Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 November 2012

UCAPAN SELAMAT TAHUN BARU







SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 1434
tim tukar tiub
mengucapkan selamat tahun baru
kepada penganut agama islam diseluruh bumi

di tahun baru ini
marilah kita sesama membuat janji baru
marilah kita sesama membuat tekad baru

kita sesama bersedia untuk ke jalan  raya
pada 12 januari 1213


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

errr...1434 ke 1433 ek...keliru dh...

Tanpa Nama berkata...

1434 da bro! Mkin lma mkin sedih umat mlayu m'sia,mkin layu..dunia pn xdpt,akhirat trcicir plak walhal umat eropah da byk dpt hidayah ilahi,da wajib tukar da geng pok jib tu,bungkus je la keris & dacing berat sbelah tu dlm gerobok umoh!keris da tumpul..tggal raja gopal je la duk selit kt pinggang n cium ulu keris 5 tahun skali..ceh! Buang karan tul la,pakat trun rmai2 januari ni!biar makhluk d dunia n langit tau..enuf is enuf la BangNajib oooiii!!???

Tanpa Nama berkata...

pilgrim in the region..hahaha

penyatarahman berkata...

Hijrah maksudnya meninggalkan. Meninggalkan sifat yg buruk kepada akhlak yg baik. Meninggalkan kawasan yang teruk ke kawasan yg elok. Meninggalkan pemimpin yg buruk kepada pemimpin yg baik.
Sempena tahun baru Hijrah, tinggalkan lah pemimpin korup dan berperangai buruk.
Mereka inilah musuh utama umat Islam. Bukan yahudi zionist musuh kita. Pemimpin seperti husni mubarak, bashar assad, saddam hussin, zine abidin ben ali lah penyangak2 masyarakat. Mereka membunuh rakyat sewenang2nya. Merompak negara sebebas2nya.
Di Malaysia pun ada pembunuh dan perompak ini. Korupsi juga boleh membunuh. Lihatlah stadium yg runtuh, bangunan universiti dan hospital yg runtuh, stesen bas yg runtuh: bukankah ini membahayakan dan boleh membunuh? Belum lagi tahanan polis, sprm, altantuya dan lain2. Duit kita banyak yg hilang dan dicuri. Berbillion2 hilang. Pergi ke mana semuanya?
Ayuh. Hijrahlah kita.
Nak tahu BN itu penipu atau tidak senang sahaja. Kenapa sampai sekarang tidak ada satu stesen tv opposisi pun yg diluluskan sedangkan BN ada berpuluh chanel tv dan radio? Kenapa BN begitu takut? Apa yg hendak disorok? Kalu yg ini pon kita tak nampak, mmg jadi jelah bodoh sampai bila2.

Tanpa Nama berkata...

kehkehkeh...cool la bro..aku nk test isham ja..ang lak yg gelabah kenapa...hohohoho...setakat nk tahu 1434 ka 1433 ka google pun aku leh cari da....xkn tau buka haji tukar tiub tp aku xtau gunakan lebai google...hohoho

albert magic berkata...

Salam Maalm Hijrah 1434 kepada seluruh umat islam. Bagi mereka yang memang tak takut dengan azab Allah swt apabila melakukan zina sila pastikan menggunakan kondom bagi mencegah kehamilan yang tidak dirancang serta menghindarkan diri dari menjadi pembunuh bayi.

didi kota belud berkata...

YAT SEI SAM SEI.....CINA KATA SATU MATI TIGA MATI.............OOOHH...MENURUT PERKIRAAN AKU...UMNO BOLEHLAH TURUN TAHUN NI...........DAN MENURUT PENG SHUI AKU..........UMNO BOLEH MENANG BESAR SATU TEMPAT JER...IAITU PEKAN JER....AKU AGAK DALAM 1434 LEBIHAN UNDI......RAMALAN JER....?