Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Jun 2010

BAHAYA BESAR ! AWAS ! WASPADA





CIK GU INI KERANA HAMPIR DENGAN MURID TELAH DIBUKTI MENTAMBY CHIK MURID SEKOLAH





USTAZ INI KERANA DEKAT DENGAN MURID TELAH DIBUKTI MENJARJIS MURID SEKOLAH






DOCTOR SAYS SEMEN NEAR ANUS ‘EVIDENCE’ OF PENETRATION
- malaysianinsider

The sodomy trial Anwar Ibrahim took a graphic turn today when a government doctor testified that evidence of semen in the complainant’s anal region was sufficient to indicate penetration.

Dr Mohd Razali Ibrahim, one of the three doctors who had examined Anwar’s accuser, Mohd Saiful Bukhari Azlan, on June 28, 2008, said the swab samples taken from Saiful’s anus showed signs of semen, but that there was no tear or injury to the anus. The examination was done two days after the alleged sodomy.

“With all the reports before me now, I would say that there is evidence of penetration even without clinical injuries.

“With presence of semen, there is evidence of anal penetration,” said Dr Razali in response to the prosecution’s questions in court today.

Solicitor-General II Yusof Zainal Abiden had earlier asked Dr Razali about his own report dated June 28, which stated that there were “no injuries, no tear... no conclusive findings of penetration to the rectum.”


KAH KAH KAH…

woit…. JANGAN DEKAT JAMBAN… NANTI SAH DI BUKTI SEDANG BERAK…kah kah kah…

woit… JANGAN DEKAT BUDAK PEREMPUAN….INI BUKTI KES ROGOL…kah kah kah..

woit… JANGAN PERGI DEKAT BANK…… INI BUKTI ROMPAK BANK…kah kah kah…

woit… JANGAN BERDIRI DEKAT KERETA…. INI BUKTI CURI KERETA…kah kah kah…

woit…. JANGAN PERGI MELAWAT DEKAT OXFORD… INI BUKTI DAPAT IJAZAH DARI OXFORD…. kah kah kah…

woit…. JANGAN PERGI DEKAT HOSPITAL…. INI BUKTI JADI DOKTOR…. kah kah kah

kah kah kah…. JANGAN PERGI DEKAT MAHKAMAH…. INI BUKTI ANDA TELAH BERJAYA MENJADI TUAN HAKIM YANG AMAT BIJAKSANA …. kah kah kah…

nota:
bangang!
kah kah kah


kah kah kah... KALAU BEDIRI DEKAT KUBUR... INI BUKTI SUDAH MATI KE?... kah kah kah

19 ulasan:

mahaza berkata...

kah kah kah... KALAU BEDIRI DEKAT KUBUR... INI BUKTI SUDAH MATI KE?... kah kah kah

kalau orang mati kena suruh pi kubur sendiri..... KUANG KUANG KUANG

Johan 23.01.84 berkata...

gempak sial Malaysia ni! org2 lain kat dunia ni stakat boleh download lagu,video,etc kat internet..kita sini boleh download air mani ke jubuh..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

anwar yang membosankan..pancut dalam wat apee..pancut laa kat muke si sayfoool tu xpun pancut dalam mulut die soh die telan hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

APA punya BANGANG inferens dah.....
Tiada logik dan membenggongkan warga dunia danjuga warga FELDA.
Dasyat ya para pendukung kapitalis terpaksa guna logik songsang(warp logik) untuk menjatuhkan AI, tapi ingat ia boleh boomerang tau! Hakim tu berkelayakan ke?

Khun Pana aka johanssm berkata...

Patut tanya kepada dogter iaitu DOGter Mohamad Razali Ibrahim (pakar anus ) ...selain dari bukti sperma, berapa kah timbang berat tahi Saifool yang berjaya di keluarkan.

Dan analisa specimen tahi saifool ada tak mengandungi kandungan sperma.
Ini penting , sebab munkin saifool telan sperma hahahaha...

shahmetal berkata...

Tanpa Nama 2010 Jun 4 08:40:

Jadi apa inferens orang bijak mcm ko buat bila ada air mani dalam jubur? saiful masukkan sendiri dia punya?

tell me.. rakan2 TT yg bijak2 sekalian. hamba yg kurang bijak ini nak tahu..

kahkahkah

Modern Talking berkata...

jgn berdiri dekat badak air. nnt dituduh mensoi lek bik mam

rinandamku berkata...

kita bebas untuk membuat andaian apapun , tapi harus diingat ..mulut dan jari akan jadi saksi diakhirat kelak , rasa2 sempat tak minta maaf pada orang yang kita umpat ,

kita tdk berada di lokasi ketika 'perbuatan' itu berlaku , yg ada cuma dua orang , selain itu dinding dan katil jadi saksi , Allah maha mengetahui segala yang nyata dan tersembunyi , ..cukuplah Allah jadi hakim paling adil ,

Tanpa Nama berkata...

berapa jam sebelum pergi ke hkl,dia pergi cari gay...hahhaha ,bongok jugak dog tu ya,tak boleh ke dia buat inferen mungkin sayfool masukkan air maninya sendiri kedalam picagari dan letak pelincir dan tembak maninya sendiri kedalam bontot dia.(agaknya sayfool dapat dia dari mahathir yg kata DSAI lebamkan matanya dulu...kan konspirasi liwat dua.org umngok je yg suka buat fitnah,dia orang bukan percaya pun,cuma alang2 nak masuk neraka biar buat dosa sungguh2..

Tanpa Nama berkata...

Semen jadi 'kambing hitam'..


aku nak suruh Mat Indon kerja kontrak sumbat SIMEN CEMENT 1 guni dalam lobang Saiful..biar simen tu mengeras dalam lobang budak mangkok tu..baru betul ada bukti penembusan telah berlaku!!

Lang berkata...

tt... berdirilah sebelah pejabat piem... itu bukti dah jadi piem

berdiri dibukit aman... bukti dah jadi kpn

berdiri sebelah bigmama... ni bukti apa pulak?

Tanpa Nama berkata...

@rinandamku

"kita tdk berada di lokasi ketika 'perbuatan' itu berlaku , yg ada cuma dua orang , selain itu dinding dan katil jadi saksi , Allah maha mengetahui segala yang nyata dan tersembunyi , ..cukuplah Allah jadi hakim paling adil ,"

pukimak lu la, cara ko sembang sini pun, memang ko sudah percaya benda ini berlaku. allah jadi hakim tengkorak lu...kes ini tidak melibatkan allah la. dia jadi hakim kat akhirat besok la bahlul... skrg ni, atas dunia lagi. kalu lu mau allah jadi hakim, baik lu mampus la dulu!!!

masalah disini, takder sapa pun percaya cerita rekaan sebuduh ini.

Tanpa Nama berkata...

SHAH METAL...

They pray 5 times a day and believe in god, they forbid other religion from using the word ALLAH and now the FABRICATE evidence against another muslim. What is this????

Tanpa Nama berkata...

DOKTOR KENA CHECK SELAR DALAM SAIFOOL SEBELUM KENA ROGOL, SELEPAS KENA ROGOL, MASA DIA SERVCE KOPI KAT RUMAH ANWAR SLEPAS KENA ROGOL (SIAPA MINUM KOPI TU AMAT MALANG SEKALI), DUA HARI SELEPAS KENA ROGOL SEBELUM DIA BUAT CHECK UP...

TERER SAIFOOL nie simpan air mani kat jubo..

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua rakan TT.....

Kalau ada air mani
itu aku tak boleh nak kata lah

Persoalannya sini sah mental...
air mani tu sapa punya
adakah air mani tertuduh?
atau air mani worang lain?

Satu lagi, benda tu (DNA) sahkah dari air mani atau objek lain?
Rambut pun boleh digunakan untuk sample DNA.

Kita nak tengok sample tu dan buat kajian semula oleh wakil dari 2 pihak. Boleh bagi ker?
Kalau boleh bagi.... OK. Kalau tak boleh bagi.... kenapa tak boleh? Takut dapat dikesan milik org lain kah? Apa sebenarnya yang hendak disembunyikan? Kenapa perlu disembunyikan?

Kajian tentang air mani itu milik siapa, harus diwakili dua2 pihak.....
Baru kita panggil adil. Adil itu tertulis dalam al-Quran, bukan bapak kita yang tulis....

Kalaupun sah air mani atau DNA tu milik tertuduh, kena kaji pula usia air mani tur.... air mani lama ke atau DNA lama ke (1997. DNA lama ada d pihak polis. Jadi kita bimbang jika cara buruk digunakan untuk mengenakan mangsa. Hal ini bukan mustahil walaupun dengan apa jua alasan. Pihak pendakwaan juga sepatutnya kena bagi sample tu supaya pihak pendakwa sendiri benar-benar berpuas hati dengan hasil pendakwaan.

Kalau setakat ada air mani, tapi tak tau air mani siapa dan tak tahu pula usia DNA itu, bagaimana pihak pendakwaan boleh berpuas hati!

Timbul pula isu ada DNA 2 individu. Siapa 2 individu itu. Isu ini lebih membuat kita tertanya-tanya. Siapa 2 individu itu? Benarkah mereka 2 individu itu. Adakah kajian telah dijalankan ke atas 2 individu itu? Adakah wakil drp 2 individu itu. Ini persoalan yang mesti dijawan juga. Janganlah main pakai letak nama tanpa kajian yang sah dan adil. Kita tak mahu peristiwa "tumbuk muka sendiri" timbul lagi dalam kes II ini.

Janganlah cuma fikir nak menang kes. Cubalah fikir tentang kebenaran hakiki. kebenaran hakiki inilah yang akan menentukan kedudukan kita sama ada menuju ke syurga atau ke neraka kelak.

Kenapa tidak kita beringat dengan pujangga lama. Ikut hati, mati; ikut rasa, binasa; ikut kata, petaka.

Kenapa kita tidak beringat dengan amaran Allah, "Tiga drp 4 hakim akan dihumban ke neraka".

Sanggupkah kita menjadi antara 3 golongan tersebut hanya kerana ingin sedikit pangkat, harta dan kekuasaan di mayapada ini?

Tepuk dada, tanyakan iman!

Tanpa Nama berkata...

Just would love to share an interesting historic fact depicted in the Chinese epic "Romance of the Three Kingdom" (A.D. 200-300)where Liu Bei, the ruler of the Shu Kingdom wanted his Judicial Commissioner to charge those people who possessed wine making tools for violating the "Wine Making Was Forbidden" tenet. So,while waliking on the street, this Judicial Commissioner ordered his guards to arrest one man and wanted to charge him for raping a minor. Liu Bei was stunned and he asked the Judicial Commissioner what evidence he had for charging this guy. The Judicial Commissioner answered:"Because he possessed a criminal tool (the male organ) and he was capable of raping any girl or woman." Liu Bei got his message crystal clear and hence all those who possessed wine making tools were all acquitted. So dear readers, use your wisdom, are there any similarities with the modern day incidence happening somewhere in a "Near Zimbabwe" country where kangaroo courts are so rampant?

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

I can't wait to know what Karpal Sing will ask this Dr...ha ha ha..

Sure Kechot perut punya...

Tanpa Nama berkata...

Sistem kehakiman semakin membabi nampaknya. Hakim cendol.

Tanpa Nama berkata...

woit…. JANGAN PERGI MELAWAT DEKAT OXFORD… INI BUKTI DAPAT IJAZAH DARI OXFORD…. kah kah kah…

aisey, silap la tak pegi meliwat kat oxford, kalau tak, situ baekkk punye! eh silap, melawat... baek punye ijazah gantung tepi katil boleh renung tiap2 malam!

apapun, apa sebenar2nye perkataan& ayat yg diucapkan oleh tuan dokter berijazah tu?
"kehadiran airmani dalam dubur not-so-shy-but-one-big-fool membuktikan adanya berlaku tusukan"?? begitu?

kalau perkataan tuan dokter tu begitu, aku setuju 50% dan tak setuju 50%

tak setuju 50% sebab ada kemungkinan kedua: airmani itu baru saje ditelan oleh budak-ingusan-tapi-rasa-hebat tu (tapi ini kena tengok bagaimana keadaan cecair berkenaan, cthnya memang dah bercampur/bergelumang sebati dan bukan terasing sendirian)

setuju 50% sebab: tuan-dokter-bijak-tapi-penakut tu kata ada "tusukan", itu cuma "jawapan-selamat-aku-tak-di-c4-atau-di-tukar-ke-hospital-hulu" je. memanglah kalau airmani tu masuk menerusi dubur si-bangang (bukan menerusi mulut tolol dia), mestilah ada "sesuatu" yg masuk menusuk dubur si-baghal dahulu dan kemudiannya "memancutkan" airmani tersebut di dalam (bak kata ramai di sini, takkan airmani tu boleh pindah masuk upload guna bluetooth atau di 'beam' dek kapten startrek!)

jadi karpal kena tanya tuan dokter tu, apakah "tusukan" itu tinggi kebarangkalian guna sesuatu yg besarnya macam zakar yg sedang tegang? (kerana zakar berkeadaan lembek takkan mampu menusuk dubur yg mempunyai otot2 gagah perkasa - bukan macam katak pasir mas - apatah lagi si-bahlul kata tanpa rela, lagi lah dubur dia gagah melawan tusukan!)
kalau tuan dokter tu berani sikit, jawapan berikut dia mungkin: kebarangkalian tusukan oleh objek kecil sahaja, mungkin picagari.

oh, kecualilah si-dungu menipu: sebenarnya i rela you, tapi i kan shy fool! malu & dungu! i tak tau ape2 pun. encik rod-want suruh buat itu buat ini, i ikut je. dia kan polis, i takut tau, dah lah dalam bilik hotel tu i dengan dia berdua je, i kenalah ikut. airmani tu dipancut dari luar je, tapi lubang dubur i sangat besar, i tau, walaupun i tak boleh tengok sendiri, sebab dah banyak kali dah i kena tusuk dengan lelaki lain sebelum ni (lihat contoh gambar hiasan dipaparkan raja petra dalam malysia-today), jadi takde masalah air tu nak masuk, tak perlu tusuk2 pun boleh curah je masuk, airmani ke, air oren ke, teh cina ke, apa2 je lah u suka, i tadah je...

lepas tu karpal dengan hakim kena periksa saiz dubur si-bebal dengan saiz zakar ai pulak kahkahkah

1malaysia boleh!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella.blogspot