Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Jun 2010

DALAM JALAN TUN RAZAK




Jam 2.53



Para penunjuk perasaan kini berkumpul beramai
ramai di Jalan Tun Razak.

Mereka menunggu kesampaian kabilah yang berjalan
akan perlahan.

Dianggaran hampir 5,000 warga telah turun

Slogan anti APCO dan anti APNO kedengaran dengan kuat.

APCO sebuah syarikat zionis telah di bayar sebanayk
77 juta ringgit dengan menggunakan duit rakyat
untuk menunjukkan imej baik Najib Razak.

Ini kerana Najib Razak terlibat dalam kes pembunuhan
Altantuya.

Dari Akuan Bersumpah Balasubramaniam : Altantuya ialah
bekas penyedap Najib. Yang kemudian menjadi penyedap
Razak baginda.

Kes Altantuya ini telah menyebabkan Najib sering kena pau
terutama oleh Singapura.



jam 2.50


Saudara Anwar Ibrahim kelihatan
dalam kumpulan yang sedang berarak.


Kerlompok ramai kelihatan di Jalan Tun Razak.

Masih beklum di ketahui apakah
Zul Nordin pejuang Islam ada atau tidak
bersama menunjuk perasaan.



jam.2.45

LIMA RIBU PENUNJUKKAN PERASAAN



Mereka sedang berarak ke kedutaan Amerika.

Sekarang sedang melintasi jalan Ampang.

Dan sedang melintasi KLCC.

Laungan ' Halau Apco ' kedengaran amat kuat
dan bergema. Ramai warga dari KLCC datang
keluar dan memasuki barisan untuk bersama.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro..easily 50,000 orang bro!!

Tanpa Nama berkata...

Himpunan Umno-Apco 200 je. Setengah jam je! Cepat pancut!
Kah!Kah!Kah!

mahaza berkata...

BERNAMA letak 10,000 bro... TV Selangor letak 50,000.....
Tapi UTUSAN takde berita langsung......

Masjid Negara... ada kumpul gak ke? Takde sapa pun cerita kecuali media baru.... banyak sedey lah incik....

Tanpa Nama berkata...

Salam 2 All,

Teman ada kat depan Kedutaan Amerika tadi brader. Saja teman duduk diam2 halimunan, tak nak kecoh2 macam lu la TT. Lu mana nampak teman, ish..tadi teman siap lalu batang idung lu lagi sambil kentut lagi kat idung lu TT...

Dengor sini bebaik, sakitnya bisul teman ni, merebak abis sampai kedua2 buah kelepir teman. Sakitnya buah kelepir teman ni menyucuk2... Nak buek camana Yop... dah nasib teman time2 ni tak boleh bersama umat Islam. Tapi teman ni tetap YB bebas dan mesra xxx (hehe)...

Kendian teman pegi singgah Masjid Negara pulak doh, taulan2 teman biasa jo melalak macam biasa. 200 orang pun jadilah, asalkan teman ada kawan walau orang tak suka teman dah sekarang ni.

Yo yop, teman tak leh kecek lama2 nih. Bijik kelepir teman menyucuk2 dah ni.

- Zul Nordin