Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Mei 2012

KEMPEN BOIKOT SEKINCHAN IKAN BAKAR DI TERUS KAN



KEMPEN BOIKOT RESTORAN MALOAN INI





BOIKOT IKAN BAKAR SEKINCHAN

alamat:

1 - Jalan Setiawangsa 8,
Taman Setiawangsa, 54200 Kuala Lumpur


1- Jalan Reko Sentral 6,
Reko Sentral, Kajang, Selangor

2- 10 Jalan Prima SG 1,
Prima Sri Gombak, Batu Caves, Selangor

3- Jalan Setiawangsa 13
Taman Setiawangsa, 54200 Kuala Lumpur

Dekat Giat Puchong

JANGAN LUPA 8 TUNTUTAN INI





18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

o..di ampang juga ada..mahal nak mam...

Tanpa Nama berkata...

Bang Jamal,

Kes2 dadah yg lepas2 yang melibatkan mak bapak, polis dah tutup ke?
Ada lagi ke sorok2 dadah dalam rumah?
Skrg ni jadi taukeh ais pula ke?
kah...kah...kah...
ice crystal.....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Dekat sebelah kiri Giant Hypermarket, Bandar Puteri Puchong pun ada.

lan berkata...

Jalan Pahang pun ada sebelah kadai kereta IBM nya itu.. Semalam gua lalu, lenggang gila beb!

Tanpa Nama berkata...

lagi satu dekat Danga Bay JB

Tanpa Nama berkata...

@ Balakong pun ada. Tak best pun, skali je pegi dah x pegi dah. Lagi pun makin suram dn sunyi

Rasta 30 berkata...

Oit TT.. Watpe susah2 bagi alamt bagai.. Ko tulis jerk,
'Boikot Sume Cawangan SEKINCAN IKAN BAKAR Semalaysia' kan senang.. Kah kah kah.. Lagipun Sedap lg kedai ikan bakar tok mat kat kg melayu subang..

Mohd Firdaus berkata...

Dekat Shah Alam sek. 7, Pusat Commercial..mcm !@#$%^, da la xsedap, mahal plak tuu...

Tanpa Nama berkata...

Bukit Tinggi, Klang.

Tanpa Nama berkata...

kat shah Alam...blakang Jackel pun ada...Boikot

Tanpa Nama berkata...

Aku penah makan kat sekinchan..sekali je!!mahal nak mati..kapitalis gila babi niiii

Tanpa Nama berkata...

Kat sbelah giant kota damansara pun ada

Tanpa Nama berkata...

kat segambut Taman Sinar pon ada .....tak sedap dan mahal potong kepala..menyesal aku terkena..MACAM SIALLLLLL..macam tuan dia juga SIALLLLL..
KHAAKKKKK PUEHHHHHHHH.
BOIKOT..BOIKOT....BOIKOT......

zarulyatak berkata...

erm..sekincan ikan bakar tu ape ye..i tak tahu la..sbb i x makan kat luar..i masak je kat umah..kahkahkah..kat melaka aku rasa ada sebuah kat depan MYDIN MITC Melaka..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kat USJ pun ada..mmg mahal nak mamp..harap tempat ajee glemor..tapi..lalat & langau byk..dah tu x sedap lak tu..sah2 ikan tahap buat baja ajee.

jenglot berkata...

Kt blakang umah aku kt kg pn ada,tp jamban.dh la xsdap,mhal lak tu...area klang kdai tomyam lg sdap..huh,

Tanpa Nama berkata...

boikot mesti boikot. biar bungkus perniagaan dia. suruh kutty anak beranak je makan ikan bakar yg tak sedap dan mahal tu.padan muka.

Tanpa Nama berkata...

dah kaya pun nak kacau orang buat ape?
ni padan muka org dah mula boikot sekincan ikan bakar.
aku tak pernah masuk kedai ni.
aku orang miskin.