Khamis, 9 Ogos 2018

HINA PEMIMPIN ISLAM









KENAPA HINA

PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

YANG JUJUR

WARAK

SYUMUL

DAH PERGI UMARH

DAH NAIK HAJI

SEMBAHYANG

TAK TINGGAL

Jangan biarkan Najib berkempen untuk PRK, kata pemimpin Umno



TERPALIT dengan pertuduhan korupsi dan pengubahan wang haram, Najib Razak sepatutnya tidak dibenarkan berkempen untuk Umno dan Barisan Nasional dalam pilihan raya kecil akan datang, kata bekas menteri Johari Abdul Ghani.

Bekas ahli Parlimen Titiwangsa itu mempersoalkan keputusan parti membenarkan Najib berkempen pada PRK Sungai Kandis baru-baru ini yang menyaksikan BN kalah dengan majoriti hampir 6,000.

Katanya, membenarkan Najib yang berdepan pertuduhan mahkamah dan terpalit dengan skandal terus berkempen untuk Umno adalah langkah yang tidak bijak.

CILAKA PARTI

UMNO

HINA BEKAS

PRESIDEN

HINA PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

MASA NAJIB

ADA KUASA

SEMUA JADI

KAYA RAYA

KERANA

NAJIB

SEKARANG

NAJIB DAH JATUH

SEMUA KENCING

KEPALA NAJIB


------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kah kah kah.. apa beza Najeeb.. Zaheed.. Azeeez.. Nuar Musee. Bole ke mereka dibawa kempen.. semua nama ada ee.. hanya Azeeez ada lebih ee.

Tanpa Nama berkata...

Dulu si joe ni la yg pertahankan najib...lahanat betul la...sepatutnya semua kepala taik letak jawatan la...bagidol...

Tanpa Nama berkata...

inilah perangai melayu, mudah lupa, mudah lupa jasa pemimpin syumul, masa berkuasa ramai cium tangan kaki, bila sudah jatuh, berak atas kepala, masih ramai melayu tidak sedar, selagi ada jawatan, selagi ada pangkat, selagi ada kuasa, semua kelilingnya, pabila tiada apa, semua pun tidak singgah, kesian kesian Najib, hanya sayangku Ros bersama susah senang, nak shopping tak boleh, nak berjalan tak boleh, nak Noah tak boleh, Hu Hu Hu kesian pemimpin syumul bagi salam kat makam Nabi...melayu mudah lupa kah kah kah