Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Januari 2013

NAK BUAT PROPAGANDA BOLEH... TAPI SABTU LALU - ADALAH AMARAN



AMARAN 500,000  RAKYAT

KOMENTAR TUKAR TIUB

inilah contoh bagaimana
tukang buat propaganda tak faham
teknik propaganda

satu cakap lain
satu cakap lain

Kaum bukan Cina terpinggir jika pembangkang berkuasa
SHAH ALAM 17 Jan. - Rakyat bukan berketurunan Cina di negara ini berdepan risiko dipinggirkan sekiranya pakatan pembangkang yang didominasi DAP diberi peluang memerintah negara selepas Pilihan Raya Umum Ke-13.

Mahathir Mohamad berkata, keputusan pemilihan Jawatankuasa Kerja Pusat DAP Disember lalu menunjukkan parti itu tidak memberi pertimbangan kepada kaum-kaum lain.

"DAP dikatakan parti berbilang kaum, ambil kira kepentingan Melayu, Cina dan India. Mereka kata akan bertimbang rasa dan tidak terlalu bersifat perkauman.

"Namun hakikatnya, bila mereka berkuasa maka kemungkinan ini berlaku akan terjadi," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... BIAR BETUL.... kah kah kah..

kah kah kah... DULU CAKAP PAS KUDA DAP.... kah kah akh..

kah kah kah.... DULU HEBOH KEMPEN KATA PKR JUGA  KUDA DAP...kah kah kah...

kah kah klah... DULU HEBOH CAKAP DAP INI PARTI CHINA... kah kah kah...

kah kah kah... KALAU  DAP BERKUASA ... MACAM MANA CHINA JADI SUSAH.... kah kah ah



-----

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku tengah tunggu ramalah Bro TT untuk tarikh pilihanraya. Tolong Bro TT bagi ramalan

Tanpa Nama berkata...

ahh!! mamak kutty nie cakap putar2 macam stim ganja je gua tengok tua keparat nie.

lu orang yang lain patut baca nie:

http://astanakandis.blogspot.com/2013/01/syurga-dunia-palsu.html

gua jumpa di tranungkite, tapi sumber dia dari link gua bagi tu.

Tukar Tiun

botak chin berkata...

dia ckp kaum bukan cina yg akn ssh klu dap perintah. btol r tu. apela isham rais ni. gile.

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

amendeeeee.......pinggir pinggir....macam lagu ziana zain je.....amendeeeeeeee....( mamat fit meroyan) hahahahahaahahah

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah... Lalok r tu... Kih.kih.kih....