.

Khamis, 9 Ogos 2018

MENANGKAN RAKYAT






DAHULUKAN

RAKYAT

BUKAN  RAJA
anwar ni patut menangkan rakyat raikan rakyat. hang dalam penjara dulu rakyat di luar ni yang banyak doakan hang hang patut berazam untuk jadi pejuang untuk kebaikan kebajikan keselesaan keselamatan rakyat terbanyak. 
tak perlu jadi MP presiden PKR pun boleh la. PH selama jadi pembangkang mengajak rakyat berhimpun berdemo. Raja Sultan yang anwar cium tangan tu masa tu ada di mana? Anwar! hang reti ka tidak apa yang aku cakap ni? on 
TIDAK JUJUR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/9/18



--------------------

5 ulasan:

NoManNoCry berkata...

...tapi jangan lupa, agong-majlis raja 'grant full pardon' utk anwar bersama rakyat 'serta-merta'

Tanpa Nama berkata...

TT, teruskan serangan KAT "saudara".

Dia ni ulaq ayaq besar!!

Tanpa Nama berkata...

Dia tak kan faham. Dia suka cium saja.sungguh sedih

Tanpa Nama berkata...

wei Nuar jangan mudah lupa, masa engkau susah, rakyat yang melawan pemerintah, bukan orang yang engkau cium tangan tu, sedarlah engkau kalau bukan kerana rakyat mu masih dalam penjara woit kah kah kah, tak salah tun maha kata melayu mudah lupa, so ingat selalu siakap senohong yang tikam belakang MU dulu, bukan balas dendam, tapi beringat saja ok lah kah kah

Whiteeagle Brando berkata...

TT tak cium tangan Raja... dia cium tangan patung Karl Max... tu pasai dia benci Raja... wahai TT yg bijaksana.. walau macam mana buruk pun dia Raja kita... dan kita pula Bangsa yg beraja.. kerana kita orang Melayu. Kalau tak hormat pada Raja pun tolong lah hormat pada Adat dan Adap..!