Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Januari 2013

SEBUAH PANTUN DARI SEORANG KARTUN



SILA TEKA SIAPAKAH INI?
siapa dapat menjawab 
dengan betul
lagi tepat
akan mendapat hadiah
dari 
pemegang mohor botol besar

26 minutes ago 

makan pecal makan rojak

durian belanda buah kuini
kalau pacal orang yang bijak
anakanda siapakah ini?

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MAMAT INI BUKAN SAHAJA KARTUNIS...kah kah kah..

kah kah kah... MAMAT INI JUGA SEORANG PANTUNIS... kah kah kah


------

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tengok macam foto Raja Muda Selangor....ayahanda elok nasihatkan dan terkejut dengan pernagai anak, daripada terkejut dgn Lim Guan Eng


sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Cayalah org mlayu smua! Br la cool dpt raja cmni,bole wat orgy party ari2! Br la tong smpah & sungai kt m'sia pnuh dgn baby!! Haramsani, Fathul B_bi,Jamil Kafir & Masitah ibu ayam pn bole join skali! Ampooooonnn!

Salim Rubayyi' Ali berkata...

Anak ketua agama Islam Sleangor, kahkahkah...... terlalu terkutuk perbuatan beliau sampai aku nak perli "baginda tgh buat 'qiyamulail' dgn kwn2 dia'" pun aku tak sampai hati. Perkataan qiyamullail tu terlalu mulia untuk nak perli freeloader ni....kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

sia-sia doakan setiap jumaat. kah kah kah. perabih duit rakyat

Tanpa Nama berkata...

sia-sia men'doa'kan. ketua agama. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ini anak kepada penjaga agama yang maha suci alim lagi kudus. beliau setiap hari berzikir dan berzakar bersama anak benggali.

bapa kepada anak ini sangat istiqamah menjaga kesucian agama serta aqidah rakyat jelata dibawah naungan beliau.

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah... Ya ke.... Dahsyat.... Ramai lg jenis gini wei... Macam macam ada... Berat Nanang lagu ni wei... Kih.kih.kih. Siiiioooooot........

Tanpa Nama berkata...

Setan btol ini sultan. Freeloader x sedar diri... Patut la nk ketuanan Melayu.... Setan Syaitan Sultan

Tanpa Nama berkata...

Babi lancau bapa dia....kurang ajar kat rumah dia...

Pukimak mak dia....tak ajar anak..

babi punya keluarga...tak ade maruah dan tak malu langsung...

Tanpa Nama berkata...

lancau sekeluarga yang sedut duit rakyat tu

tak malu ....tak de ajaran di rumah.

hanya tau minum arak, makan, main pompuan, kongkek, tidur, naik dan ulang lagi...

jkkkk berkata...

Akhir zaman...iman x dpt d warisi...

Tanpa Nama berkata...

bukan kerabat sgor je byk lg kerabat mcm tu kt msia.x caye bt2 survey. msia ni kn sume pn bulllleeeeeeehhhh

Tanpa Nama berkata...

The PDRM flag is called the Blue Perennial or Sang Saka Biru