Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Jun 2010

JANGAN LUPA LEPAS JUMAAT INI





LAWAN ZIONIS TEMPATAN




PRESIDEN PAS, ANWAR , KIT SIANG SERTAI DEMO LEPAS JUMAAT
– harakah daily

(Harakahdaily) - Demonstrasi Anti Israel anjuran Pakatan Rakyat dan NGO di hadapan Kedutaan Amerika, esok akan disertai Presiden PAS Abdul Hadi Awang bersama Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

Pimpinan-pimpinan NGO dan wakil Konvoi Freedom Flotilla juga akan hadir bersama.
Sekretariat Mobilisasi Demontrasi Anti Israel 2010 juga memaklumkan demonstrasi yang bermula selepas solat Jumaat di Masjid Jamek Kampung Baru dan berarak ke Kedutaan Amerika.

Dalam kenyataan kepada Harakahdaily, jurucakapnya, Herman Samsudeen memberitahu pihak penganjur tidak mengadakan apa-apa himpunan di Masjid KLCC atau Tabung Haji.

“Para peserta yang menyertai demonstrasi ini digalakkan membawa bendera Palestin, placard dan banneryang menunjukkan bantahan rakyat Malaysia secara aman,” katanya.
Katanya, sebarang keterangan lanjut bolehlah berhubung dengan Setiausaha Pemuda PAS Pusat, Kamaruzaman Mohamad menerusi talian 0192828536.


INI POTONG STIM



JANGAN SERTAI PERHIMPUNAN ESOK – KETUA POLIS KUALA LUMPUR - melayau

Orang ramai dinasihatkan supaya tidak menyertai demonstrasi yang dijangka diadakan di beberapa tempat di sini selepas solat Jumaat esok bagi membantah serangan Israel atas kapal bantuan kemanusiaan ke Gaza.

Ketua Polis Kuala Lumpur,Muhammad Sabtu Osman berkata, polis telah menerima maklumat mengenai perhimpunan akan diadakan oleh pertubuhan tertentu, ahli politik dan badan bukan kerajaan.

Pihak polis tidak menerima sebarang permohonan untuk mengadakan perhimpunan dan menyifatkannya sebagai perhimpunan haram, katanya dalam satu kenyataan.

"Perhimpunan ini juga dikhuatiri akan membahayakan keselamatan awam dan mendatangkan unsur keganasan,” katanya.

KAH KAH KAH…

woit… INI MESTI IKUT NASEHAT DARI APCO…. kah kah kah..

woit… APCO KATA APA ?.... kah kah kah..

kah kah kah… ATAU MEMANG SUDAH DI PROGRAM OLEH AJEN ISREAL…kah kah kah…

woit… MASA ZIONIS ISREAL NAK TEMBAK KAPAL ITU… ADA MINTA PERMIT DARI PDRM TAK…. kah kah kah..

woit… ATAU … BUAT BUAT TAK NAMPAK… KERANA SUDAH MASYUUUUK….. kah kah kah…

nota:
perhatikan kenyataan ini.
demo belum mula tapai malaoan ini
kata akan mendatangkan unsur
keganasan.

mana malaon ini tahu?

ini mesti geng malaoan ini
sendiri yang akan bersikap ganas
kalau tidak macam malaon ini tahu

tak kan malaon ini nujum kah kah kah



AS: DUNIA ISLAM KECAM ISREAL ,POLIS KITA MAHU HALANG PROTES – minsider

Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa menyifatkan tindakan polis mahu menghalang demonstrasi bagi membantah serangan Israel atas misi kemanusiaan ke Gaza sebagai “tidak mengikut perkembangan semasa.”

“Ketika seluruh dunia mengadakan perhimpunan bagi membantah kekejaman yang dilakukan Israel, polis pula mahu menghalangnya.

“Ini menunjukkan mereka tidak mengikuti perkembangan semasa yang berlaku sekarang.

KAH KAH KAH..

woit... INI KERANA IKUT ARAHAN APCO... kah kah kah..

woit... INI KEANA AJEN ZIONIS DALAM PDRM... kah kah kah....

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

...menyifatkannya sebagai perhimpunan haram, katanya dalam satu kenyataan

perhimpunan aman bantah kekejaman zionis: haram
perjudian bola: halal

harus sana
harus sini

autar sana
autar sini

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

mi-phg berkata...

BAGI YG MUSLIM PI SEMBAHYANG JUMAAT DULU BARU PI DEMO.
=BAGI POLIS PI DEMO HARAM TAK SEMBAHYANG JUMAAT TAK HARAM.
-BAGI GROMBOLAN PI DEMO HARAM JUDI BOLA SEPAK TAK HARAM

Tanpa Nama berkata...

i malaysia ni , semua nak kena permit. Pengangkutan awam, berniaga petrol, dan banyak lagi. Satu hari nanti, nak pergi tandas di rumah sendiri pun, kena permit.

Demo jadi haram bila bukan BN yang anjur atau BN yang sokong. PDRM fihrasatkan bahawa demo akan jadi ganas kerana mereka (PDRM) merancang akan ambil tindakan agresif kepada demo ini. PDRM mengikut arahan pihak atasan supaya demo ini tidak menjadi satu arena untuk pemimpin pembangkang yang turut serta. Dan pemimpin yang turut serta akn ditahan dan didakwa atas tuduhan menyertai perhimpunan haram. Silap silap, MP pembangkang kena denda melebihi RM2000 dan hilang kerusi.
Mana pergi suara SUHAKAM? Takkan nak biarkan hak berarak mengutuk kezaliman dinafikan berterusan?

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak sodomy pun kena mintak permit...kah kah kah

kak embum berkata...

Kalau buat hari Sabtu tak apa...
Kah...kah...kah...kah...

hussin berkata...

"Nasharudin Mat Isa menyifatkan tindakan polis mahu menghalang demonstrasi bagi membantah serangan Israel atas misi kemanusiaan ke Gaza sebagai “tidak mengikut perkembangan semasa.”"

bagaimana pula dengan tindakan kepimpinanan pas yang gilakan perpaduan dengan umno?

“Ketika seluruh dunia mengadakan perhimpunan bagi membantah kekejaman yang dilakukan Israel, polis pula mahu menghalangnya."

ketika rakyat sudah bangkit menolak umno, kepimpinan pas pula jeling2 kat umno.

“Ini menunjukkan mereka tidak mengikuti perkembangan semasa yang berlaku sekarang."

tepat sekali, ini menunjukkan kepimpinan pas tidak mengikut perkembangan semasa yang berlaku selepas pru 12.

swallow your words nasha. you r worse than the guy you commented on.

Tanpa Nama berkata...

semua nak permit.
ikut arahan pihak atasan.
siapa pihak atasan????
musang hasang ke???
bibik mama ke??
najib antuya ke???
apco ke???
polis = israel
israel = polis
same aje bangsatnya....
celaka semua SB2

Tanpa Nama berkata...

polis ni sanggup tak sembahyang jumaat pun... asalkan dapat kawal orang tak boleh bagi berdemo.

@hussin 2010 Jun 4 09:20

nasha tu, aku rasa dia dah nak menjawat jawatan nabi dah... sbb tu la dia yang terkam nak dengan umno dulu...

Lang berkata...

ada banyak pihak yg akan buat demo termasuk kere-jaan... (tajaan kj).. lihat jumlah anggota, jumlah peralatan dan bentuk tindakan yang akan diambil oleh pulizi utk group kg baru dan group mesjid negara. boleh nilai sendiri lepas tu.

tp perlu diingat juga... kj bukan diminati oleh geng jibun.

anti barua munafik berkata...

barua munafik hussin tak habis2 fitnah kat ustaz nasha...oiii barua, hati hang memang busuk macam zionis yahudi umno apco!

kahkahkah...

hussin berkata...

anti barua munafik,

ko pasti salah seorang yang tak pernah miss tarbiyah.

ko pegi tanya nasha. ko pegi tanya stopa ali. ko pegi tanya presiden. apa depa buat kat pejabat tf2010? sekadar sembang kosong? sekadar minum teh?

ko tanya depa, apa buat di darby park? jumpa siapa?

buang masa je melayan spesis ko ni. period.

Tanpa Nama berkata...

...Husin....
sudah sudah la tu, lu sebenarnya tak puashati ngan sapa? bena tu dah berlalu dan dah dianggap selesai. lagipon kan tghh dah keluar kenyataan terbuka, tiada kerajaan perpaduan! jangan cetuskan api perpecahan lagi, baliklah keatas lanasan perjuangan, sucikan hati demi Islam, maafkan sesama rakan dan pimpinan, tiada manusia yang tidak melakukan kesilapan. jangan bantai kengkawan kat sini.... X puashati tegur gua kat email gua, ok. wallahua'lam

Tanpa Nama berkata...

woit…...soklan kelakar...kah...kah...

MASA ZIONIS ISREAL NAK TEMBAK KAPAL ITU… ADA MINTA PERMIT DARI PDRM TAK…. kah kah kah..

minta permit dari...Pompuan Da*** Rosmas Masyuuuuk.

jalan JPJ,panji

hussin berkata...

tanpa nama 6:48,

"lu sebenarnya tak puashati ngan sapa?"

sudah gaharu cendana pula.

"bena tu dah berlalu dan dah dianggap selesai. lagipon kan tghh dah keluar kenyataan terbuka, tiada kerajaan perpaduan!"

buka, tutup, buka tutup, selepas dua muktamar (54 & 55) masih diulangi "pas akan terus berbincang dengan sesiapa sahaja...termasuk umno". tak ada kredibiliti.

"jangan cetuskan api perpecahan lagi, baliklah keatas lanasan perjuangan, sucikan hati demi Islam, maafkan sesama rakan dan pimpinan, tiada manusia yang tidak melakukan kesilapan."

tujukan pesanan lu kepada mereka yang terlibat. kerana berpegang kepada "landasan perjuangan"lah wa tegur. kesilapan yang dilakukan bukan kecil kesilapan. ada pernah yang terlibat memohon maaf dengan jemaah dan rakyat? buat dak ada laa, tak ubah macam pemimpin sebelah sana. tindakan selepas muktamar 54 & 55 membuat wa hilang keyakinan kepada yang terlibat.

"jangan bantai kengkawan kat sini.... X puashati tegur gua kat email gua, ok."

lu siapa? berdepan lebih baik dari bertukar2 email. itu pun wa nak tahu dulu lu siapa. kalau setakat su politik ke, su peribadi ke, tak payah. buang karan je.

maaf.