Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 16 Februari 2013

MEMINTA BANTUAN DARUL SIFAR



INI BUKAN TIGA DARA
INI TIGA EKOR  BOMOH TAIB MAHMUD

ANAK MUDA PERLU BANTUAN
JEJAKA MEMERLUKAN PERTOLONGAN SEGERA: Aku ni kalau aku cerita korang tentu tak akan percaya. Korang tentu akan suspek aku buat2 cerita. Sebenarnya, umur aku dah dekat setengah abad. Dari umur aku cecah 15 taun aku dah memulakan pelbagai usaha untuk memikat gadis-gadis untuk tujuan dijadikan penyeri rumahtangga. 

Tapi masalahnya, satu dapat satu terbang, dua dapat dua terbang. Tiga dapat tiga terbang hinggalah aku mendapat gelaran jejaka tua. Aku bukan tak berusaha. Dah banyak dah. Dari mandi bunga hinggalah semburan air liur tok bomoh aku dah buat. Perkataan pertama yang akan keluar dari mulut tok bomoh di seluruh Malaysia ni pun aku dah boleh teka. 
"Ko ni terkena sampuk hantu penanggal sebab selalu merempit tiap2 malam". Macam-macam minyak aku dah pakai. Dari minyak senyoyong hinggalah minyak angin aku dah sapu seluruh badan.

 Tapi tu la, hasilnya tetap gagal jugak malah aku putus cinta dengan awek ke-21 aku sebab dia kata badan aku kuat sangat berbau minyak angin. Part sambut on KESAH KESAH GAGALIS BODOH YANG GAGAL
Publish | Delete | Spam
Mat Greng
at 4:09 PM

BAS PENUH BERISI
JIN DAN HANTU
DALAM PERJALANAN
untuk
DI BUANG KE SELAT MELAKA
JAMPI DAN MANDI BUNGA
tt, sumpah! sesungguhnya "air jampi halau jin yang serba menjadi", merupakan kekarutan yang dicipta reka oleh mereka yang menggunakan agama sebagai modal untuk mencari fulus dan pengaruh. Kekarutan ini tiada kaitan lansung dengan agama Islam yang aku perhambakan diri untuknya. Aku anggap kekarutan ini merupakan racun kepada Islam apabila disebar kepada umum sebagai "perubatan Islam". 

Sedangkan Islam tiada kaitan langsung dengan kekarutan yang meluas ini. Jika dibiarkan penipuan yang dibuat atas dasar agama ini berterusan, maka Islam terpaksa menghadapi pemberontakan daripada penganutnya sendiri. 

Situasi ini telah berlaku dizaman pencerahan barat, apabila para padri secara berluasa menipu masyarakat atas nama agama. Tujuan penipuan ahli agama adalah "satu hanya satu", fulus dan pengaruh. on LAGI PENCERAHAN JUAL AIR MINERAL DARI PEMBACA
kalbunUMNO
on 2/12/13

DARUL SIFAR DAN DARUL KELENTONG
Harun Din dan ustaz-ustaz "syifa" boleh mengubat apa sahaja kerana mereka nampak segalanya yang zahir, batin dan terlindung. CUMA kalau datang tiga empat orang sebagai teman, Harun Din mesti bertanya dulu, "Siapa di antara anda yang sakit dan nak berubat?"

. Selepas anda memberitahu siapa di antara anda yang datang itu berhajat nak berubat, barulah Harun Din akan memberitahu bahawa beliau nampak pada muka pesakit tu ada jin sedang berpaut pada bulu kening, bibir mulut dan sebagainya. Ingat tu, jangan lupa bagitau Ustaz siapa yang sakit dan datang nak berubat kalau datang beramai-ramai mengadap ustaz. 

Selepas diberitahu siapa yang nak berubat dan sedang sakit, barulah Harun Din akan nampak jin pada wajah pesakit tersebut. Lidah panjang bergulung, berlendir dan sebagainya. Itu sahaja peringatan saya kali ini, ingat tu, jangan lupa beritahu siapa yang sakit dan nak berubat kalau datang dengan abang, kakak, ibu atau ayah. on LAGI PENCERAHAN JUAL AIR MINERAL DARI PEMBACA


-------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ter...hebat dari DARUL KARL MAXL.


Salam sayang dari: ayahanda Joseph Stalin dan pesan kepada anak-anak kuminis semua jangan lupa baca kitab dan hadis 'Karl Maxl'.

..kih..kih..kih..kih..

Tanpa Nama berkata...

Bab syirik2 ni mmg srasi dgn org mlayu UMNO,sbab tu dorg suka sgt pkai batu cincin pelik2...kalu wa,wa jawab..
"wa nyer batu lg efektif,konfom bole jd kaya raya..pakai la cincin BATU CAVES"
org mlayu UMNO suke sgt cr besi kuning,kunun2 bole kebal,kuat,ilmu penunduk..wa jawab
"wa ada sebesar2 besi kuning,sape2 bole try kkuatan dia..namenye besi JCB @ BACKHOE..letak kt jln,konfom jalan tu rata,letak kt bukit,konfom abis dia tarah bukit tu,letak kt hutan,konfom clear utan tu..jnji bg dia mkn minyak je,iaitu DIESEL!!!

Tanpa Nama berkata...

pak sheikh jual agama

http://ajijoi.blogspot.com.au/2013/02/fathul-bari-berlakon-kononnya-berdebat.html

atan kecik berkata...

Woi jgn lebih mengata orang..kalau tak solat subuh jangan menggatal nak mengata. Lebih baik kita cerita macam mana nak tumbangkan bn la....istigfar sama-sama. Aku pernah jumpa harun din tak pernah diaa cakap apa yg korang cakap..malah harun din dah buat penjelasan dia tak pernah pindahkan jin dgn bas..itu semua mengarut

ORIGINAL DIDI K.B berkata...

KIRIM SALAM SAMA BLONDIE........SEPA NAMA....APA NUMBUR IC.......

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah sifar lahy bagus
hidup ni semuanya berasaskan...
tgk angka dlm buku bank...lagi byk sifar kat belakang lagi bagus...
1000000000kahkahkahkahkah
tapi sifarlah
kosong.
kahkahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Kenapa anda bermusuh dgn org baik?????
Skg org lain sdg menilai anda....
.........

anti komunisme berkata...

tt ko jgn je bodoh ni citer cmni tgk timing ler, mujur aku malas ni ganggu mood tumbangkan bn jer kalu tak rahsia ko dhaif kena dedah kt sini, u tunggu lps election

insafdoh67 berkata...

kah...kah...kah... kalu muka gini baik jd gagalist sepanjang dunia dok ape.. cissssss.. wat potong stiiiiiing jeeeee... cair liur.. luuuuugaaa pulok.. tt nok ambik sorang... kih.kih.kih... siiiioooooooot....