Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Januari 2013

GERAKAN ANTI ROSMAH DI LANCARKAN OLEH MENTERI MCA

NOTA:
ramai cukong telah mula berubah
ramai cukong telag berfikir dua kali
lepas hkr112 ini semakin ramai
yang mula menghubungi pakatan

maka tidak dapat tidak mca
secara licik lagi terancang
telah memulakan kempen anti-rosmah
kah kah kah



Malaysia Negara ‘Paling Gemuk’ 
PETALING JAYA: Malaysia merupakan negara paling gemuk di Asia Tenggara dengan kadar obesiti yang paling tinggi, kata Menteri Kesihatan, Datuk Seri Liow Tiong Lai.
“Ini bukan gelaran yang cemerlang. Kita melebihi negara-negara Asean yang lain dan berada tempat keenam di seluruh Asia – membelakangi beberapa negara Timur Tengah,” katanya.
Memetik statistik daripada Kajian Kesihatan dan Morbiditi Kebangsaan, Liow berkata, 15.1 peratus rakyat Malaysia berusia 18 tahun dan ke atas mengalami obesiti pada 2011.
“Ini adalah satu peningkatan 14 peratus daripada demografi yang sama pada tahun 2006,” katanya.
Turut dilaporkan adalah lebih 2.6 juta orang dewasa adalah golongan obes manakala lebih 477,000 kanak-kanak di bawah 18 tahun mempunyai berat badan berlebihan.
Liow berkata, penyakit tidak berjangkit (NCD) seperti diabetes, kanser dan masalah kardiovaskular turut meningkat secara mendadak di kalangan rakyat Malaysia.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit... KENAPA NAK MULAKAN KEMPEN SEKARANG?...kah kah kah...

kah kah kah...INI CARA MCA NAK TIBAI NAJIB... kah kah kah..

kah kah kah... INI POLITIK MCA ATTACK NAJIB MELALUI ROSMAH..kah kah kah



----

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

timbalan menteri kesihatan pun kena tibai.. gelap laa masa depan!!

Tanpa Nama berkata...

Cuba korang pegi jabatan2 kerajaan kat putrajaya. Dalam pejabat tu, coba korang kira, berapa orang perempuan kat pejabat tu termasuk dalam kategori cun?

Aku dah try, nisbah pompuan cun dengan pompuan gedebab ialah 1:15.

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

shirlin slim....rosmah slim.....sharifah zohra...lagiii slim....yang gemuk macam aunti bersih,ms bavani,tt,tian chua,sidikin,amran jan,datuk s samad said.....apalah...tipulahlah anak tiong ni tipu......mana ada gemuk...mereka gedempol je....kakakakakakakaka......nah... sebiji kau.......orang gemuk takan mengaku dia gemuk sehinggalah dia tak nampak puki sendiri masa berdiri........kakakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

muaaaah..cayank kak mah I lap aeu~