Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 14 November 2012

BERSEDIA UNTUK TURUN BERDEMO 12 JANUARI DI KUALA LUMPUR






ABAI KESELAMATAN PENDUDUK, SATU KAMPUNG MAHU KELUAR UMNO - keadilan daily

JOHOR BHARU 13 November: Penduduk Kampung Mohd Noor, Parit Sulong di sini, mengancam untuk keluar Umno berikutan parti itu langsung tidak mempeduli keselamatan mereka.

Mengesahkan perkara itu, Naib Ketua KEADILAN Cabang Parit Sulong, Zaihan Zainal, berkata penduduk kecewa dan marah berikutan Majlis Daerah Batu Pahat (MDBP) tidak mempeduli bantahan mereka berkaitan kedudukan lokasi pembuangan sampah.

“Sudah dua kali bertemu dengan MDBP dan pimpinan Umno tapi rayuan ditolak sedangkan lokasinya terletak berhampiran tempat tinggal mereka.

“Kalau ikutkan, tempat pembuangan sampah itu di atas bukit, tapi di lereng dan sekitarnya ada penempatan penduduk,” katanya kepada Keadilan Daily, hari ini.
Zaihan berkata, kain rentang yang dipasang di satu persimpangan jalan sejak seminggu lalu dan tersebar di internet, menunjukkan mereka tidak akan berdiam diri dalam isu berkenaan.

Beliau percaya bila-bila masa sahaja penduduk kampung itu, akan keluar Umno.
“Ia bakal memberi tamparan hebat kepada Umno kerana kawasan itu  kubu kuat mereka. Setakat yang saya tahu, lebih kurang 30 peratus penduduk kampung itu sudahpun menyokong Pakatan,” katanya

DEMO DI JALAN RAYA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....PERGI MAMPOSSLAAAA.... kah kah kah...

kah kah kah...MELAYU JOHOR INI MEMANG BANGANG.... kah kah kah..

kah kah kah...DAH 54 TAHUN KENA TIPU.....TAK SEDAR SEDAR... kah kah kah...

kah kah kah...INI PUN KERANA ADA TONG  SAMPAH DEKAT KAMPONG.... kah kah kah...

kah kah kah...BUKAN KERANA UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION ZALIM... kah kah kah

kah kah kah... BUKAN MELAWAN KERANA KEADILAN.... kah kah kah..

woit...BUKAN MENINGGALKAN GEROMBOLAN PUN.... CAKAP SAJE... kah kah kah..

kah kah kah.... PERGI MAMPOOOOS LAAAAA..... kah kah kah


BERSEDIA UNTUK TURUN 
MENUNTUT 8 TUNTUTAN 
 HIMPUNAN 12 JANUARI 

12 ulasan:

Jebon berkata...

Melayu jenis ni melayu low class & low quality. Anytime boleh konar balik bila tong sampah dah diangkat dan diberi sorang RM30.

Jawa2 johor banyak spesis camni especially jawa keturunan datang tanah melayu jadi tukang cuci bontot sultan dulu2. Pasal tu sampai sekarang dok cuba lagi nak cuci bontot sultan.

Jadi jebon lagi baik dari jadi makhluk bamgang camni.

Pegi mampos....

Tanpa Nama berkata...

Ape kes? Sok lusa di bagi nye br1m.. Teros iman goyah...
Malu nyee.. Camgini terok jd nye rakyat msia setelah 5puluh lebih taun merdeka?

Tanpa Nama berkata...

Ha ah la uncle
kesetiaan pada sampah
mmg tak semonggah

peace

didi kota belud berkata...

tah.....pasal sampah nak keluar umno...pui...kalau masuk pakatan kang...pasal tt tak hensem pun meke ni keluar pakatan...betul kata tt...pi lah mam....!pi lah mam .....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

selama ini mereka sokong bukan kerana mereka ikhlas pun.
mereka hanya sokong sebab tak mau tong sampah.
lepas ni kalau tak ada tong sampah, mereka akan sokong balik.

otak macam tong sampah.....
macam sampah
sampah!!

Tanpa Nama berkata...

Ntahnya. Bosan btl kelompok yg mengancam2 ni. Kalau tuntutan dilayan, tak jadilah keluar amenu? Yg terbaiknya kalau btl nak buat, buat senyap2. Time kempen tunjukkan macam byk sokongan. Time mengundi baru tunjukkan bahwa amenu mmg sudah tidak diperlukan!

Tanpa Nama berkata...

Buat orang bijaksana semua..

Ala kalau semua ahli umno johor keluar parti tingal cuma pemimpin umno je pon umno leh menang kalau kepala SPR orang umno..

Kah kah kah.. ape nak kecoh tu depa wat deq je.. nak ugut2 pon tak guna..

Kita bersihkan SPR dulu kemudian baru cerita nak undi sapa.. baru puas hati.


Tanpa Nama berkata...

takut mati..cakap berdegar, kalu kerbau dengag putuih tali lari takut dengag cakap....cakap sal ketuanan kecut telog masuk dalam perut..wooiiii melayu johor, negeri sembilan, melaka, pahang, perlih, teganu mai pakat lingkupkan umno pru13..tak mati pun kalu umno kalah..lekeh sungguh hampa, otak kuno, maju mundur bukan di tgn umno tp di tgn rakyat sendiriiii...aku org kedah tak mati pun pas perintah 5 taun dah weiii...aku puaih hati kerajaan kedah tak rasuah...tt pun teruk apa ni orang negeri sembilan dok sokong gerombolan lagi..wooiii tt bila nak suruh depa undi pr...woooiiiii....tt patut rasa bersalah balik nangis balik tempayan lah wooiiii...

Tanpa Nama berkata...

Umno ng sampah sama ja...dah 50 thn org jhor dok dalam sampah...stakat gertak cam ibrahim katak, zul kudis n hasan akidah..bek dok diam2 lam Sampah 2..menyampah

UAI berkata...

Pening Pak Jib pasni

v
v
v


Ustaz Azhar Kemah Keming di Astro KLIK SINI

Tanpa Nama berkata...

riuh satu kampong ugut nak duit je....
rasuah RM10 sikit semua senyap...
cilaka....

Tanpa Nama berkata...

mana adil oi! felda dpt duit banyak org kampung pun nak jugak! kahkahkah..itu dok kata terpingir! kahkahkah..wayang je tu..