGUAM 

PERANCHIS KE PARLIMEN BULAN INI - mkini

PASIR GUDANG 5 November: Dua peguam Perancis, Joseph Breham dan William Bourdan akan hadir ke negara ini dalam masa terdekat untuk beri taklimat kepada Ahli Parlimen Malaysia berhubung kes Scorpene.


Ia dimaklumkan peguam Suara Rakyat Malaysia (Suaram), Fadiah Nadwa Fikri pada Ceramah Perdana Jelajah Le Tour De Scorpene malam tadi.

“Kami sedang berusaha untuk menyelesaikan urusan visa mereka, setelah itu kami akan umumkan tarikh kehadiran mereka seberapa segera sebelum sidang Parlimen berakhir bulan ini,” katanya di hadapan lebih 3,000 hadirin di Taman Kota Masai, Pasir Gudang.

Fadiah berkata, kehadiran kedua-dua peguam itu penting untuk menjelaskan situasi sebenar berhubung kes rasuah Scorpene dan misteri pembunuhan Altantuya Shaariibuu di mahkamah Perancis.

“Penjelasan harus diberikan ekoran pelbagai spekulasi yang dicipta Umno BN dan media seliaan mereka berhubung perbicaraan kes ini.

“Kehadiran mereka di Parlimen Malaysia sebagai peguam yang mewakili Suaram amat diperlukan untuk memberi taklimat serta penerangan kepada Ahli Parlimen berhubung isu Scorpene,” katanya disambut sorakan gempita.


JANGAN LUPA


2 ulasan:

jelutong a.k berkata...

aku jamin peguam ni akan dihalau balik keperancis. kalau terjadi apa kita nak buat. apa plan B yg suaram akan lakukan ?

Tanpa Nama berkata...

Aku pun