Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 November 2012

KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK






INI RUPA MUKA 
MAT ENTOT CARI 
BETINA MUDA
KERANA BINI GEMOK


KP KESIHATAN DIDENDA RM3,000 

KERANA KHALWAT – berita hairan

PUTRAJAYA: Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman hari ini didenda RM3,000 oleh Mahkamah Tinggi Syariah setelah mengaku bersalah atas tuduhan khalwat.

Jika Dr Hasan, 56, gagal membayar denda itu, beliau boleh dipenjara selama tiga bulan.

Beliau didakwa berkhalwat dengan seorang pegawai kementerian sama, Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan, 36, di sebuah bilik Hotel Pullman Putrajaya, di sini kira-kira 2.18 pagi hari ini.

Wan Syarifah Nooraazmanita turut mengaku bersalah terhadap tuduhan tersebut dan dikenakan denda RM2,900 atau penjara 30 hari jika gagal membayar denda itu.

Mereka membayar denda itu.

SAJE NAK TUNJUKAN MUKA
 
Hakim Syarie Mohd Amran Mat Zain mengenakan hukuman denda itu setelah mengambil kira bahawa ia merupakan kesalahan pertama bagi kedua-dua mereka dan mereka telah mengaku insaf terhadap kesalahan tersebut serta mempunyai niat melangsungkan perkahwinan selepas ini.

NOTA  TUKAR TIUB
disini bukan isu moral
tt bukan moralis
hanya ingin menimbulkan dua pekara
 

PERTAMA
hari jumaat lalu
di washington dc 
jeneral david petraeus
pengarah badan risik CIA
bekas panglima perang amerika di afghanistan
telah meletakan jawatan
kerana ada hubungan sulit
dengan wanita penulis riwayat hidup dirinya

jeneral dengan dengan serta merta meletakan jawatan

jeneral ini makan babi
jeneral ini minum arak
jeneral ini tidak sembahyang
tetapi jeneral ini tanpa dibawa ke mahkamah
telah meletakan jawatan secara terhormat

mari kita lihat kes malaon
ketua pengarah kesehatan ini
di malaysia negara islam ini

malaon ketua pengarah ini tak makan babi
malaon ketua pengarah ini tunggang tunggit
malaon ketua pengarah ini berbuih buih berzikir
malaon ketua pengarah ini entah entah dah pergi jumpa batu hitam

tapi ketua pengarah ini  buat deeek saja walau pun
telah di dapati bersalah
tak letak jawatan pun
walau pun mahkamah islam dah jatuh hukum

inilah bezanya
pemimpin kapir harbi
yang makan babi
yang minum arak
yang tak sembahyang
dengan  pemimpin melayu islam
yang tunggang tunggit
 KEDUA
tidak ada sesiapa yang akan
mempersoalkan hak  malaon ini untuk mengentot
mungkin malaoan ini telah bercerai
mungkin isteri malaon ini gedebab macam rosmah
mungkin isteri malaon ini dah kedring air
macam macam hal
orang ramai faham

orang ramai sedar
tetapi
ada satu soalan hakiki

kerana malaon ini ketua pengarah kesehatan
maka anak anak muda satu malaysia ingin bertanya
masa malaon ini mengentot pakai kondom atau tidak
kah kah kah

NOTA:
nampak sangat
tak ada nilai gelaran datuk seri
yang diberikan oleh raja gopal
kah kah kah

35 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.macam mana dengan anuar brahim bhaii!!siap ada video lagi!!
2.ko silap topik la bhaii!!kena baang idung puak sendiri!!

Tanpa Nama berkata...

maka kita mereka hendaklah jgn lupa bahawa oksijen yang disedut selama hayat kita adalah percuma tanpa dikenakan bayaran walau sesen oleh tuan empunyanya...

salam maah hijrah 1433

Tanpa Nama berkata...

Hasil siasatan lanjut mendapati Dr Hasan merupakan seorang duda dan Wan Syarifah Nooraazmanita masih lagi isteri yang sah kepada pasangannya.

sepul berkata...

Facepalm.

Tanpa Nama berkata...

ditangkap khalwat dan didapati bersalah adalah satu kesalahan yg serius dlm perkhidmatan awam dan berdosa besar disisi Allah swt..boleh diberhentikan dr perkhidmatan...harap xda double standard dlm melaksanakan undang2.. muka pecah rumah juga mangkuk ni..huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

sayang pencen oi

Tanpa Nama berkata...

Yg pasti jawi nie mcm takde keja lain. Asyik nak skodeng je. Apa la nasib belaja yinggi2x last2x jadi mat skodeng.
Adakah dgn ramainya mat skodeng ini boleh nikin kes buang bayi akan berkurangan?

susunan berkata...

Ha ha ha tergerak besau

ayahman berkata...

Ha ha ha tergerak besau

Tanpa Nama berkata...

video china doll tak nak bincang sekali ke?

Stupid University berkata...

Mana zul bisul, berahim katak, perkosa, pukida, mufti ufti? Mana dia fatwa, fitwi tentang entot-entot bila dah terkena batang hidung sendiri? Atau mereka hanya pandai sikit dari yang lain? Cuma tau pakai sarkot bila nak entot? Kah! Kah! Kah! Seluruh kerajaan bersama rajagopal sekalian dimalukan! Kah! Kah! Kah! Kah! Berlagak alim konon tapi masih bantai depan belakang tak kira anak dara, janda hatta bini orang sekali pun ! Kah! Kah! Kah! Lepas tu salahkan Anwar! Kah! Kah! Kah!

Budak Kampung berkata...

Malaun nie mana nak letak jawatan! Dia kat dalam bilik tu sebab nak main doktor-doktor dengan misi tu ha! Salah ke? Kah! Kah! Kah! Kah! Mana ada salah bila dia nak kahwin misi tu! Kah! Kah! Kah! Kah! Cuma denda aje macam kesalahan trafik! Kah! Kah! Kah! Kah! Bila Nurul Izzah cakap pasal Islam mesti salah dan siasat habis-habisan! Kah! Kah! Kah! Negara mana tak porak peranda kalau macam nie? Kah! Kah! Kah! Kah! Habis anak dara, janda, bini orang dipelahapnya! Kah! Kah! Kah! Kalau dulu menteri yang terer buat kerja macam nie sekarang dah berjangkit pula pada ketua-ketua pengarah pula! Kah! Kah! Kah! Kah! Tak caya, tanyalah grandmaster dia, Rahim Tamby Chik, Nazri Aziz! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin anugerah tuhan ngentot Cina Doll & kaki tutuh bontot spesies sama jadi idola puak dunggu taraf otak letak di kepala lutut masih senyum simpul melihat para penyokong dunggu beliau bersorak keriangan melihat taik palat orang lain melekat di kain. Namun taik palat pemimpin puak dunggu ini masih sangat wangi untuk dihidu mereka. Memang hanya golongan bangsat saja yg akan menyokong pemimpin bangsat!

didi kota belud berkata...

warisan macam ni yang bangsa lain meluat dan menyampah dengan bangsa melayu................bermuka tebal dan tak tahu malu...kejahatan atau kebiadapan sudah menjadi satu kebangaan...lagi banyak buat jahat lagi di pandang tinggi konon katanya.....dan lagi bangga rasanya.....remaja yang meniru perangai nya terperangkap di segi ekonomi...takder duit nak tanggung anak,dibunuh...dia ni takperlah..ada fulus.....kita patut mengangkat dianya ni menjadi icon kejahatan sebaris dengan yang telah terangkat turrrrr.....tak tahu malu,tiada harga diri...patut gelarannya pun harus ditarik balik ler......semacam berkhalwat di negara yang banyak muslimin ni macam makan coklat jer...mulut nampak hitam tapi sedap dimakan......hampeh.......warisan barisan neraka.....BN.

Tanpa Nama berkata...

Dia duk mkn ubat kuat kote mcm bos lma dia c CSL tuh! Duk kmntrian ksihatan,sng la dpt supply! mcm2 ubat ada! Hehehehe..w/cmne pn,ambe ucap tahniah la pd anak2,adik bradik dato,mak ayah dato kt kg,sdara mare dato dll..'dato'kong kita tu kuat tul kje siang mlm kt opis..rpe2nye duk menikam staf sndri kt otel!' hahahaha! Naik lg 1 tahap kmuliaan umat mlayu islam kt msia akibat kegelojohan dato'kong! Bgus tul akhlak dato'kong kita ni ek! Pundekkkk!

ibnu marzuki al firdaus berkata...

Blogger hebat pun gagal dapat gambar nooraazMANIta :(

Tanpa Nama berkata...

hidup kondom untuk kesihatan !!!!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..mungkin dia ni pun ingin menyumbang kepada statistik benih haram yang dibakulsampahkan dalam negara ini..hahaha..mungkin sengaja memilih "tahun baru" untuk bermukah dengan beralaskan alasan "ambil berkat"..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Oiii DG pukimak , resign la apa tunggu lagi , time nak memantat tak ingat pulak , dah ler legally minah nurse tu masih isteri org ...sungguh tak malu !! Mentang2 dlm Islam boleh poligami tapi ini bukan caranya .

Tanpa Nama berkata...

keturunan apek soi lek dari kementerian yg sama...
kah...kah....kah....
bukan berkhalwat....
berkongkek....
kah...kah....kah...
trade mark utk kementerian kesihatan....
membureet selalu....

Tanpa Nama berkata...

ini baru setitik kes beromen org-org besar gomen. tak caya pegi buat survey kat putrajaya berapa ramai kepala-kepala gomen kaki memburit? pantang outstation sikit mulalah nak memburit, memula layan bola golf lepas tu layan burit. negara ni mmg kena reform sebersih-bersihnya, dari umporno, sprpukimak, polis anjing sampailah kementerian-kementerian dan jabatan-jabatan kerajaan. tak payah kepala-kepala besar gomen, pegawai cabuk N41 pun kaki memburit, pantang ada kerani cun, abislah kena entot, setakat raba tetek tu mainan bang....alahai gomen...

Tanpa Nama berkata...

jangan bimbang tt, lepas ni ada rajagopal akan merancang tarik balik gelaran datuk seri tu.. kalau di johor, ex minister pun dia dah tarik.. kahkahkah.. sbb sokong Pakatan, tapi kalo sokong gerombolan, musti senyap2 jer kana..

pergi mampos la dengan gelaran2 bangang ni..

Tanpa Nama berkata...

david ni pun berbini gemok jugak.. sbb tu tak stim lagi sama bini dia.. knowlton tak reti jaga badan..

keteringinan mengentot perempuan kurus murus ni memang tinggi.. sapa nak entot perempuan gemok tt.. lu mau ka? nasib baik bini gua masih kurus, kalo gemok, gua akan entot sama betina lain la..

Tanpa Nama berkata...

hari ini dalam sejarah kementerian kesihatan malaysia

tak tau macamana perasaan beliau apabila berhadapan dgn kakitangan beliau di KKM

Tanpa Nama berkata...

hari ini dalam sejarah kementerian kesihatan malaysia

tak tau macamana perasaan beliau apabila berhadapan dgn kakitangan beliau di KKM

Tanpa Nama berkata...

1434 la..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Bila nak letak jawatan? Kepimpinan melalui teladan. Orang ada skandal tak layak menjadi pemimpin. Anda perlu direhatkan dan gelaran ditarik balik. Kalau mat rempit siapa peduli tapi ini DG.Reputasi anda diketahui dari dulu lagi.

Tanpa Nama berkata...

Datuk Seri ni ada bola, memang anak jantan. Kalau betul ada buat, akui saja lah.

Ramai Datuk Seri yang lain, berani buat tapi tak berani mengaku.

Tanpa Nama berkata...

david petraeus ni
tak nak letak jawatan
atas jenayah perang
di iraq/ afghan
tapi bila bab membureeet
letak jawatan
dan semua kecoh heboh hal petraeus membureeet
kahkahkah
maksudnya org jantan tak suka perang
tapi suka bureeet

albert magic berkata...

Sah malaon ni bukan penyokong tegar gerembolan kalau tidak JAIWP senang senang boleh kautim.Jabatan agama islam ni kalau nak cegah orang islam melakukan maksiat takan berkisar pada khalwat aje kan lebeh molek tarbiahkan pemimpin pemimpin islam yang rasuah, menyalahgunakan kuasa dan sewaktu dengan nya, atau pun jengok jengok pusat baitulmal kerana penyelewengan dana boleh berlaku disitu.

Tanpa Nama berkata...

It is all fair in war and love...
Soal hati/ cinta layakah dihakimi orng lain?

Khawin boleh diatur/ paksa tapi cinta Tak boleh
dipaksa..
Laknat Allah ke atas orng yang mendustai hati sendiri...

Uknowho

Tanpa Nama berkata...

semua nak bincang...
kes china doll....
kes altantunya....
kes robengah....
sekrg kita bincang Dr Hasan Bureet...

Tanpa Nama berkata...

Main dengan bini orang. Kalau seluruh pekerja kesihatan pakat bebas, bagi bini main dengan orang lain sumer....mamposla masyarakat kita nanti....ya allah hancurkan BN

Tanpa Nama berkata...

Kesian, ustaz kaunseling dgn bini orang pukol 2 pagi tak mahu citer ke? kesian penulis blog ni yg goblok

rozanne berkata...

Apa kes china doll nuar?