Ahad, 8 Jun 2014

APA PANDANGAN PEMBACA




APA PANDANGAN PEMBACA


najib di beri kuasa oleh rakyat. rakyat kritik najib. 

najib saman
malaysiakini yang siarkan
kritikan orang ramai terhadap najib.

apakah najib ini nabi 
tak boleh dikritik?

apa pandangan pembaca?
A


----------

9 ulasan:

Amuraria berkata...

mangkuk ! ABU !

Tanpa Nama berkata...

Amboi.bila anwar saman Utusan boleh pulak.anwar pun dilantik oleh rakyat.

Tanpa Nama berkata...

anwar pun saman utusan

azmin pun saman hisham rais

apakah anwar & azmin nabi?

apakah anwar & azmin tak boleh dikritik??

kah kah kah

rantai berkata...

orang gila kuasa ... bukan dia sorang je ... semua puak umno gitu ... kalau boleh semua puak bukan umno dia orang nak hapuskan semua ......!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro tt..aku bukan tanak komen pasal pak najib ni..tapi aku takut dia saman ko plak nanti klu aku komen pasal dia saman malaysiakini...ko punya kes mahkamah pun blum selesai lgi..

Tanpa Nama berkata...

hanya nabi muhammad saw yg maksum...nabi sendiri pun menerima pandangan orang lain contoh dlm strategi peperangan apabila ada sahabat lain mencadangkan buah fikirannya.

orang lain hanyalah 'mak som'

Tanpa Nama berkata...

najib bukan seorang nabi, dia seketul cadbury.

Tanpa Nama berkata...

NAJIBNOK serta partinya um NOgok yg
telah lama diharamkan adalah spesies
G olongan S uka T indass & T IPU-GST

Tanpa Nama berkata...

Selalunya mat mongol nie adalah spesis yang membisu seribu bahasa apabila dikritik oleh media.

Byk isu-isu kontroversi yg melibatkan diri beliau yang hanya akan dijawab selepas beberapa lama apabila isu itu menjadi sejuk.

Akan tetapi sejak kebelakangan ini, terlalu banyak isu yang timbul sehingga mat mongol nie mengalami stress yg teramat sgt.

Keadaan mat mongol ini dah seperti anjing tersepit sama ada ingin terus menerima pukulan batu atau melawan balik dengan mengigit..

Mat mongol sudah terdesak tahap gaban untuk meyelamatkan punggung big mama yang terlalu lebar dan mengambil tindakan ini agar dapat menutup mulut dan mengalih rakyat untuk seketika.

Mat mongol jugak harus mengekalkan jawatan Perdana menteri ini untuk mendapatkan iminuti agar pihak berkuasa Prancis tidak boleh mendakwa mamat ini diatas kesalahan rasuah.

Abang TT.. ini merupakan pandangan peribadi saya. kalu tersalah fakta atau terkasar bahasa minta maap yer..

-Rebellious Monkey-