Khamis, 15 Mei 2014

TAHUN DEPAN LEBIH BESAR





GULINGKAN  
KETUANAN MELAYU



KOMENTAR
tahun hadapan
perlu satu lagi 
demo anti gst

cukai zalim ini 
dipakasa pada rakyat
pada bulan april
lepas kena seksa dengan cukai
lagi ramai turun jalan raya


Ahmad Maslan: Orang tolak GST kerana jahil

Timbalan Menteri Kewangan  Ahmad Maslan mengumpamakan Cukai Barangan dan Perkhidmatan seperti hukum hudud yang menurutnya perlu diperjelas sebelum boleh diterima umum.

Katanya, kerajaan akan meneruskan usaha menerangkan GST dengan program melibatkan dana RM250 juta.

"Tidak ramai yang memahami GST dan jika anda tidak faham, janganlah berarak di jalanan... Jangan protes dan kata GST tidak baik," kata Ahmad kepada pemberita.



KAH KAH

 KAH

woit... BANGANG MEMANG BANGANG.. kah kah 

kah kah kah... DUIT NEGARA HABIS DI REMBAT..kah kah

kah kah kah..TAK CUKUP DUIT..KENAKAN CUKAI.. kah kah

kah .. 1 KILO METER  TARMAC  KLIA  HARGA 100 JUTA..kah..

kah kah kah..PATUT DUIT HABIS.... kah kah kah..

kah kah..KAPAL SELAM TIAP TAHUN TELAN 1 BILION... kah..

kah kah kah...  BILION BILION HANGUS... kah kah kah..

kah kah kah,...KEMUDIAN TUDUH RAKYAT JAHIL... kah kah kah


-----------

6 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ahmed maslan je pandai.....ahmed maslan je bijak....ahmed maslan hendak mengesahkan keturunan nya dapat jemput pe em masa majlis kahwin kahwin...ahmed maslan hendak juga memastikan puki bini dia ditindik dengan palat berlian...untuk ahmed maslan....PUKI OMAK KAULAH BAU PALAT......palat kelulut.......hahahahhahaa

kampong lad berkata...

orang kampong (bukan makcik2 felda) nak tau harga barang akan naik atau turun. nak habaq macam tu pun kena belanja rm250 juta? siapa jahil?

Nazrio Dond DoLLa berkata...

oit...!!!oit...!!!
RM 250,000,ooo.oo
oit...!!!oit...!!!
rm 250 juta oitttt'k...!!!
oit...!!!oitttt'k...!!!
macam sama banyak dengan Lembu feed Lot kaK jat jerk...?
oit...!!!oitttt'k...!!!tu macam bunyi kerbau, bunyi Lembu
mboH...mbohhhhHHHHH
kakakaakakak

Tanpa Nama berkata...

Ahmad Maslan ni la cerdik.. dpt CGPA tinggi.. mmg first class la dlm kerja2 menipu ni..

Lagi satu, Allah juga suka dan sayangkan Ahmad Maslan ni.. sbb apa? Sebab apa? Sbb kalo Dia benci, sudah tentu dah lama Ahmad Maslan ni rentung kene panah dgn petir walaupun di tengah hari yg terik.. kahkahkah..

FOUR WIRE berkata...

Maslan....!
Jangan suka sangat ngata orang lain jahil..
Jangan memperbodoh2kan orang..
Hanya orang bodoh je yang mengetahui kebodohan orang..

Tanpa Nama berkata...

you really cant fix stupid......
maslan a smart idiot or genius stupid?
apalanchaw.....
kah....kah....kah...