Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Jun 2010

MADEY - GO AND BANG BALLS




INI BUDAYA KITA





200,000 RIBU OPPs…. 2000 SERTAI DEMO BN DI MASJID NEGARA

Kira-kira 200 orang hadir dalam perhimpunan anti-Israel anjuran Pemuda BN di Masjid Negara selepas solat Jumaat hari ini.

Berbeza dengan perhimpunan pembangkang yang dihadiri ribuan penyokong, ia hanya berlangsung selama 30 minit dan diisi dengan ucapan pemimpin Pemuda BN dan wakil NGO.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH..


woit… ZUL NORDIN ADA TAK?.... kah kah kah

nota:


walau pun tak ramai datang
kita ucapankan syabas !

ini kerana telah menerima
jalan raya sebagai budaya
politik dalam negara ini.

kita terus dan kembang budaya
jalan raya ini sebagai wacana
politik dan budaya kita.

madey!!!... pemuda gerombolan
pun terima berdemo sebagai budaya kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO =
UNITED MOSSAD & NAJIB ORGANIZATION!

Tanpa Nama berkata...

kj ni dah pandai berdemo2 pulak, dia ni bukan saja nak kena cap 'recalcitrant' dengan mamak benda-huru-hara, kak pidah baru je mengomel 1-2 hari lepas pasal anakmuda panasbaran suka rebel, nanti kak pidah cemat dia guna penyapu toyol impot dari jawa, baru kj tau!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Madday Kutty..
Pergi MAMPOS LAH..

Tanpa Nama berkata...

Mamak Kutty a/l Kasutmasukmulut
sedang main bolasepak dengan ah V. Tan. Mereka buat training untuk Piala "Jaguh Kampung Katak IB Ali"

"Self-respect is the fruit of discipline; the sense of dignity grows with the ability to say no to oneself."
Quoted by
Rabbi Abraham Heschel

Rillink berkata...

Assalam Bro,

Yang pasti muka KJ tak ada dalam demo pemuda BN,kalaun dia turun kejalan berdemo pasti muka dia berubah jadi monyet. kah kah kah .

Tanpa Nama berkata...

Madey pun macam Zionis semasa dia mentadbir negara, habis dia sapu sapa menentangnya termasuk AI.Ini nak cakap anti-Zionis mana ada bobot moral dah! Dulu lanyak sapa yang kondem dia, macam Zionislah guna komando, polis, tentera untuk membungkamkan protes rakyat. Tapi ramai yang tak nampak sandiwara Madey keranan dia ada power dan guna jentera kerajaan untuk menafikan kritikan terhadapnya. Kini dia ada sikit lagi sengat selagi jembatan senget tak dibian, atau AI hampiri jadi PM atau anaknya jauh dari menjadi PM.

Tanpa Nama berkata...

madey ni pukimak dowh...ko ckp camne pun die wat bodoh je...lancau kepala bana btl la die tu...sial ko madey

Tanpa Nama berkata...

zul nordin wat demo kt amerika la bro tu yg xnmpk kt KL...

CodeNameSomaliPirate berkata...

Sdr TT

Setakat demo je bang... nak tumpang kredit apa yang orang UMNO buat. Tahu ke 3 buah kapal misi bantuan ke Gaza itu di biayai oleh Tun Dr Mahathir seorang!.

Orang PR sumbang ape? Hayun pelio je!!!!

azmie berkata...

30 minit cukup la. nanti ada yg jadi incredible hulk lagi. susah pulis nak tangkap

LOT147 berkata...

Kenapa "SELAMATKAN PALESTINE" sahaja tidak "HANCURKAN ISRAEL" nampak sangat marah-marah tapi sayang. Itulah yang diceritakan gambar-gambar pada hari ini. Fikir-fikir lah.

agile berkata...

Madey guna duit rakyat, bukan duit dia dowh.. Bape jek gaji PM nak jadi kaya-raya..

10 orang terkaya di dunia xde sorang pun berkerjaya politik@jadi Pm dowh..

BODOH..

Tanpa Nama berkata...

tak sampai 2000 orang pun yang ada semalam,semua muka gemok ala belia 4b je yg ada....orang dah malas nak join apa2 yg melibatkan umno ni. konon je buat demo lepas tu nanti tangkap orang bawah isa, tembak budak, campak orang keluar tingkap, belasah mat indon....lancau la umno

Tanpa Nama berkata...

CodeNameSomaliPirate

ni anak babi sial kimak mane ni???

Tanpa Nama berkata...

PATUT TAK JADIK MENTERI BUDAK NIH
RUPANYA SUKA PERGI BERDEMO

dEMO tak jadi kena pilih menteri...
KAH KAH KAH
pI Balik laH KJ

Tanpa Nama berkata...

Sdra Code name....

"3 kapal ...dibiayai ..Madey....:

Madey??

LANCAU.....

Tanpa Nama berkata...

Kita minta SPERMA periksa dari mana datang duit banyak Madey sorang biayai 3 buah kapal misi ke GAZA tu...

kaya ko natang tu? ko duit kongsi san miguel beer sang anakanda???

jalan JPJ,panji.

Tanpa Nama berkata...

KITA JANGANLAH CONDEM KHAIRY LEBIH SANGAT.DIA TENGAH DALAM UJIAN TU.MASTERNYA PULA NAJIB.MUNGKIN DIBISIKNYA SI NAJIB..."RY.. KO CUBA JADI MACAM HANCKOK...MULA DIBENCI ORANG AND THEN LAST-LAST JADI HERO." maka si khairy pun terhasut kali...."aahhlah....betullah master..." tu yang nampak betul bodoh si khairy tu.dia tak tahu yang kita semua dah tengok cerita hanckok tu.apa punya ketua pemuda dahhh.bodoh macam biawak...tau makan je kerja dia.....