Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 24 Mei 2012

MACAM MANA TIPU HELAH GEROMBOLAN




JANGAN LUPA AJENDA UTAMA INI





NIK AZIZ ENGGAN LONGGAR SYARAT PERTEMUAN UMNO, PAS
- berita hairan

KOTA BHARU: Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat menolak untuk melonggarkan syarat yang ditetapkannya sebelum ini bagi membolehkan muzakarah diadakan antara UMNO dan PAS.

“Biar dulu (soal longgar syarat), yang penting setuju atau tidak dan lepas itu baru kita buat syarat. Budak kecil nak masuk tadika pun ada syaratnya, mana boleh muzakarah tidak ada syaratnya,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan pasar Kota Jembal bernilai RM3.2 juta dekat sini, semalam.

Nik Aziz berkata demikian apabila ditanya sama ada beliau bersedia untuk melonggarkan syarat bermuzakarah yang dikenakan kepada UMNO.

Sabtu lalu, Nik Aziz mengenakan dua syarat untuk bermuzakarah dengan UMNO iaitu UMNO perlu menerima rakan pembangkang iaitu DAP dan PKR serta menukar dasar kebangsaan yang diguna pakai ketika ini kepada dasar Islam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... GEROMBOLAN SUDAH JAM..... kah kah kah...

kah kah kah...GEROMBOLAN SUDAH KENA KUNTAU.... kah kah kah..

kah kah kah...DULU GILA SANGAT YANG BERJUMPA.... kah kah kah...

kah kah kah.... SEKARANG TAKUT PULAK..... kah kah kah...

kah kah kah...PADAN MUKA!....kah kah kah


layari radio bangsar utama untuk lagu punk rock:





7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gerombolan sudah mati kutu.sebab tu mat monggol lari ke amerika sampai tak balik-balik lagi sebab sudah kantoi dengan orang tua bijak tu..Kah..kah..kah..Mat monggol sudah lari.Mat Francre dok cari dia..kah..kah..kah.

Amuraria berkata...

LAGI GHAPLAH DEPA DAN YANG SEANGKATAN DENGAN GEROMBOLAN SEKUTU APCO ;) ABU !

kakayaya berkata...

BINGGGGOOOO!!!!!! ha ha ha

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

UMNO kena terima syarat PAS untuk memasukkan DAP dan PKR,sebab DAP dan PKR bukan parti berasaskan kaum,tapi parti berdasarkan multiracial,dalam parti itu ada orang islam juga sama macam PAS biarpun dia parti islam tapi ia bukan parti melayu sebab dalam pas pun ada india dan cina muslim,orang asli muslim jadi UMNO yang parti muslim melayu ni kena terimalah,pas tak minta MCA dan MIC sebab dia parti berasaskan kaum dan bukan islam jadi betul la saranan TGNA tu..jadi orang kampung kena sedar DAP bukan parti cinaa..kah..kah..kah..kah..jangan jadi bodoh,sebab umno ni banyak orang bodoh kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Depa ingat TGNA ni kecik Anak! Hello! Dah seumur hidup BERPOLITIK la. Setakat budak hingusan umno, main jauh jauh :-)

Pakcik Lan

ikan besar berkata...

Aku memang respek ngan TG Nik Aziz. Memang ahli politik paling berkarismatik dalam Malaysia.

Semoga Allah kuatkan semangat dan berikan kesihatan buat beliau. Amin..

Tanpa Nama berkata...

dulu gerombolan ajak main bola kat padang dia, sekarang tuan guru tetapkan, nak main bola kena main kat padang kita.
hebak tuan guru.