Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 November 2012

GADIS SUNTI BERMATA JELI






GADIS SUNTI BERMATA JELI
Memang gitu TT,kalau kain tudung bermata jeli tu jatuh kebumi, berebut-rebut manusia di dunia ini ingin mengambil kain tersebut. Tapi bila betina madras cakap pasal agama, nak termuntah satu dunia dan jadi busuk dunia ni bau tahi betina ni dan tahi lembu,yang memang manusia pariah auta keling!

 Begitulah surah Tuhan yang kata dalam Koran, aku sediakan syurga dan neraka. Sesiapa nak masuk syurga, silakan tapi kalau sesiapa nak pilih masuk neraka pun boleh.Ikut pilihan masing-masing.

Tiada paksaan dalam islam. Tidak kira melayu, cina ka, india ka, atau lain-lain. Tapi kalau nak pilih juga neraka, pi mamposlah kau orang semua, kah..kah..kah.. on MELAYU MEMANG BEBAS BERUGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/7/12



BUAT BAIK BUAT KEBAJIKAN
Betol tuh incek TT,... al-Quran ada sebut sesiapa sahaja yg beramal baik dan percaya kpd Tuhan, tidak kira samada dia penganut Yahudi ke, Kristian ke, atau apa sahaja, maka dia tak perlu bersedih.. Opps!!

 TT mungkin tak tahu hal ini... TT perlu belajar tentang ini dlm al-Quran dengan seseorang. Jangan salah faham bukan dengan Kavita Singh, tetapi dengan Irshad Manji... kah,kah,kah,kah... on MELAYU MEMANG BEBAS BERUGAMA




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wahai Broher TT,

Bermata jeli tidak semestinya gadis sunti. Kerna gadis sunti adalah suatu ungkapan bagi menggambarkan seorang gadis yang belum pernah dinodai atau dalam ertikata mudah belum pernah merasai batang pelir.

Jadi, kalo gadis inilah yang abang TT maksudkan apakah abang TT pasti yang bermata jeli ini belum pernah merasai .....atou masih sunti begitu.......waduhhh...pusing saya pak .....

Tanpa Nama berkata...

Salam TT & rakan2,

Rasullullah s.a.w. pesan umatnya diakhir zaman akan terbahagi pada 73 bahagian tetapi hanya satu bahagian yg betul; 72/73 semuanya ke neraka.

Kepada mufti2 & Majlis Agama Islam, siapa yg. boleh jamin Islam kita yg betul, sekiranya maksiat & rasuah pemimpin2 'yang terang lagi bersuluh' pun tak berani nak bersuara!!!???

~ Amin2 Yaa Rabbil Alamin

didi kota belud berkata...

500 tahun dulu...semua melayu adalah hindu......kesannya ada kat bali....500 kemudian melayu itu islam agama nya setelah pemerintah pun masuk islam...sekarang ini..banyak melayu lebih percaya saka dari manusia.lebih percaya bomoh yang banyak setannyer dari doctor yang setannyer sikisti sikisti.......cuba sesiapa cakap yang rumah sipolan sipolan tu berhantu kat bani melayu....haram dorang tak jijak tempat tu sampai kesudah....cuba cakap kat bani melayu ada perempuan kaki burit kat rumah tu..haram dorang nak tinggalkan tempat tu kalau tak pasti burit eh saiz berapa.....susahlah aku nak godak cerita ni...lemas mak....

Tanpa Nama berkata...

kalau semua agama betul..maknanya semua agama tak betul...kerana semua agama bercanggah konsep tuhan masing-masing...
Tuhan bodoh kah sehingga tak tahu beza penyembah yang betul dan tak betul? Tuhan bodoh kah sehingga tak tahu sifat diriNya sendiri sehingga rela approve semua agama....

Tanpa Nama berkata...

semua agama betul bermakna agama hanyalah digunakan untuk memonopolikan kebenaran diri sendiri..

didi kota belud berkata...

IBARATKAN AGAMA ITU SEBUAH KERETA FERARRI....CANGGIH,HEBAT,MODEN,LAJU...ICON.TAPI ACCIDENT JUGA...ACIDENT ENGKO....NAK SALAHKAN DRIVER KE KERETA...? TAPI BELAH SINUN TU MENANGGAP AGAMA MACAM RODA KETE LEMBU...WHAT GOES AROUND COME AROUND..MENTALITI RECRUT TUHAN DAH SEBATI SEBAB TAHAP AGAMA MEKE..MEKE TAHU APA YANG DATANG AKAN DATANG LAGI....MEKE BOLEH BACA PEMIKIRAN TUHAN.....

Tanpa Nama berkata...

tt..aku rasa elok tt jd khatib khutbh jmt kat masjid negara lg bagus la..at least msyrkt kita ni mndpt pncerahn isu kngraan..isu khidupn..isu pndidikn..isu dunia..hari ni aku dgr ulasan seorg ustaz bertajuk ulama pembina ummah..tidak ada isi tntg khidupan..isu yg mereka ulas jelas terpisah dgn khidupan..pada aku apa yg diulas tidak sampai..seolah2 org2 dgr khutbah spt diawang awangan...anugerah akal yg diberikan..anugerah agung utk manusia digunakan oleh manusia xbfungsi sbb tu rata2 mereka tido sms khatib bc khutbah...nak tergelak pun ada aku dgr khutbah ni..aku dok perhati keadaan sekeliling dalam masjid ni..kesian ramai jadi pak turut..aku ada jg tersirat di hati aku ni tntg sensitiviti agama dan nilai2 dlm islam..tp aku dtg dgr khutbah ni mcm buang masa...sedih betul level ucapan dan pemikiran yg dilontarkan...mcm curah air ke daun keladi...- INDAHSINARSANGSURIA