.

Khamis, 12 April 2018

POTONG STIM





TERPANCUT
Kehadapan tt, Aku adalah diantara orang suka dengar ceramah kau berkaitan dengan politik sama ada di kawasan terbuka atau didalam dewan yang sempit. Tapi aku minta kerjasama kau bila sebut apa jua perkataan untuk menarik perhatian penonton jangan diulang-ulang sehingga lebih dua kali. 

POTONG STIM
Contoh justeru itu...justeru itu...justeru itu.... mengulang sebutan seumpama itu aku mudah terpancut yang menyebabkan potong stim. Secara spontan aku akan menyambut perkataan yang kau sebut berulang kali itu dengan perkataan KEPALA BAPAK KAU....Sorry tt,... on 
SABTU INI DI SOGO
Publish | Delete | Spam
Mohamad Shah
on 4/11/18




-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Huhahahahahah

batutepi jalan berkata...

Kahkahkah.. betul tu tt. Semua komen tu adalah benar. Penulisan tuan tt paling power yg aku penah baca sejak dari pandai mengeja dulu tp bab ucapan dan ceramah dari tuan tt agak spoil kahkahkah tp yg penting teruskan menghasut.

Tanpa Nama berkata...

Tok tt pernah berlabong masa awal reformasi dulu Wan Azizah bagi ceramah yg potong stim, kemudian dia berubah dgn ceramah yg lebih bertenaga..aku selalu tengok, bila kak Wan teruja utk buat ayat punchline masa ceramah, beliau mesti tersasul..ini dah jadi trademark beliau. Bagi kes tt pulak, aku rasa mcm tt nak sembunyikan sesuatu bila ulang2 perkataan yg sama masa ceramah.beliau nak sembunyikan yg beliau gemuruh dan gagap. Dengan ulang2 perkataan, maybe audiens tak perasan yg pak tt kita penghasut hebat seantero malaya sedang mengalami gagap yg kronik..serius cakap tt, sekarang ni hang pulak yg potong stim dlm ceramah bila buat macam tu..kah kah kah.