Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 4 Januari 2009

PROJEK PEMBANGUNAN MENANTI RAKYAT - melayau



KUALA TERENGGANU 3 Jan. - Projek pembangunan bernilai kira-kira RM5.8 juta akan dilaksanakan oleh kerajaan negeri di Kuala Terengganu selepas pilihan raya kecil kawasan Parlimen itu pada 17 Januari ini.

Menteri Besar, Datuk Ahmad Said berkata, projek berkenaan termasuk RM2 juta untuk membaiki longkang serta jalan raya yang rosak manakala RM3.8 juta lagi untuk projek-projek kecil.

Justeru menurutnya, amat penting bagi rakyat untuk memastikan Barisan Nasional (BN) menang pada pilihan raya kecil itu supaya pembangunan yang dirancang dapat dilaksanakan.


kah kah kah…projek pembangunan?.... kah kah kah… betuk ke?.... kah kah kah

woit… projek buat longkang… projek betuk jalan ni adalah projek untuk kontrektor kelas F… kah kah kah..

woit…projek projek ni untuk ketua ketua cawangan gerombolan…agar mereka buat kerja… kah kah kah

woit… datuk munkee… ingat rakyat bodoh…inilah trik ambil duit rakyat guna untuk kempen parti…. kah kah kah

woit… kepala NGOOK SPR … tak kan tak baca berita ini… tak kan buta… tak kan tahu tahu…. cakap telus… cakap pilihanraya terbuka… ni datuk mungkee ni nak buka cerita kenapa TIDAK ambil tindakan…. kah kah kah


CUBA BACA YANG INI:

Zahid: BN DOESN'T USE DEVELOPMENT FUNDS TO BUY VOYES - The MalaysianInsider

BAGAN DATOH, Jan 3 — The Barisan Nasional (BN) government has never exploited the allocations for development to fish for votes during a general election or by-election, Minister in the Prime Minister’s Department Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi said today.

He said the allocation for development would be approved continuously and not just during the elections.

Thus, he said the remarks made by the Opposition accusing BN of using the development allocation to fish for votes during elections, were meant to create petty issues.

He said this after officiating the People’s Sports Carnival at Sekolah Kebangsaan Tanjung Bayan here today.

kah kah kah kah.... kah kah kah.... kah kah kah....



2 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ini ialah amalan rasuah yang terbuka . BPR sedang tidur sekatil dengan pak helah..

Ini juga ugutan apanama "black mail"..Polis Inspigtor General PIG musa pun terlelap ..

Ini juga salah dalam undang undang pilihanraya ...monyet baru yang jaga SPR pun sekatil sama Pak helah..

Yang jelas ialah 3 agensi kerajaan sememang nya anjing anjing suruhan umno. Anjing baik tak kan gigit tuan nya. Ohh silap sikit , P.I.G bukan anjing tapi apanama "swine".

baru tadi itu agama punya menteri dari Beruk Nasional cakap bn tak kan buat macam itu. Apanama "zaidi" yang cakap?
Patut lah P.Ramlee kata umno tu sarkas...beruk ada,anjing ada, underdog ada, swine pun ada...

saya berkata...

amik lagi rasuah..
aku amat menyukainya..
hahaha... BPR mcm si0t..