Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 Julai 2010

AWAS ! SAMY VELLU AKAN MELARIKAN DIRI !


TERKINI ! TER NOW !


Program bersama Gerakan Anti Samy - GAS - pada
petang ini telah ditangguh ke satu masa
yang lain.

Pihak penganjur meminta maaf.

Tarikh baru akan diumumkan
tidka lama lagi.

Tukar Tiub pemecah berita !









SAMY VELLU AKAN MENYAMAR KE AFRIKA SELATAN UNTUK LARI KE PARAGUAY



GAS GAS GAS GAS GAS

PETANG INI KHAMIS 1 JULAI

DI KEDAI KOPI KILLINEY

SOOKA SENTRAL – KL SENTRAL

JAM: 5.00 PETANG

Saudara KP SAMY dari GAS Gerakan Anti Samy Vellu
akan bersembang tentang rancangan dan strateji untuk
menyingkir kan Samy Vellu dari MIC

Semua di jemput datang !

nota: sila klik iklan rentang untuk maklumat lanjut!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alamak TT,ini sudah kantoi mantoi..kata ternow?
oit TT,malaysian digest br emel gua die ckp postponed la....KP SAMY dh kena denggi ke??kohkohkoh

*sila minta maaf

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

bro,gua jeles tengok gambar tu....cantik siot punya grafik.......demi gas ....lu sanggup mengrafikan gamba yg cantik tuh!mesti mr samy sanggup bayar juta2 rupiah utk gamba nih

Lang berkata...

yg pasti pegawai imigresen takkan cam muka ronaldinho velloo...

wat ape lari sampai paraguay... kat aprika selatan jak sudah selamat... siapa kenal disana... sama dengan mandela....

huhuhuhu....

pada sahabatku tanpanama... nak tempah rambut ronaldinho boleh jumpa tt di kl sentral..

Tanpa Nama berkata...

SAMMY VELLU inilah LANUN YANG TINDAS orang lndia Malaysia..hipokrit ini patut kena siasat lama dah oleh SPRM...berapa banyak harta dah dia kumpul..dah dia sapu...mahu lari Tamil Nadu pun tak ada terima....

Tanpa Nama berkata...

Lang....

Gas jangan isap dade
kasi derme dare
dare saya suda tak de
dare saya suda kasi derme

dare sami sudah nayik!

Lang berkata...

anon 22:33,

tambah sket... die ni lah yang suruh sipidah naik kepentas untuk 'membuka kain' sebagai tanda perasmian bangunan perniagaan dulu... hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

Samy's favorite quote on national television:

"Toll naik sikit, manyak marah saya. You ingat semua ini toll saya punya bapa punya kah!"


During the water crisis:

"semua orang diminta jangan membuang aiyerr..!"

vicmoro kombet..