Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Januari 2013

OUTA KELING CUBA MENUTUP PENGKHIANAT NEGARA



NOTA
wahai bani melayu
tidak kah kamu sedar sedar
bahawa makhlok terdahulu dari kamu ini
bukanlah dari bani kamu

wahai bani melayu
makhluk  yang kamu sembah ini
telah meroskan tanaman kamu 
telah merosakkan anak bini kamu hingga berpecah beklah
kambing dan unta kamu mati kelaparan
hutan dan bukit kamu menjadi boleng
sungai dan wadi kamu  menjadi kering

wahai bani malayu
ingatlah apa yang terjadi kepada kaum ruqt
tidak kah kamu sedar tentang bencana
yang memusnahkan kaum riz'k
akibat di tipu oleh mahkluk jenis ini
  • NONEdikemaskini 8pm Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa bapa kemerdekaan Tunku Abdul Rahman melakukan perkara "lebih teruk" dalam tindakan memberi kad pengenalan kepada warga asing


Projek Kad Pengenalan – Mahathir mencemarkan nama Tunku untuk melepaskan tengkuknya

Kenyataan terkini oleh Tun Dr Mahathir Mohammad untuk membersihkan dirinya daripada segala salahlaku dalam pemberian kad pengenalan haram yang sedang dalam siasatan oleh Suruhanjaya Siasatan Diraja menggambarkan dirinya sebagai angkuh, tidak menyesal dan manipulator sejarah yang tidak bertanggung jawab.

Percubaan Dr. Mahathir untuk mengheret Perdana Menteri yang pertama, Tunku Abdul Rahman, dalam kekotoran ini adalah keji dan hina. Beliau cuba untuk mengaburi pandangan rakyat dengan menyamakan penipuan kad pengenalan yang dikendalikan dalam keadaan sembunyi semasa beliau memegang tampuk kuasa Perdana Menteri dengan pemberian kewarganegaraan di semenanjung Malaysia semasa era Tunku.

Beliau berterusan menghina akal kita dengan menganggap bahawa rakyat tidak berupaya untuk membezakan antara operasi gelap yang diselubungi rahsia yang sememangnya suatu jenayah dengan perkara yang berlaku dengan keputusan secara kolektif semasa pembentukan sejarah kemerdekaan kita. Maka, yang kedua itu bukanlah subjek siasatan sepertimana projek kad pengenalan tersebut. Oleh itu Dr. Mahathir harus hentikan sikap berdolak-dalih beliau yang mengalih tumpuan kita terhadap isu utama.

Projek haram ini berlaku hanya dua minggu sebelum Plihan Raya Umum 1994 dan Dr Mahathir harus berhenti berpura-pura yang beliau tidak mampu melihat kaitannya dengan konklusi yang jelas bahawa wujud skim kewarganegaraan untuk undi.

Saya tetap terkejut apabila mendapati bahawa pesalah-pesalah dalam penipuan tersebut telah menginap di rumah Aziz Shamsuddin dan membuat manfaat daripadanya sebagai pusat operasi untuk mengeluarkan kad pengenalan palsu tersebut. Tidak lebih mengejutkan apabila ada keterangan bahawa Megat Junid Megat Ayub pernah mengarahkan pegawai atasan Jabatan Pendaftaran Negara untuk mengeluarkan resit penerimaan kad pengenalan itu.

Aziz Shamsuddin dan Megat Junid tidak mungkin mampun melaksanakan penipuan yang sebegitu rapi tanpa arahan atau persetujuan daripada orang atasan mereka, yang tentunya ketika itu adalah Dr. Mahathir.

Saya tetap dengan seruan saya bahawa Dr. Mahathir harus disiasat atas dakwaan mengkhianati rakyat dan Negara dengan menjual kedaulatan kita dengan mengizinkan skim keji ini hanya untuk memastikan UMNO dan Barisan Nasional kekal di Sabah.

Mohamed Azmin Ali

MALAM INI DI DEWAN CHINA


-----

11 ulasan:

Pena Hitam (Asraff) berkata...

Aku nak tgk cacai ubn ni nak spin ke mana plak pasni... Harap ada yg tlepas meragut info dlm blog lue ni tt..

Tanpa Nama berkata...

mamak pedukanag nie bukan sahaja kaki auta tapi kaki belit, dia ponya belit ular pon terbelit dek auta mamak pedukang , makin dekat nak mampos makin kuat pusing abis semua org pening

Tanpa Nama berkata...

Inilah akibatnya apabila melayu berjaya ditipu oleh malaon yg menyamar sbg melayu...

Tanpa Nama berkata...

"tak ingat&tak tau.."itulah alasan si tua kutuk ni,dasar keling kaki auta.phuihhh!

Sudin berkata...

Ramainya keling paria sekarang yang menunjukkan belang mereka....

Terbaru listen,listen,listen...keling paria juga....

Projek ic...tuduh TUNKU pulak...!!!
Keling paria mahathir ni tak sebijak mana pun....
Dari dulu dah nampak berselindung di sebalik gantinama.....depa,kita....tak pernah nak mengaku....
Melayu Umno(B) yang tengin sahaja masih berTuhankan keling kasta paria ni....!!!
Sekarang dah mengaku pun...melayu tengin ni masihkah nak berTuhankan keling paria ni....???
Jawapannya tentu masih berTuhankan keling paria mahathir ni....!!!
Sebabnya Melayu Umno(B) ni dah tongong kena nasi kankang keling paria ni....dah kenyang macam binatang ternak.Beri akal tak reti nak guna....bangsa sendiri dah lingkup pun masih tak sedor....
Ada ugama pun tak boleh nak tolong jenis binatang melayu Umno(B) ni....!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro TT...
Benda ni kalau rakyat biasa yang buat, aku rasa dah masuk ISA ni.

Tanpa Nama berkata...

biasalah keling, what do we expect from this keling? gua tak heran

Tanpa Nama berkata...

NAH! Mana cai umno ni!

Pena Hitam (Asraff) berkata...

Caii... Oooo caiiii... Mano poie ae caii2 ubn ni... Ontah mano la dorang poie meragut agak eh... Caiii... Meh la senia spin2 gasing caii...

insafdoh67 berkata...

Sudin jgn bodo bro.. Keling listen.listen.listen bukan paria.. Dia ni pejuang ptptn.. Mu juang ape... Jgn sedap ckp saje... Jangan Taksub.... Ingat... Kih.kih.kih...

paya datok berkata...

bahasa tersurat:
1. memang saya khianat
2. tunku pun khianat

bahasa tersirat:
1. benarlah buku SHIT
2. asalkan umno/bn memang khianat