Khamis, 6 Februari 2014

PERANGAI EEE


TIGA EKOR EEE

MENGENAL EEE
Tiada siapa ambil kesah untuk membukukan serta membuat kajian evolusi eee ni menjadi Melayu. Eee ni menjadikan Mamak Mahathir sebagai batu loncatan dan tapak kukuh untuk hidup senang di Mesia. Jika mereka menyokong PR, PR tak mampu memberikan satu channel/saluran kukuh untuk mereka terus berperangai keling sejati.

Jadi dengan UMNO yang bebal, keling-keling eee bebas berkeliaran dan diberi peluang menunjukkan bakat dan kuasa. Jadi bagi eee, kem BN wajib disokong. Bagi mamak-mamak dan india-india yang menyokong PR, mereka memang cukup malu untuk berperangai seperti eee. Berdikari adalah lebih mulia dari hidup terus membodek seperti eee.

 Lagipun yang masih berperangai eee adalah golongan yang belum mampu berfikir bagaimana mengawal diri bila hidup berjiran dan berkawan dengan lain bangsa serta tahu adab hidup bertolak ansur. Setakat ini, bangsa Tionghua tetap terbaik dalam ertikata "masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang lembu mengeboh". Jadi kaya diam-diam terus bikin bisnes, on LAGI KERENAH EEE
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 2/5/14

----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Latheefa koya mamak jenis baeek punya x macam naina meerican hahaha

Tanpa Nama berkata...

EEEE aka KHORDHING-GHELL..... jijik lah.

Eh !!!!!

Kari Kepala Biawak sedap tau......

EEEEEEEEE......

Noralim ASLI berkata...

Dua dua pun meeelayu

Tanpa Nama berkata...

Bukan masalah si polan tu eee..si polan tu bukan eeeee....masalahnye depa ni sembang lebih melayu dari melayu..

Tanpa Nama berkata...

saya kenal seorang eeee di Pinang bertaraf Bumiputra, tapi berbual dlm bahasa Tamil.