Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Februari 2013

KE JALAN RAYA SESUDAH PILIHAN RAYA



TIPU PILIHAN RAYA
TURUN KE JALAN RAYA
 KOMENTAR TUKAR TIUB
sekali lagi timbalan presiden pas
menyatakan secara terang 
bahawa kerajaan hari ini dalah lah kerajaan haram
kuasa yang di memangi melalui undi tipu di sabah

justeru
anak muda
anak semua bangsa
wajib bersedia untuk ke jalan raya
jika sekali lagi penipuan dijalankan dalam pru13 ini

tidak ada jalan lain untuk menggulingkan kerajaan haram
kalau tipu pilihan raya
kita turun ke jalan raya

sistem pilihan raya telah di pasang untuk memastikan
 united malays national organisation akan terus berkuasa

RCI: BN kerajaan haram yang perlu dijatuhkan


KUALA LUMPUR: Kerajaan BN boleh disifatkan sebagai 'kerajaan haram' kerana menang melalui penipuan di Sabah, kata Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Beliau berkata, pemberian kad pengenalan kepada warga asing di Sabah pada tahun 90-an dahulu secara jelas bertujuan memenangkan BN dalam Pilihan Raya Umum (PRU).

Justeru tegasnya, rakyat mesti menjatuhkan kerajaan BN melalui PRU 13 dan memastikan tida berlaku penipuan dalam proses pilihan raya.

"Skandal beri kad pengenalan dan daftar pemilih (di Sabah) betul-betul untuk memenangkan BN. Kalau satu juta orang didaftar di Sabah untuk memenangkan BN, ertinya kerajan BN sekarang ini kerajaan haram kerana menang secara haram di Sabah.

TIPU PILIHAN RAYA
TURUN JALAN RAYA


-----

6 ulasan:

DIDI KOTA BELUD REVOLUSI berkata...

Pintu reformasi semakin tertutup kini pintu revolusi terbuka sendiri..........payung sudah ku sediakan..dayung juga menunggu sama......HANYA MENUNGGU HUJAN TURUN SAHAJA........

tikam batu berkata...

Haram Jer.. tak ada tambahan jaddah macam PM kata.

Tanpa Nama berkata...

1.mat sabu ko bayaq dulu duit memali dulu!!
2.ko pun makan duit HARAM!!!

Tanpa Nama berkata...

Yang saheh penipuan telah berlaku di Sabah. Konon-nya juga berlaku di Terengganu pada PRU-PRU yg lepas. Mana tahu juga berlaku di Perlis di mana Muslim dari Selatan Thailand juga diberi IC dan kemudian-nya mengudi BN. Bagaimana kafir nak percaya kpd Muslim lagi di Malaysia ini ? Bagaimana kafir di Sarawak nak percaya kpd UMNO yg suka tipu kafir ? Kafir dah tak percaya kpd Muslim lagi. Penipuan ini tunjuk bahawa Madey dan UMNO langsung tak hotmat kafir. Pukimak betul.

Tanpa Nama berkata...

maufti harussana harussini berkata:
tidak boleh mengatakan kerajaan yg dipimpin org melayu islam sebagai kerajaan haram

rajasegera a/l rajaselo bertitah:
derhaka jika mengharam kerajaan wasatiyah yg telah dikurnia watikah oleh raja melayu

majlis fartketawa 1malaysia berfartketawa:
haram jika melabelkan haram yg mungkin tidak haram walaupun pada suatu anak haram yg melabelkan orang lain haram jadah

mat sabu:
ingat tu!
nanti jakim menghakim anda!

didi dimana mana berkata...

Pada pendapat aku....kerajaan telah mencuba untuk menjadikan semua badan badan agama islam di malaysia kelihatan cool dan up to date.......well kamu gagal malaysia.....kamu gagal....kamu masih gagal sampai selama lama nya kalau masih ada taik dalam tempurung kepala para opitimis yang selalu keluar masuk paper...kamu gagal....untuk mengurangkan kegagalan ini senang.....jujur saja dan jangan hipokrit.........para kuda tua..korbankan saja kalau dah nyanyuk......tak kira dari mana dio datang........kalau takder benda nak cakap...suruh je mereka ni diam...tengok aku..aku nak diam dah ni....senang kan......