Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 3 Februari 2009

TIGA LAGI ADUN PERAK AKAN MENYEBERANG – 25 JUTA RINGGIT DI BAYAR


Berita telah mula tersebar luas. Ini bukan lagi desas desus. Beberapa perjumpaan tertutup telah berjalan secara senyap-senyap. Ini untuk mengelakkan publisiti yang akan mengeruhkan lagi keadaan.

Hasil pertemuan tertutup ini satu keputusan telah di ambil. Tiga orang Adun akan menyeberang Sungai Perak. Wakil-wakil rakyat ini akan menyeberang Sungai Perak sebagai sebahagian dari tugas mereka. Mereka ditugaskan untuk cuba mengukur kawasan-kawasan di tepi Sungai Perak yang dikatakan selalu didatangi banjir.

Kerajaan Perak telah memberikan 25 juta ringgit peruntukan untuk menambak kawasan rendah untuk menghindarkan dari banjir.(TT)




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lawak lawak..betoi lawak...episod 3 luncai.

jabsp berkata...

lawak pagi daripada siri lawak terkini

pek percubaan berkata...

woi mangkuk hayun 2 ekor tu .keluarlah beri penjelasan kat rakyat. sakit nak mampus ke sampai tak boleh pergi sidang akhbar.
aku bengang exco macam ni
nak keluar pkr keluar cepat. nak stay pun bagitau betul2.

F.A.Z.R.U.L.L.S berkata...

Salam Tuan,

Heee.. lawak.. memang lawak... terkedu membaca dibuatnya... heee :)

haifa berkata...

lawak..lawak...:D

Ayiem berkata...

hahaahahahhahahahhahahha kelakar la tuh kekekekeke..................

IndukYati berkata...

Hampeh tul..den ingat apolah tadi..menyeberang Sungai Perak ikut jambatan mana Bro?..jambatan kat Kuala Kangsar ker kat Kg Gajah?

Jarri berkata...

saspen habis

Riyaz berkata...

kahkahakah..seberang sungai...bikin jambatan...konkrit kasi kuat skit..bik mama nk lalu...kahakahakah..

Tanpa Nama berkata...

Dajal gilerr...haram jaddah betui..Aku keja swasta 20 thn baru ( sampai sakit2 badan dan hati) je 40 ribu KWSP aku. Depa jadi ADUN tak dan sampai sepenggal boleh berjuta2..Anak haram betui..main banyak..TU..duit tu, guna duit rakyat la tu...cukai yg kami bayaq.. Memang anak haram hangpa NIH!!!

Truckster berkata...

kah kah kah terkojut munkee2...

nanti bik mama datang jogging habis melimpah air sungai tu...

kah kah kah

akutakata berkata...

Celaka engko jang....aku baca sampai 3x.....buat lawak ngentot lagi bagus