Khamis, 20 Jun 2013

MALAM INI TUKAR TIUB DI TEMERLOH




SEMUA DI JEMPUT DATANG
SEMUA DI JEMPUT
UNTUK MENDENGAR HASUTAN


KITAB HISHAMUDDIAN RAIS
BOLEH DIDAPATI 
MALAM INI
kitab tentang teori
kitab tentang politik
kitab yang lebih awal
memaparkankan
mencatitkan
 dan membuktikan
segala bentuk penipuan
yang telah
yang sedang
yang akan 
dirancang dalam pilihan raya

kitab ini lebih awal
telah menerangkan
bahawa dalam pru13 ini
penipuan akan berlaku


------------

4 ulasan:

zeqzeq z berkata...

Kitab pun laku

Tanpa Nama berkata...

hoi sham, jangan nak pandai menghasut aje, kena ajarlah melayu apa nak buat, kalau setakat buat demo melalak ada untung apa ? haru biru juga engkau nie. dahlah hidup kau pun meraung seorang seorang macam serigala. merapu je panjang, memang lah kroni dah bantai hampa semua, semua orang tau bab tu, yang engkau dok melalak apa cerita ? asyik dok menghasut apa engkau dapat ? kalau join dengan kroni kan dapat projek besar besar nanti, belajarlah bodek membodek, cium tangan dan ikut punggok orang politik, apa lah engkau nie. dah tua panjang, kena ngajar lagi lemah lah... apa saja engkau buat pun tak boleh buat apa apa, silap silap kena asap polis muntah hijau engkau, jangan dok main main, rakyat nie memanglah bodoh sebab sokong puak yang dok rembat duit depa, tengok lah mamak keling semua jadi tokoh negarawan terulung sebab pandai bodek dan jadi lalang, asyik asyik engkau pertahankan suara rakyat, pandailah sikit cari makan, bingung engkau nie...kah kah kah
baru ada akai...kah kah kah kat engkau

Tanpa Nama berkata...

awek cun mana jadi covergirl tu.. page 3 ada apa? muka tengah ada apa? beli jangan tak beli..

Tanpa Nama berkata...

Kesian mak kau .....ada anak macam sundal....