Khamis, 24 Mei 2012

BIK MAMA PUNK ROCKER



PUNK ROCKER KETAT SENDAT







PERNIAGAAN PUNK MELONJAK NAIK
Fesyen Terbaru Rosmah Lonjak Jualan Gelang Spike Stud KUALA LUMPUR: Siapa sangka gelang spike stud yang dipakai Datin Paduka Seri Dr. Hajjah Rosmah Binti Mansor semasa di London baru-baru mencetuskan fenomena di Malaysia. Permintaan gelang spike stud telah meningkat sebanyak 800% hanya dalam tempoh seminggu menyebabkan pengedar terpaksa mengimport stok dari luar negara.

Seorang pengedar utama gelang spike stud, Encik DC Mizal ketika ditemui berkata, keuntungan perniagaan berliau meningkat berkali ganda sejak fenomena ini tercetus. Dalam tempoh lima hari sahaja keuntungan yang diraih mencecah RM10,000 sehari berbanding RM1,000 sebulan sebelum ini.

"Selalunya jualan spike stud kami naik di penghujung bulan Disember semasa konsert sambutan Hari Krismas dan tahun baru. Tahun ini keajaiban berlaku dan jualan kami untung banyak. Terima kasih kepada Datin 1Malaysia," tuturnya. Encik DC Mizal juga menambah model yang popular yang diminati pembeli adalah jenis cone spikes dan golden dome studs. Salah seorang pembeli Puan Rohaya Ali yang ketika ditemuramah pula melahirkan sedikit kekecewaan.

"Sepatutnya trend ini berlangsung semasa Perhimpunan UMNO ke-66 lalu. Bolehlah kami menggayakan fesyen yang terbaru ini bersama kawan-kawan," katanya. Walaupun begitu Puan Rohaya yang juga ahli wanita UMNO cawangan Kuala Lipis telah membeli lima gelang spike stud untuk persediaan pada pilihanraya ke-13 akan datang.

Datin Paduka Seri Dr. Hajjah Rosmah menggayakan beberapa gelang spike stud yang diserikan dengan jaket kulit Gucci semasa menemani Datuk Seri Najib Tun Razak untuk sesi "Sepetang Bersama Perdana Menteri" di London pada 14 Mei lalu. Sumber: beritamangga.blogspot.com
By Anonymous on AL- KESAH TERSEBUTLAH KESAH on 5/23/12



layari rabu sekarang untuk punk rock:






10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

the best aaset for msian comedy like katak. tanpa dia org ni hambar senario politik kita. eh, terrrmasuk zul bisul. asan ali, zah hujan... u know, the end product of our criticism became a good laugh. nuar sendiri pun sakit perut dek gaya pecacai umno ni. sbb katak dan badak, muka-muka serius dlm kabinet jadi sasaran ketawa. tak caye? tanya zunar...kah kah the laughing stock akhirnya kah kah kah..patut buat poster tt!!!

Tanpa Nama berkata...

tukang tilik india mari cakap kene pakai mcm ni baru ada ong.. sami kuil batu cafe ckp pakai gelang banyak2 kasi kuat itu nasib mari. undi kalu blh menang//

Tanpa Nama berkata...

Ni gam punk. Nenek gam punk

Tanpa Nama berkata...

RENUNG LAMA2 NATI JATUH CINTA... TAPI..... takut jatuh pengsan pulak :(

Tanpa Nama berkata...

dato marsyitah tak nak beli ke..fesyen baru ni

Tanpa Nama berkata...

ingat cool la pakai mcm tu... konon nak jadi punk....... last2 jadi mcm gampunk

bluwekkkkkk!!!!

Tanpa Nama berkata...

apa tema majlis tu? obesiti dan S&M? ? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa budak2 punk patut melobi dekat kementrian "perogol amah" agar diberikan hari or minggi utk berpunk.
Berita hairan pung kena ambil inisiatif utk menganjurkan "anugerah punk popular"
Kalu kena dgn gayanya aku rasa demand gelang stud nie akan jadi ikutan kat malaya. Industri gerang stud akan mencatatkan penambahan kdnk.

Tanpa Nama berkata...

majlis fuckwa tak komen pun...

Tanpa Nama berkata...

lagi sekali.. sekali je lagi kalau kau siar gambar bik mama yg kinky ni, aku takkan bukak blog kau lagi.

try laa.. sekali jee lagi! :|