Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 1 Julai 2010

SILA TANYA DHL




BAWA ANK GAJAH INI LEBIH MURAH LAGI



PM 'MEMBISU ‘KOS BAWA ROSMAH KE NEW YORK -mkini

Najib Razak enggan mendedahkan kos yang dibelanjakan bagi membawa suaminya Rosmah Mansor ke New York, April lalu meskipun disdesak supaya berbuat demikian di Dewan Rakyat.

Dalam jawapan bertulisnya kepada N Gobalakrishnan (PKR-Padang Serai), Najib mengelakkan daripada memberikan sebarang jumlah.

"Kos perbelanjaan penginapan dan perjalanan Rosmah adalah termasuk di dalam perbelanjaan yang disediakan untuk perdana menteri, selaras dengan kedudukan beliau sebagai isteri perdana menteri,” kata Najib dalam jawapan satu perenggannya.

KAH KAH KAH..

Woit… APA LAA GOBALA NI… TANYA YANG BUKAN BUKAN…kah kah kah..

Woit…INI BUKAN MACAM ANGKAT KOBIS DARI CAMERON HIGHLAND BAWA KE CHOW KIT…. Kah kah kah..

Woit… MESTI PANDAI PUSING PUSING… kah kah kah..

Woit… PERGI TANYA DHL…. BERAPA HARGA CARGO SAEKOR ANAK GAJAH DARI KUALA LUMPUR KE NEW YORK…kah kah kah..

Kah kah kah… KEMUDIAN….BARU TANYA NAJIB…..kah kah kah..

kah kah kah... BANDINGKAN HARGA.. BETUL ATAU TIDAK…kah kah kah..

kah kah kah... KALAU CARGO ANAK GAJAH LEBIH MURAH...ERTINYA JAWAPAN NAJIB BETUL... kah kah kah

18 ulasan:

OrkEd Desa berkata...

ape la bik mama ni..kang x pasal2 kene samakan dgn anak gajah...TT, nnt tny DHL gak, brape sekilo nak anta anak gajah blk mongol???

Tanpa Nama berkata...

Mangkok sungguh depa ni...perabih
duit rakyat macam hak sendiri!
Tak mengaku pulak tu!Bingai sungguh
puak melayu Felda dan yg dok kat hutan
tu,dok pangkah undi UBN durjana.
Depa ni mangkaq betoi!!!

Tanpa Nama berkata...

sebagai PM, soalan mudah macam ni Najib pon tak berani nak jawab !!!

apa macam boleh jadi PM ???? inilah dia perdana menteri yg tak boleh jawab soalan !!!

kucingkupuakaka berkata...

Lang......

bawak anak gaja naik kapatobang kena baya minyak 2 kali ganda.

dok hote pun baya 2 kali ganda sebab kena paka 2 katel

makan pun maca tu sbb anak gaja banyak makan umbut 2 kali ganda gak

klu naik lift takut lift rosak sbb anak gaja lebih kg. nak sewa kren pulak baya 2 kali ganda

tu pasal tak ekonomik klu bawak anak gaja gi amreka. klu gi mongol K lagi jugak

susa lah Lang kalu sais bik-bik ni

Lang berkata...

gobala boleh tanya soalan tambahan...

berapa kos nak maintain suami dia... dan banding dengan zoo negara maintain anak gajah dhl kepunyaan tt... baru cerodik...

hmmm... tanya juga berapa kos nak kosongkan mol untuk main kejar2 kat ny tu skali..

kah.. kah.. kah..

Tanpa Nama berkata...

sekali lagi teman tertarik dgn lawak TT ni..

ni ler ketawa yg paling best skali...

WOITTTT.. setuju dgn TT, gobala tanya soklan bukan2... kahahahha

woittt Speaker dewan, sila gelak sekali kerana gelak kurang 1% merbahaya dari najis dadah... hahahahah

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah ah....adooiii iii lagi lama eden baca lagi aku gelak kah kah kah kah kah apo klas punya stori ni babun....lagi mambantut kan minda pembaca kah kah kah kah....semua artikel ekau den baco macam dah tak ada pendirian semuo orang kau belasah..Ko balik Jemapoh nanti mau den 'loga-loga' kepalo kau kek batang ponak nanti...'Kelope' botul lah kau ni...Pssttt!!! Isham jgn bagi tau orang negori lain apo bondo 'kelope' tuh..bio orang NeSemilan jer yang tau..Kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

memang laki najib layak dapat tiket kapalterbang percuma tu, dapat bayaran bilik hotel, dapat duit saku untuk perbelanjaan semasa di luarnegara...

itu semua termasuk pakej2 "elaun" yg pelbagai bagi "orang2 kenamaan"

melayu sub-spesis mangkuk yg tercorok dalam tempurung kelapa hotak dia je yg tak paham & tak sedar BAHAWA "ELAUN2 ORANG KENAMAAN" TU SEBENARNYA ADALAH SUBSIDI DARI RAKYAT KEPADA SEGELINTIR GOLONGAN DEPA!!!

bangunlah!
sedarlah!
fahamlah!
kepala bana apa depa nak tarik "subsidi kerajaan pada rakyat" yg sekadar 10sen sana, 1ringgit sini,
sedangkan kepala BoNgok depa sekali dengan anakbini dengan kroni2 pergi sanasini berjolikatak dengan berbagai2 elaun??!!!

lanchow la!!!
(maaf darah kat siling)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Tanpa Nama berkata...

Tu belum dikira beg-beg shopping yang dibawa balik bersamanya. Berapa kontena DHL kena bawak tu? Kah Kah Kah Kah!

Hashim berkata...

Rombongan Raja Gopal ke LOndon.....dari Doktor peribadi hingga ke tukang masak ikut sekali....sape bayar?....sendiri bayar...kahak puuuth

Tanpa Nama berkata...

Lang...ko jawa mana Lang?

ajak anak gajah tu pegi lancow la
naik kapal selam yg baru beli ari tu
kat buritan kapal selam tu letak injen c4
tentu anak gajah rasa 'senonok'

Tanpa Nama berkata...

Kpd Tanpa Nama Julai 1 21:55,

Ni contoh pemikiran tipikal org UMNO/BN totok.

Org tgh ckp pasal penyelewengan wang negara oleh pemimpin UMNO/BN yg korup, ko ckp pasal benda lain. Nak ubah topik ka?

Bodoh.

Lang berkata...

anon 23:04

aku bukan jawa ma..
aku satu malaysia...
mesti belajo cakap semua kaum/bangsa/negeri dimalaya ni...
tapi aku bukan jenis jolok langit atau saturday nite fever...
aku ori malaya bukan eeee...

tak caya tanya tt...

Tanpa Nama berkata...

@Tanpa nama 2010 Julai 1 21:55

Ini tentu pengikut Johan Jaafar DBP. ORANG JEMAPOH BARU KELUAR DARI AMAZON. Hero kampung la katakan, apa dia cakap, semua dia yang betul.

Hehe, kat kampung, boleh la buli orang...sbb dia jer yang pandai. Luar kampung kalu...lagak lu takde value la brader.

Tanpa Nama berkata...

Ni lah bahana dpt PM yg bukan rakyat yg vote.setidak2 baik presiden US pun dia at least berkempen utk rakyat undi dia.ni x ..jawatan org paling atas BN x boleh di pertandingkan..amboi senang la mcm tu..tujuh keturunan la jadi PM.apa kepala bana la sistem kat msia ni..demokrasi HAPRAK!

Tanpa Nama berkata...

Tak ada belanja keluarlah..... untuk big Mama ni segalanya beres dari APCO... siap-siap terima Interanational Peace & Harmony Award .... yang di hadiri oleh Robert De Niro, Charlize Theron Emmy Rossum lagi...Apa cam??????

Tanpa Nama berkata...

Dah lah...kan isteri bik mama dah jawab. bik mam ke NY sebagai 1st Lady tentu selaku samwan, hasben PM negara berdaulat.

1Malaysia...bini diutamakan rakyat dic4kan....

solan gobala jangan cari bala.


vicmoro kombet.

ha ha ha berkata...

Ha ha ha

Babun-babun memang Babun, ainon Julai 1, 21:55. Bro Isham saja tulis macam ni untuk mereka yang nak berfikir..kalau setakat nak Gelak baca ler Kartun Zunar..ha ha ha..

Orang gelak tapi tak berfikir tu macam ahli APo-koNO ..ha ha ha..Bebal tak boleh di ajar..cerdik tak boleh diikut..semua 10%..ha ha ha..

Gobala ni pun satu tanya berapa laki Najib berbelanja...cubaler tanya berapa perbelanjaan Bini Rosmah.. baru betul ..ha ha ha.

Tapi ini takda hal punya ..Chukong-chukong dah jamin Sponser..balik Malaya ...siap Bini Rosmah kena Kawtim balik ...ha ha ha