Khamis, 12 April 2018

JIN DATANG MENGUNDI






MALAIKAT JIN
TT, kau jangan tak tahu, PAS dah alam mendaftar para malaikat sebagai pengundi untuk mengundi PAS. Sebab tu lah Hadi Bawang confidence nak tanding 133 kerusi parlimen dan PAS akan menang semua kerusi yang ditandingnya sebab anagkatan malaikat akan datang berduyun2 mengundi PAS. 

DATANG UNDI

Sat kelebihan malaikat dibanding dengan manusia mereka boleh mengundi di semua 133 parlimen dalam dalam sekelip mata dan boleh mengundi banyak kali tanpa disedari oleh sesiapa termasuklah SPR. PAS akan menng besar kerana undi oleh malaikat. Lepas tu PAS akan tukar nama Malaysia jadi Malaysia Darul Malaikat.... heh he on SAKIT MENTAL MAKIN PARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/11/18





-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mengambil pengajaran ajaran Islam yg dicipta oleh ulamak TGHH yg meminta calon lelaki PAS berbaiah taklik talak 3 jika lompat parti, sebagai mengiktiraf keilmuan TGHH, penyokong lelaki PAS yg benar2 percaya dgn PAS hendaklah mengikutinya dgn berbaiah taklik talak 3 kpd isteri masing2 JIKA kemudian nnt anda tidak sokong PAS.

Bagi yg berbaiah seperti ini anda layak utk undi PAS PRU14 nnt. Bagi yg tidak berbaiah, xperlulah hipokrit dgn nak undi PAS kerana anda sendiri tidak yakin dgn ajaran TGHH.

Annoy berkata...

Suruh malaikat tu bagi demam tak leh bangun bakal calun2 pru14 dari PH dan BN kan lagi senang... pas terus menang tanpa bertanding.... tak semenggah.....

panglimo potaseh berkata...

Tuan Guru Haji TonTonWee tak aci, pindah ke kawasan yang banyak Jin..Indera Mah-kote. Cuba tanya TonTonWee di German ada Jin tak?