Isnin, 7 Oktober 2013

BERITA BAIK UNTUK ANAK MUDA



KOMENTAR TUKAR TIUB
inilah yang orang ramai nak dengar
inilah yang anak anak muda nantikan

tak perlu bincang bincang
tak perlu hantar memo
tak perlu meting meting

kalau hindraf tidak ke jalan raya
mustahil 2008 pakatan menang banyak
kalau tidak kerana bersih ke jalan raya
mustahil 2013 pakatan menang lagi banyak

sahih
jalan raya
akan memberi jawapan

Anwar: Protes jika laksana GST
SHAH ALAM - Desas-desus kerajaan akan melaksanakan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) tidak pernah hilang, dan hari ini Ketua Pembangkang  Anwar Ibrahim menegaskan akan mengadakan protes di seluruh negara jika perkara itu berlaku.

--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berapa ekor sgt melayu nak turun nih??? Kalo harapkan pemimpin PAS, asyik kene online ngan Allah Taala dulu.. punyerlah bermalam2 istikhoroh nak turun ke idak.. tok leh ke kurangkan birokrasi agama.. asyik nak kene online dulu sampai nak berak pun susah..

Tanpa Nama berkata...

Jalanraya boleh memberi impak yg bagus..kerana jalan aku pi sekolah..
Kerana jalan aku pi kerja...kerana jalan aku dpt awek..kerana jalan ramai org mati dan cedera...kerana jalan diturap ramai melayu ditipu..diatas jalanlah aku menuntut kembali hak melayu dan hak aku yg dirampas....