Jumaat, 21 Julai 2017

BERITA SERAM UNTUK ROSMAH








BERITA

SERAM

UNTUK

ROSMAH



Ribuan datang beraya bersama Dr Mahathir di Pulau Pinang

PENGERUSI Pakatan Harapan (PH) Dr Mahathir Mohamad menarik ribuan orang semasa acara rumah terbuka peringkat negeri parti itu di Pulau Pinang malam ini.

Jalan Burma penuh sesak dengan orang ramai yang menuju ke tempat acara itu dijalankan, di bangunan Long Say. Bunga api diletupkan di udara apabila bekas perdana menteri itu tiba sekitar jam 8.20 malam.

Orang ramai juga memenuhi pintu masuk ketika dia sampai di pintuk masuk dewan- semuanya berharap dapat bergambar dengan Dr Mahathir dan bersalam dengannya. Pengerusi Bersatu itu menerima tepukan gemuruh sehinggalah dia sampai di meja VVIP.

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng berkata dia terperangkap dalam kesesakan lalu lintas selama 20 minit sebelum sampai di tempat acara. Dia sampai beberapa minit selepas ketibaan Dr Mahathi

NATING

TO SAY

MI LOD

I REST

MY KES

KAH KAH KAH


-----------------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini kacang je kek rosimah.. Tau apa paling ditakuti rosimah... Kulit kelintit dio terkangkang ngeluarkan bau wangi... Biasa busuk yarabi.. Kalau tetiba wangi.. Samting rong le tu.. Tak kena "touch" lah tu semalam.... Kakakakkakaa