Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Januari 2013

YA AMPOOON FREE LOADER INI SEMAKIN BANGANG





Kalimah Allah: Sultan titah ambil tindakan tegas


Baginda amat kesal kerana titah baginda dipandang ringan oleh sesetengah pihak sehingga isu yang sama dibangkitkan semula sedangkan tiga tahun lalu, titah yang sama pernah dikeluarkan berkaitan penggunaan kalimah Allah.

PENGUMUMAN
anak anak muda yang bijak IT
sila ambil perhatian
adalah salah
adalah tidak bersofan
adalah kurang hajar
memainkan gambar
sademikian dalam net atau facebook

sedarlah bahawa
raja raja melayu ini
adalah ketua agama islam

sedarlah tanpa raja raja melayu
agama islam akan musnah

sedarlah tanpa raja raja melayu
akidah bani melayu
akan goncang 
TITAH PERLU DIHORMATI - meloya

SEREMBAN 8 Jan. -  Muhyiddin Yassin berkata, rakyat khususnya di negeri Selangor wajar menghormati titah Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah yang tidak membenarkan penggunaan kalimah Allah dalam Bible versi Melayu.

Menurut beliau, titah dan ketetapan Sultan Selangor itu adalah tepat dan baginda sebagai ketua agama mempunyai hak serta kuasa di peringkat negeri Selangor berhubung perkara tersebut.

"Titah itu juga harus dihormati kerana ada dalam Perlembagaan yang mana bidang agama kuasa terletak di bawah duli Tuanku," kata beliau di Klana Resort, di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


maka dibawah ini ialah
lagu negeri selangor yang baru
untuk  orang kapir yang makin babi
kah kah kah

LAGU NEGERI SELANGOR

... Duli Yang Maha Mulia
Selamat Di Atas Takhta
Xxxxx Lanjutkan Usia Tuanku
Rakyat Mohon Restu
Bawah Duli Tuanku
Bahagia Selama-lamanya
Aman dan Sentosa
Duli Yang Maha Mulia


NOTA:
untuk orang islam
sila gunakan allah
pada tanda xxxxx


----------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini juga asbab kenapa kita kena turun #KHR112

mangkuk punya freeloader!

Era Pasca berkata...

Kahkahkah dia hak milik kekal agama, maka dia paling layak tentukan undang2.. Kahkahkah APTB

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan ketua agama. Ini layak jadi ketua maksiat!!!

Sunita Kaur berkata...

Adakah Kavita Kaur penganut agama Sikh tidak boleh guna kalimah Allah?

Saya harap cik puan Kavita Kaur boleh memujuk kakanda Rajah Gopal agar membenarkan penganut agama Sikh mengguna kalimah Allah.

Anak sulung Rajah Gopal boleh minum arak sesuka hati & kaki perempuan walaupun dia merupakan bakal ketua agama Islam negeri Selangor. Tetapi rakyat Malaysia yang berbangsa Melayu tidak dibenarkan meminum arak. Kalau minum arak maka akan disebat dengan rotan.

Mengapakah rakyat Indonesia jauh lebih cerdik daripada orang Melayu? Mereka sudah lama buang rajah gopal kedalam tong sampah.

Waris berkata...

XXX tu gantikan dengan UMNO sebab dia beriman dengan umno

kampong lad berkata...

perLEMBAGAan overrides hukum allah.

benggali jual cipap berkata...

err.. Tuanku! Tuanku taknak tegur ke majlis polis di shah alam ada tiger show???

atau suka?? kah kah kah

tak rosak akidah ke kalau tengok pompuan seksi menari??

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

syok nyer jadi anak sultan....boleh konkek orang putih...aku nak konkek orang albeno pun bukan main punya susah lagi...nak konkek pelacur takder duit..kena cari dari pagi sampai petang....syoknyerlah...petik je dapat minah salleh..puki kaler pink pulak tu.....dari siapaler dia minta duit ni...syoknyer lah hidup semua free ni......puki free,rumah free,tetek pink free,kereta free....pakai titah je dapat...huii mak hai..syoknyerrrr lerrr....syoknyeeerrr lerrrr.......korang semua berangan jelah dapat...aku ngan tt dapat bau palat jelah...hehehehehehehe.........syoknyerrr jadi orang zalim dan freeeloader niiiii...syoknyerrrrrr......

Tanpa Nama berkata...


Woit ,
Tungguuuuuuuuu Tanya kavita macha duluuuuuuuu ingatttttt

Tanpa Nama berkata...

Bila puak gerombolan citer psal raja melayu je..nape wa slalu rse mcm nk bukak zip & melancap kt ats meja kdai mmak ni ekk??!!!! Hahahahaha..adoii...'Jebat!pi amik tamingsari tu blk,gi tikam yg berkenaan tu!'...'hang jgn pkai keris tu buka botoi todi udah ler!' betul la lawak atuk wa ckp!

Pro_Pembaharuan berkata...

duli yang maha mulia,
selamat bawak lari harta,
ALLAH pendekkan usia tuanku...
bawah duli puki ku,
rakyat nak buang tuanku,
bawah kaki ku kepala tuanku,
buanglah selama-lamanya,
baru aman dan sentosa,

duli yang maha macibai ya!